Chemijos meistriškumo mokymai. Bendroji, neorganinė chemija ir skaičiavimo uždaviniai - tipinės mokinių klaidos (5 val., K211001209).

  • 1.
    Įžanga
    0:05:12
  • 2.
    Įdomiausios mokiniams chemijos temos
    0:00:36
  • 3.
    Aktualiausios mokiniams chemijos sritys
    0:00:40
  • 4.
    Trys kylantys prieštaravimai
    0:00:31
  • 5.
    Du požiūrio į GM programą būdai
    0:01:10
  • 6.
    Chemijos dalyko nepopuliarumas
    0:02:48
  • 7.
    Dėstant chemiją
    0:03:57
  • 8.
    Pagrindiniai principai
    0:00:28
  • 9.
    Svarbios 8-12 kl. kurso temos
    0:00:53
  • 10.
    Periodinės lentelės ir periodinio dėsnio taikymas
    0:07:43
  • 11.
    Cheminio ryšio aiškinimas
    0:09:50
  • 12.
    Cheminių reakcijų tipų taikymas reakcijų lygčių rašymui
    0:21:30
  • 13.
    Junginių klasių sąsajos
    0:06:13
  • 14.
    Cheminė pusiausvyra
    0:07:23
  • 15.
    Skaičiavimo uždaviniai
    0:00:13
  • 16.
    Uždaviniai su masės dalimi ir moline koncentracija
    0:15:20
  • 17.
    Uždaviniai su trūkumu ir pertekliumi
    0:08:07
  • 18.
    Uždaviniai su išeiga
    0:07:00
  • 19.
    Klausimų - atsakymų sesija
    0:08:21
  • 20.
    Testas (5 klausimų)

Priskirti

Vertinant chemijos valstybinį brandos egzaminą, pastebima, kad mokiniai daro tas pačias, tipines klaidas iš bendrosios ir neorganinės chemijos bei skaičiavimo uždavinių. Šių klaidų atsiradimo priežastys gali būti paslėptos dar 8 klasėje, kai mokiniai tik pradeda susipažinti su chemijos dalyku. Mokymų metu bus atskleistos tipinės mokinių klaidos daromos atliekant bendrosios chemijos ir skaičiavimo užduotis bei pasakojama kaip jų išvengti.

Šie mokymai yra ilgalaikės akredituotos mokymų programos "Meistriškumo mokymai mokytojams dalykininkams: matematika, fizika, chemija, biologija." (40 val.) dalis.

 

Mokymo metu sužinosite:

  • kokias tipines klaidas daro 8-12 klasių mokiniai ir laikantys valstybinį chemijos brandos egzaminą;
  • kaip pateikti mokomąją medžiagą, kad galima būtų išvengti dažniausių klaidų;
  • kaip sudėlioti tvirtą bendrosios chemijos ir skaičiavimo uždavinių sprendimo gebėjimų pagrindą;
  • kokius mokymo metodus ir gyvenimiškus pavyzdžius taikyti, kad mokiniams chemijos dalykas būtų aiškesnis.

Po mokymo gebėsite: 

  • sudėti svarbiausius akcentus, mokydami 8-12 kl. mokinius įvairių bendrosios chemijos temų ir skaičiavimo uždavinių tipų;
  • parinkti suprantamus, gyvenimiškus pavyzdžius, aiškinant chemijos dalyko temas, kad mokiniai geriau suprastų mokomąją medžiagą;
  • gebėsite atpažinti dažniausiai chemijos dalyke mokinių daromas klaidas;
  • gebėsite mokinius geriau parengti chemijos egzaminams.

Vertinimų komentarai

Eglė

Janina
Patiko pateikti pavyzdžiai iš lektoriaus darbo praktikos, nuoseklus medžiagos pateikimas.

Daiva
Patiko pritaikoma dalyko mokymui informacija

Jurgita
Aiškiai ir konkrečiai pateikta reikalinga informacija susieta su lektoriaus darbo praktika.

5 val.
+ Papildoma medžiaga
+ Praktinės užduotys
+ Klausimai lektoriui
(5.00/4 Balsai)

Komentarai
4
Peržiūros
133

Roman Voronovič

roman voronovic

Lektorius, mokytojas-praktikas.

Chemijos valstybinio brandos egzamino užduočių bendraautorius, recenzentas ir vyresnysis vertintojas, „E.Mokykla” rengęs chemijos užduotis egzaminatorius.lt.

Mokymai
3

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.