Biologijos meistriškumo mokymai. Kaip mes (ne)turėtume mokyti biologijos? (5 val., K211001209)

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Kaip mes (ne)turėtume mokyti biologijos?

1/2

00:01:35

Probleminiai klausimai

00:01:13

Kas svarbiau - senos ar naujos tiesos?

00:07:07

Kaip mes (ne)turėtume mokyti biologijos?

00:09:13

Biologijos mokymo(si) efektyvumo didinimo priemonės

00:04:46

Kaip mes turėtume mokyti biologijos?

00:16:28

Mokytojas - kūrėjas ir atradėjas

00:03:27

Mokytis dar ar mokytis protingai?

00:04:26

Atsakinėjimo technika

00:03:59

Kodėl verta aktualinti mokymo turinį?

00:07:00

Mokslinės naujienos - kur ieškoti ir kaip pateikti?

00:16:25

Apibendrinimas

00:02:50

Klausimų - atsakymų sesija

00:20:10

Testas

2/2

00:00:00

Šie mokymai yra ilgalaikės akredituotos mokymų programos "Meistriškumo mokymai mokytojams dalykininkams: matematika, fizika, chemija, biologija." (40 val.) dalis.

Paskaitos dalyviams išduodama 5 val. pažymėjimas.

Sudėtingos biologijos sąvokos ir perkrauta biologijos ugdymo programa dažnai kelia iššūkių sėkmingam dalyko išmokimui. Šiuose mokymuose biologijos mokytojai  išmoks pasinaudoti lengvai prieinamais moksliniais šaltiniais bei mokymo priemonėmis, kurios padidins biologijos mokymo efektyvumą.

Mokymo metu sužinosite:

  • kaip atnaujinti savo dalyko žinias, jeigu tam būtina remtis sudėtingais moksliniais straipsniais?
  • kokiomis savybėmis pasižymi šiuolaikiška biologijos pamoka?
  • kaip mes turėtume mokyti biologijos 21 amžiuje?

Po mokymo gebėsite:

  • suprantamai pristatyti naujausius gyvybės mokslų pasiekimus;
  • atskleisti naujų gyvybės mokslų pasiekimų ryšį su mokoma biologijos tema;
  • savarankiškai ugdyti savo gamtamokslines kompetencijas bei didaktinį meistriškumą;
  • surasti ir pasinaudoti naujausiais moksliniais šaltiniais;
  • lengvai naudotis skaitmenizuotais mokymo resursais.

Lektoriai

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
  • Klausimai lektoriui
  • Praktinės užduotys