Efektyvūs mokymo metodai

  • 1.
    Prezentacija
    0:02:12
  • 2.
    Įžanga
    0:02:15
  • 3.
    Efektyvus mokymas
    0:00:10
  • 4.
    Efektyvaus mokymo(si) apibrėžimas
    0:01:14
  • 5.
    Mokymo tikslas : gebėjimai ir kūrybiškumas
    0:01:11
  • 6.
    Fiziologinės kliūtys, trukdančios mokytis
    0:03:48
  • 7.
    Psichologinės kliūtys, trukdančios mokytis
    0:03:03
  • 8.
    Dalies reziumė
    0:00:36
  • 9.
    3K principas : kartoti, konspektuoti, kalbėti
    0:00:26
  • 10.
    Kartojimas
    0:02:38
  • 11.
    Konspektavimas
    0:02:28
  • 12.
    Kalbėjimas
    0:03:21
  • 13.
    Praktinis pavyzdys
    0:04:52
  • 14.
    Dalies reziumė
    0:01:01
  • 15.
    LAIVas metodika
    0:00:10
  • 16.
    Leitnerio metodas
    0:04:43
  • 17.
    Atraminiai konspektai
    0:05:18
  • 18.
    Integracija
    0:16:07
  • 19.
    Vertinimas
    0:05:29
  • 20.
    Dalies reziumė
    0:00:32
  • 21.
    Mokymo santrauka
    0:02:04
  • 22.
    Testas (10 klausimų)

Priskirti mokymą

Dėmesio! Išklausius ir atsakius į testo klausimus, dokumentas, kurį gauste vadinasi PAŽYMA. Tai yra akredituota PAŽYMA tinkama kvalifikacijai kelti.

Vis dažniau pastebima mokinių mokymosi motyvacijos stoka, krentantis pažangumas, prasti pagrindinio ir brandos egzaminų rezultatai.

Mokymas skirtas mokytojams ir dėstytojams, siekiant supažindinti su psichologinėmis ir fiziologinėmis priežastimis, trukdančiomis mokiniams įsisavinti informaciją. Aptariami esminiai mokymo principai ir metodai, kad besimokančiųjų žinios būtų tvirtos ir virstų gebėjimais.

Peržiūrėję mokymą gebėsite:

  • Atpažinti psichologines ir fiziologines kliūtis, trukdančias mokytis;
  • Taikyti 3 principus, kurie yra efektyvaus mokymo pamatas;
  • Perprasite 4 metodus, pagerinančius informacijos įsisavinimą, supratimą, žinių vertimą gebėjimais;
  • Suprasite, kaip integracija ir vertinimas gali paskatinti vaiką mokytis.

Pagrindinės mokymo temos:

  • efektyvaus mokymo samprata;
  • kūrybiškumas ir jo pagrindas;
  • psichologinės ir fiziologinės priežastys trukdančios įsisavinti informaciją;
  • būdai kaip pervesti informaciją iš trumpalaikės į ilgalaikę atmintį;
  • esminiai mokymo principai ir metodai, kad žinios būtų tvirtos ir virstų gebėjimais;
  • integracijos ir vertinimo metodas motyvuojantis vaiką mokytis.

Mokymo organizatorius - Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

 

Mokymas sudaro 2 ak. val.

 

Vertinimų komentarai

Irena

Kristina

Audronė

Eugenijus

Monika

Gintarė

Laura
labai naudinga

Liliana

Agnė
Puikūs pavyzdžiai.

Verutė

Rita

Germantė

4 ak. val. + testai + klausimai lektoriui
(4.87/1140 balsai)

KOMENTARAI
PERŽIŪROS
14318

Andrius Berniukevičius

andrius berniukevicius

PRANEŠĖJAS

Matematikos mokytojas, Lietuvos vaikų ir jaunimo centro lektorius (LVJC), turintis 8 metų darbo patirtį su mokiniais ir studentais.

Mokymai
2

Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

lietuvos vaiku ir jaunimo centras
Lietuvos vaikų ir jaunimo centras – valstybės biudžetinė, pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikianti švietimo įstaiga.