Atnaujintas ugdymo turinys: kaip vertinsime mokinius? | Pedagogas.lt

Atnaujintas ugdymo turinys: kaip vertinsime mokinius?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/11

00:04:50

Individuali pažanga. Kas tai?

2/11

00:11:23

Veiklos planas

3/11

00:01:46

Vertinimo pradiniame ugdyme samprata

4/11

00:00:47

Kas yra vertinimas?

00:02:00

Vertinimo procesas

00:01:52

Vertinimas yra ...

00:04:08

Vertinimas nėra ...

00:06:46

Formuojamasis vertinimas pradinėse klasėse

00:17:29

Individualios pažangos

5/11

00:00:07

Sėkmės kriterijų taikymas pamokoje sudaro sąlygas

00:00:54

Pavyzdys #1

00:03:32

Vertinimo forma

00:01:23

Įrašas dienyne

00:02:31

Pavyzdys #2

00:05:16

Pavyzdys #3

00:03:00

Kaip išskirti vertinimo (sėkmės) kriterijus?

6/11

00:05:47

Projekto pristatymas

00:01:48

Įrašas dienyne

00:00:35

Pasiekimu lygiai ir jų diagnostika

7/11

00:11:20

Kaip užtikrinti sėkmingą mokinių pažangos stebėjimo, fiksavimo ir vertinimo procesą?

8/11

00:03:08

Klausimų - atsakymų sesija

9/11

00:04:54

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

10/11

Testas

11/11

Informacija

Mokymas priklauso kvalifikacijos tobulinimo programai Pradinio ugdymo mokytojų akademija ’25 (40 val.). 

 

Mokėkite už mokymus mažiau ir įsigykite visą programą Pradinio ugdymo mokytojų akademija ’25“ (40 val.) ČIA.

 

Programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). 

Ugdymo turinio atnaujinimai apima ir mokinių vertinimo klausimą, kuris pedagogams yra itin aktualus. Todėl mokyme bus orientuojamasi į mokinių pasiekimų lygius pagal atnaujintas bendrasias ugdymo programas lyginėse klasėse, akcentuojant jų nustatymo svarbą sėkmingam ugdymo(-si) procesui. Praktiniai pavyzdžiai padės suprasti, kaip pedagogui pačiam ruošti užduotis ar organizuoti veiklas lyginėse klasėse, kad kiekvienas mokinys galėtų patirti sėkmę savo lygyje, būtų pastebėtas ir adekvačiai įvertintas.

 

Mokymų dalyviai taip pat gaus įvairių ir pagal pasiekimų lygmenis diferencijuotų užduočių pavyzdžių ir vertinimo, įsivertinimo įrankių aprašymų su pavyzdžiais.

Mokymo metu sužinosite:

  • kokie mokinio pasiekimų lygmenys (lyginėse klasėse) išskiriami atnaujintose bendrosiose ugdymo programose;
  • kaip planuojant pamoką mokymo(-si) medžiagą diferencijuoti pagal pasiekimų lygmenis;
  • kaip rengti užduotis toje pačioje klasėje besimokantiems skirtingo akademinio pasirengimo mokiniams;
  • kaip matuoti individualią vaiko pažangą;
  • kokios galimybės įvertinti kiekvieno mokinio kompetencijų raidą.

 

Po mokymo gebėsite:

  • iš esmės išskirti kiekvieno mokinio pasiekimų lygmenis pagal tam tikrus požymius;
  • rengti užduotis skirtingo akademinio pasirengimo mokiniams;
  • matuoti ir vertinti kiekvieno vaiko individualią pažangą;
  • taikyti inovatyvius ir patrauklius individualios pažangos stebėjimo būdus.

 

Mokymą sudaro:

  • metodų / žaidimų aprašymai;
  • praktinės užduotys.

Lektoriai

Aurelija Macijauskienė

Aurelija Macijauskienė

Aurelija Macijauskienė - Klaipėdos Vydūno gimnazijos pradinių klasių mokytoja metodininkė.

Atsiliepimai