Emocinių vaiko kompetencijų ugdymas. TD'25 | Pedagogas.lt

Emocinių vaiko kompetencijų ugdymas. TD'25

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/16

00:05:19

Kada pradėti ugdyti emocines kompetencijas?

2/16

00:03:21

Investicijų grąža

3/16

00:03:53

Socialinė sąveika per parą

4/16

00:05:52

Akių kontaktas

5/16

00:05:26

Neurobiologija

6/16

00:21:37

Neuronai iki 5 metų

7/16

00:02:35

Migdolinis kūnas ir prieškaktinė žievė

8/16

00:01:43

Optimalus streso lygis

9/16

00:08:18

Kas padeda vaikams įveikti stresą?

10/16

00:03:11

SEU

11/16

00:08:56

Emocinis ir socialinis vystymasis

12/16

00:00:05

Atpažinimas

00:03:31

Socialinė šypsena (2-3 mėnesiai)

00:04:06

Prieraišumas (6-12 mėnesių)

00:03:42

Socialinė referencija (8-10 mėn.)

00:00:42

Mąstymo kitimas (3-5 metai)

00:00:39

Emocinės kompetencijos (3-4 metai)

00:01:13

Skaitymas

00:01:12

Dramos ir vaidmenų žaidimai

00:01:31

Konstruktoriai

00:00:45

Rankų lėlė „Puppet“

00:01:21

Savireguliacija

13/16

00:14:36

Klausimų - atsakymų sesija

14/16

00:06:29

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

15/16

Testas

16/16

Informacija

Šis seminaras yra ilgalaikės programos „Tūkstantmečio darželis '25" dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus atskiras 2 val. pažymas už kiekvieną programos seminarą, taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą.

Socialinis ir emocinis ugdymas yra svarbus ne tik bendravimo įgūdžių stiprinimui – tai yra neatskiriama vaiko gyvenimo ir ugdymo dalis. Yra išskiriama daug emocijų, kurios įprastai vadinamos „geromis“ ir „blogomis“ taip tarsi nurodant, kurias emocijas išgyventi vaikas gali, o kurių ne. O kaip yra iš tiesų, kaip tinkamai reaguoti į vaikų emocijas ir ugdyti jų emocines kompetencijas, bus kalbama seminare.

 

Mokymo metu dalyviai:

  • susipažins su skirtingų emocijų svarba ir supras, kad visos jos yra „geros“;
  • sužinos, iš kur kyla stiprios vaikų emocijos ir kaip tinkamai į jas reaguoti;
  • išmoks tinkamai drausminti vaikus be bausmių ir gąsdinimų;
  • sužinos apie vaikų manipuliacijų ypatumus.

Po mokymo dalyviai:

  • mokės pasigaminti metodines priemones, skirtas vaikų emocinių kompetencijų ugdymui;
  • supras vaikų emocinių kompetencijų ugdymo svarbą ir gebės šį ugdymą įgyvendinti.

Atsiliepimai

Atsiliepimai