Efektyvūs drausminimo metodai ir jų taikymo psichologiniai aspektai | Pedagogas.lt

Efektyvūs drausminimo metodai ir jų taikymo psichologiniai aspektai

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/10

00:06:21

Teigiamos elgesio valdymo priemonės

2/10

00:13:28

Bendros elgesio taisyklės

3/10

00:08:13

Netinkamos bausmės

4/10

00:28:56

Tinkami drausminimo būdai

5/10

00:39:46

Drausminimo etapai

6/10

00:09:21

Apibendrinimas

7/10

00:03:18

Klausimų - atsakymų sesija

8/10

00:10:03

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

9/10

Pažymėjimas

10/10

Šis mokymas yra ilgalaikės programos „Mokymosi efektyvumo didinimas: procesai ir metodai (42 val., K213003040 ID376145 ) dalis.   Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  Visi dalyviai gaus 8 val. KT pažymas. 

Daugelis mokytojų puikiai susitvarkydami su profesiniais reikalavimais patiria daug problemų bandydami suvaldyti netinkamą mokinių elgesį per pamokas. Akivaizdu, kad mokinių netinkamas elgesys klasėje sukelia daug problemų ir trukdo mokiniams realizuoti savo gebėjimus. Ypač sudėtinga dirbti mokytojams su didelėmis klasėmis, kur susirenka labai skirtingi mokiniai ir kartais klasėje būna ne vienas, o net keli mokiniai turintys įvairių elgesio problemų. Todėl pedagogai turi žinoti ir mokėti pritaikyti kuo daugiau įvairių būdų, leidžiančių susidoroti su drausmės problemomis klasėje.
Šis mokymas padės pedagogams sėkmingiau ir profesionaliau organizuoti mokymo procesą, įgyti kompetencijų, reikalingų palankios mokymui ir mokymuisi aplinkos užtikrinimui klasėje. 

Seminaras yra skirtas bendrojo lavinimo mokyklų pedagogams, pradinių ir vyresnių klasių mokytojams ir visiems, kurie nori įgyti mokytojams reikalingų psichologinių bei pedagoginių kompetencijų, koreguojant mokinių netinkamą elgesį ir palaikant klasėje palankią mokymui ir mokymuisi aplinką.

Mokymo metu sužinosite:

  • apie įvairių bausmės būdų bei mokinių netinkamo elgesio koregavimo būdus;
  • apie baudimo privalumus ir trūkumus; 
  • veiksnius, didinančius bausmės efektyvumą;
  • kaip mokytojams susikurti asmeninę mokinių netinkamo elgesio koregavimo sistemą labiausiai atitinkančią jų siekius, patirtį ir asmenybės ypatumus;
  • kaip pritaikyti gautas teorines žinias praktikoje.

Po mokymo gebėsite:

  • kritiškai įvertinti turimą patirtį;
  • analizuoti savo darbo praktiką bei įgytas žinias taikyti savo darbe;
  • fomuoti asmeninę mokinių netinkamo elgesio koregavimo sistemą;
  • pasirinkti optimalius mokinių netinkamo elgesio klasėje koregavimo metodus ir juos taikyti;
  • įsivertinti savo vertybines, etines-profesines nuostatas ir pagal jas pritaikyti drausminimo priemones.

Lektoriai

Laura Dubosaitė

Laura Dubosaitė

Psichologė, LMTA pedagogikos katedros dėstytoja, lektorė.

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Klausimai lektoriui

Atsiliepimai