Chemijos meistriškumo mokymai. Bendroji, neorganinė chemija ir skaičiavimo uždaviniai - tipinės mokinių klaidos (5 val., K211001209).

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/20

00:05:12

Įdomiausios mokiniams chemijos temos

2/20

00:00:36

Aktualiausios mokiniams chemijos sritys

3/20

00:00:40

Trys kylantys prieštaravimai

4/20

00:00:31

Du požiūrio į GM programą būdai

5/20

00:01:10

Chemijos dalyko nepopuliarumas

6/20

00:02:48

Dėstant chemiją

7/20

00:03:57

Pagrindiniai principai

8/20

00:00:28

Svarbios 8-12 kl. kurso temos

9/20

00:00:53

Periodinės lentelės ir periodinio dėsnio taikymas

10/20

00:07:43

Cheminio ryšio aiškinimas

11/20

00:09:50

Cheminių reakcijų tipų taikymas reakcijų lygčių rašymui

12/20

00:21:30

Junginių klasių sąsajos

13/20

00:06:13

Cheminė pusiausvyra

14/20

00:07:23

Skaičiavimo uždaviniai

15/20

00:00:13

Uždaviniai su masės dalimi ir moline koncentracija

16/20

00:15:20

Uždaviniai su trūkumu ir pertekliumi

17/20

00:08:07

Uždaviniai su išeiga

18/20

00:07:00

Klausimų - atsakymų sesija

19/20

00:08:21

Testas

20/20

00:00:00


Šie mokymai yra ilgalaikės akredituotos mokymų programos "Meistriškumo mokymai mokytojams dalykininkams: matematika, fizika, chemija, biologija." (40 val.) dalis.

Paskaitos dalyviams išduodamas 5 val. pažymėjimas.

 

Mokymo aktualumas

Vertinant chemijos valstybinį brandos egzaminą, pastebima, kad mokiniai daro tas pačias, tipines klaidas iš bendrosios ir neorganinės chemijos bei skaičiavimo uždavinių. Šių klaidų atsiradimo priežastys gali būti paslėptos dar 8 klasėje, kai mokiniai tik pradeda susipažinti su chemijos dalyku. Mokymų metu bus atskleistos tipinės mokinių klaidos daromos atliekant bendrosios chemijos ir skaičiavimo užduotis bei pasakojama kaip jų išvengti.

Mokymo metu sužinosite:

  • kokias tipines klaidas daro 8-12 klasių mokiniai ir laikantys valstybinį chemijos brandos egzaminą;
  • kaip pateikti mokomąją medžiagą, kad galima būtų išvengti dažniausių klaidų;
  • kaip sudėlioti tvirtą bendrosios chemijos ir skaičiavimo uždavinių sprendimo gebėjimų pagrindą;
  • kokius mokymo metodus ir gyvenimiškus pavyzdžius taikyti, kad mokiniams chemijos dalykas būtų aiškesnis.

Po mokymo gebėsite: 

  • sudėti svarbiausius akcentus, mokydami 8-12 kl. mokinius įvairių bendrosios chemijos temų ir skaičiavimo uždavinių tipų;
  • parinkti suprantamus, gyvenimiškus pavyzdžius, aiškinant chemijos dalyko temas, kad mokiniai geriau suprastų mokomąją medžiagą;
  • gebėsite atpažinti dažniausiai chemijos dalyke mokinių daromas klaidas;
  • gebėsite mokinius geriau parengti chemijos egzaminams.

Lektoriai

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
  • Klausimai lektoriui
  • Praktinės užduotys