Dirbtinis intelektas: pagalba ugdant specialiųjų poreikių mokinius | Pedagogas.lt

Dirbtinis intelektas: pagalba ugdant specialiųjų poreikių mokinius

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/20

00:02:32

DI - kas tai?

2/20

00:02:24

Trys pagrindiniai jūsų asistentai

3/20

00:05:25

Kodėl DI manęs "nesupranta"?

4/20

00:04:20

Sėkmingos užklausos formulė

5/20

00:07:50

Formulės pavyzdys

6/20

00:01:35

Kaip tobulinti rezultatą

7/20

00:02:44

Dažniausios klaidos - kaip išvengti

8/20

00:03:59

Mini checklist prieš siunčiant

9/20

00:00:36

Užduotys. Nuo ko pradėti?

10/20

00:05:39

Nuo ko pradėti? Chat GPT

11/20

00:01:49

Google gemini

00:03:09

Matematikos uždaviniai

12/20

00:01:11

Google gemini

00:01:00

Copilot

00:00:50

Storybook - vaizdų knyga

13/20

00:01:46

Paskyrų kūrimas

14/20

00:00:15

Chat GPT

00:02:34

Google Gemini

00:01:17

Microsoft Copilot

00:02:03

Uduočių kūrimas ir generavimas

15/20

00:02:12

Gemini agento rolė

00:02:52

Copilot agentas

00:01:52

Užduoties atlikimas su Chat GPT

00:05:37

Užduoties atlikimas su Gemini

00:07:01

Užduoties atlikimas su Copilot

00:03:23

Patebėjimai ir išvados po DI užduočių atlikimo

00:01:12

Užduočių pavyzdžiai

00:00:49

Kaip pradėti, kad "nenudegtumėte"?

16/20

00:03:30

Mokytojo vaidmuo DI amžiuje

17/20

00:01:44

Klausimų - atsakymų sesija

18/20

00:06:13

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

19/20

Testas

20/20

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
  • Praktinės užduotys

Informacija

Visi dalyviai gauna atskiras pažymas už kiekvieną programos seminarą, taip pat galima mokėti už mokymus mažiau ir įsigyti visą programą Pradinio ugdymo mokytojų akademija ’26 (40 val.) ČIA.

 

Programos rengimą ir renginius organizuoja bei kvalifikacijos tobulinimo programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). 

Specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai dažnai reikalauja individualizuoto požiūrio, aiškiai struktūruotų, vizualiai pateiktų ar žemesnio kalbos lygio užduočių. Tačiau tokių užduočių kūrimui reikia daug laiko, specifinių žinių apie sutrikimus ir ugdymo diferencijavimo strategijų. Mokytojams, dirbantiems mišriose klasėse ar teikiantiems pagalbą keliems skirtingų poreikių turintiems mokiniams, tai tampa nuolatiniu iššūkiu.

 

Dirbtinio intelekto įrankiai leidžia automatizuoti užduočių paruošimo procesą, greitai generuoti skirtingo sudėtingumo mokymo medžiagą, pateikti alternatyvius paaiškinimus ir užduotis.

Mokymo metu sužinosite:

  • Kaip DI padeda kurti individualizuotas užduotis įvairių poreikių mokiniams?
  • Kaip suformuluoti gerą užklausą dirbtiniam intelektui?
  • Kuo skiriasi skirtingų DI įrankių funkcijos? 
  • Kaip DI įrankiai padeda pritaikyti užduotis, adaptuoti tekstus ir pateikti informaciją vizualiai ar supaprastintai?
  • Kaip integruoti DI į kasdienę ugdymo praktiką, taupant laiką ir nekeliant papildomo streso?

Po mokymo gebėsite:

  • Kurti diferencijuotas užduotis pasitelkdami DI įrankius.
  • Tikslingai formuluoti užklausas, kad gautumėte aiškų, pedagogiškai tinkamą turinį.
  • Pritaikyti užduotis pagal mokinio gebėjimų lygį, kalbos supratimą ar mokymosi stilių.
  • Naudoti skirtingus DI įrankius pagal užduoties tipą ir mokinio poreikius.
  • Kritiškai vertinti DI generuojamą turinį ir jį koreguoti pagal mokymo tikslus.

 

Mokymą sudaro:

 

  • praktinės užduotys;
  • praktiniai pavyzdžiai;
  • rekomendacijos;
  • atmintinės.

 

Atsiliepimai