Elgesio-emocijų sutrikimai darželyje. Kaip koreguoti netinkamą elgesį? | Pedagogas.lt

Elgesio-emocijų sutrikimai darželyje. Kaip koreguoti netinkamą elgesį?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/12

00:02:29

Mūsų vaikai tiesiog skirtingi

2/12

00:00:36

Netinkamai besielgiantys vaikai

3/12

00:02:47

Pagalbininkas auklėtojui: SEP modelio pritaikymas darbe

4/12

00:02:37

Kodėl vaikai elgiasi netinkamai?

5/12

00:02:25

1. Kai vaiko tikslas – dėmesys

6/12

00:00:50

Mokytojo reakcija, kai vaiko tikslas - dėmesys

00:01:56

Pavyzdys: 5m. Roko elgesio stebėjimas

00:05:25

Kaip elgtis, kai vaikas siekia dėmesio?

00:04:02

Kaip į pagalbą kviestis tėvus, kai vaikas siekia dėmesio?

00:02:08

Jei skyrus dėmesį, netinkamas vaiko elgesys nesibaigia?

00:00:38

2. Kai vaikas nori kontroliuoti

7/12

00:00:24

Mokytojo reakcija, kai vaiko tikslas - kontrolė

00:01:29

Pavyzdys: 5m. Roko elgesio stebėjimas

00:02:07

Kai vaiko tikslas - kontrolė

00:01:05

Vaiko reakcija į mokytojo netinkamo elgesio koregavimą

00:00:21

Kaip elgtis, kai vaikas siekia kontroliuoti?

00:03:49

Kaip į pagalbą kviestis tėvus, kai vaikas siekia kontroliuoti?

00:01:33

3. Kai vaikas siekia išvengti

8/12

00:00:48

Mokytojo reakcija, kai vaiko tikslas - išvengti

00:01:13

Pavyzdys: 5m. Roko elgesio stebėjimas

00:01:20

Kai vaiko tikslas - išvengti

00:01:20

Vaiko reakcija į mokytojo netinkamo elgesio koregavimą

00:00:35

Kaip elgtis, kai vaikas siekia išvengti?

00:05:47

Kaip į pagalbą kviestis tėvus, kai vaikas siekia išvengti?

00:01:15

4. Kai vaikas siekia (netinkamu būdu) bendrauti

9/12

00:00:37

Mokytojo reakcija, kai vaiko tikslas – (netinkamu būdu) bendrauti

00:01:13

Pavyzdys: 5m. Roko elgesio stebėjimas

00:01:32

Kai vaiko tikslas – (netinkamu būdu) bendrauti

00:01:50

Kaip elgtis, kai vaikas siekia (netinkamu būdu) bendrauti ?

00:02:37

Situacija: Ką daryti, kai vaikas kandžiojasi?

00:05:35

Kaip elgtis, kai vaikas siekia (netinkamu būdu) bendrauti ?

00:01:43

Kaip į pagalbą kviestis tėvus, kai vaikas siekia (netinkamu būdu) bendrauti?

00:02:09

Klausimų - atsakymų sesija

10/12

00:14:55

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

11/12

Testas

12/12

00:00:00

Šis mokymas yra ilgalaikės programos „Vertinimas, individualizavimas, diferencijavimas ir savivaldus mokymasis ikimokykliniame ugdyme“ (40 val., K211001144) dalis. Dalyviai gaus 10 valandų pažymėjimus.

Kaip ir gyvenime sutinkame visokių žmonių, taip ir į darželio grupę ateina visokių vaikų. Vienų sunkumus ir išeitis juos išspręsti galima surasti iškart, kitiems padėti – kur kas sunkiau. Ypač opi šių dienų problema – vaikų elgesio ir emocijų sutrikimas. 
 Darbas su tokiais vaikais – nelengvas ir kupinas iššūkių bei reikalaujantis daug žinių ir ugdytinio pažinimo. Visada yra priežastis, kodėl vaikas netinkamai elgiasi. Kartais vaikas žino priežastis, kartais nežino. Kada tai yra įgimta, o kada – įgyta problema? Laiku neatpažintos probleminio elgesio priežastys sukuria sąlygas netinkamo elgesio raiškai, kas stabdo socialinę raidą ir ugdymą, sutrikdo socializacijos procesą. Padėti jam išsiaiškinti – mūsų, pedagogų, darbas.

Mokymo pranešėja psichologė Rūta Misiulienė atsakys į klausimus:

  • Kas yra SAP modelis, kaip jį taikyti siekiant koreguoti vaikų netinkamą elgesį;
  • Kokios gali būti netinkamo elgesio priežastys ir kaip reaguoti pedagogams;
  • Kaip apie vaiko elgesio sunkumus komunikuoti su tėvais;
  • Kokie ženklai rodo, kad vaikui reikalinga specialistų pagalba.

Rūta Misiulienė – psichologė dviejų ministerijų kuruojamose srityse: Molėtų r. Švietimo pagalbos tarnyboje Molėtų PSPC, Psichikos sveikatos centre. Konsultantė-lektorė, rengianti mokymus pedagogams, pristatant tarptautines prevencines vaikų socialinių įgūdžių ugdymo programas Utenos apskrityje:

  •  „Zipio draugai“;
  •  „Obuolio draugai“;
  •  „Zipio draugai SUP turintiems vaikams“

Lektoriai

Rūta Misiulienė

Rūta Misiulienė

Psichologė, konsultantė

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
  • Klausimai lektoriui

Atsiliepimai