Disgrafija, disleksija, diskalkulija: kaip mokytojo padėjėjui dirbti praktiškai? | Pedagogas.lt

Disgrafija, disleksija, diskalkulija: kaip mokytojo padėjėjui dirbti praktiškai?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/19

00:01:48

Kaip pritaikyti ugdymą?

2/19

00:15:45

Disleksija

3/19

00:03:47

Požymiai

00:05:44

Svarbu žinoti

00:02:34

Pagalbinės priemonės

00:15:41

Skaitymo strategijos

00:01:57

Paruoštukai

00:03:27

Būti advokatu

4/19

00:04:31

Kaip galiu padėti sau?

5/19

00:02:41

Kaip padėti?

6/19

00:08:13

Multisensorinės veiklos

7/19

00:05:08

Girdimasis suvokimas, garsinė analizė ir sintezė, žodžių daryba, pirmas žodžio garsas

8/19

00:00:46

Audio pasakos, pasakojimai, video medžiaga

9/19

00:00:41

Teksto trumpinimas, sudėtingi žodžiai

10/19

00:03:44

Nauja tema

11/19

00:07:20

Įtraukios pertraukėlės

12/19

00:01:27

Pasikartojimas, naujos medžiagos mokymasis

13/19

00:00:53

Disgrafija

14/19

00:00:25

Pagalba

00:02:00

Turinio pritaikymas

00:00:45

Atsiskaitymai

00:00:21

Diskalkulija

15/19

00:00:51

Pagalbinės priemonės

00:01:26

Pritaikymas

00:02:55

Pagalba egzaminų metu

00:01:34

Turint specifinių mokymosi sutrikimų pagrindiniai pritaikymai

16/19

00:01:45

Klausimų - atsakymų sesija

17/19

00:18:30

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

18/19

Testas

19/19

Mokymo medžiaga

Informacija

Mokymas priklauso ilgalaikei programai „Mokytojo padėjėjo mokymų programa’24“ (40 val.). Programa skirta visiems būsimiems ir esamiems mokytojų padejėjams, dirbantiems mokyklose, taip pat pedagogams, norintiems pažinti specialiųjų poreikių turinčius vaikus ir gebėti pritaikyti jiems tinkamus ugdymo metodus. 

 

Mokėkite už mokymus mažiau ir įsigykite visą programą ČIA.

 

Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). 

Mokymo metu sužinosite:

  • kaip pritaikyti skaitymo užduotis vaikams, turintiems disleksiją;
  • kaip pritaikyti skaičiavimo užduotis vaikams, turintiems diskalkuliją;
  • kaip pritaikyti skaičiavimo (tekstinius) uždavinius vaikams, turintiems disleksiją;
  • kaip pateikti mokymosi turinį vaikui, turinčiam specifinių mokymosi sutrikimų, kad jam būtų lengviau įsiminti, išmokti.

 

 

Po mokymo gebėsite:

  • pritaikyti skaitymo užduotis vaikams, turintiems disleksiją;
  • pritaikyti skaičiavimo užduotis vaikams, turintiems diskalkuliją;
  • pritaikyti skaičiavimo (tekstinius) uždavinius vaikams, turintiems disleksiją;
  • pateikti mokymosi turinį vaikui, turinčiam specifinių mokymosi sutrikimų, kad jam būtų lengviau suprasti ir įsiminti.

 

 

Mokymą sudaro:

  • metodų / žaidimų aprašymai;
  • praktinės užduotys;
  • praktiniai pavyzdžiai;
  • rekomendacijos;
  • atmintinės.

Lektoriai

Julija Šimkė

Julija Šimkė

Individualių ugdymosi poreikių centro įkūrėja ir vadovė. Specialioji pedagogė - logopedė.

Atsiliepimai