Fizikos meistriškumo mokymai. Fizikos uždavinių sprendimas (K211001209, 5 val.)

  • 1.
    Skaitymas fizikos pamokose. Kodėl tai svarbu?
    0:06:19
  • 2.
    Skaitymo įgūdžiai
    0:04:37
  • 3.
    Skaitymas yra mokymosi pagrindas
    0:01:26
  • 4.
    Mokantis skirtingų dalykų reikia skirtingų skaitymo įgūdžių
    0:01:33
  • 5.
    Negrožinio teksto skaitymo pagrindiniai gebėjimai
    0:02:31
  • 6.
    Fizikos mokytojai moko
    0:00:37
  • 7.
    Turinio ir raštingumo priklausomybė
    0:00:57
  • 8.
    Skaitymo gebėjimų samprata
    0:01:07
  • 9.
    Trys interaktyvūs skaitymo elementai
    0:01:41
  • 10.
    Pagrindiniai skaitymo tikslai
    0:01:57
  • 11.
    Teksto peržiūra
    0:02:15
  • 12.
    Trys skaitymo etapai
    0:02:16
  • 13.
    Skaitymo strategija
    0:00:27
  • 14.
    Strategijos prieš skaitymą
    0:01:44
  • 15.
    Strategijos skaitant
    0:04:35
  • 16.
    Užduotis
    0:02:31
  • 17.
    Užduoties atsakymas
    0:01:19
  • 18.
    Mokytojo supratimas apie strategijas
    0:02:08
  • 19.
    Dalykinis skaitymas
    0:03:48
  • 20.
    Užduotis prieš skaitymą
    0:02:41
  • 21.
    Užduotis po skaitymo
    0:02:24
  • 22.
    Žinių aktualizavimas
    0:02:45
  • 23.
    Abipusis mokymas(is)
    0:08:48
  • 24.
    Informacijos fiksavimas, kai dalykai painūs
    0:00:38
  • 25.
    Darbas su turiniu – menas
    0:02:33
  • 26.
    Plėsti dalykinį žodyną
    0:02:14
  • 27.
    Laiko žymėjimas
    0:00:30
  • 28.
    Ką išmokau... / Pavyzdys
    0:01:30
  • 29.
    Minčių žemėlapiai
    0:02:10
  • 30.
    Kiek laiko reikia nuolat naudoti tą pačią strategiją, kad mokiniai ją internalizuotų ir naudotų savarankiškai?
    0:01:25
  • 31.
    Bazinės skaitymo strategijos
    0:01:42
  • 32.
    Gamtos mokslų kalba
    0:00:44
  • 33.
    Gamtos mokslų grafikams reikia „vertimo“ įgūdžių
    0:01:12
  • 34.
    Informacijos pateikimas
    0:08:47
  • 35.
    Klausimų - atsakymų sesija
    0:12:01
  • 36.
    Testas (5 klausimų)

Priskirti

 

Šie mokymai yra ilgalaikės akredituotos mokymų programos "Meistriškumo mokymai mokytojams dalykininkams: matematika, fizika, chemija, biologija." (40 val.) dalis.

Paskaitos dalyviams išduodamas 5 val. pažymėjimas.

 

Mokymo aktualumas

Dažnas mokinys, dar net nepradėjęs mokytis fizikos, jau yra susidaręs išankstinę nuomonę, kad ši sritis ypač sudėtinga, todėl ji nėra populiari tarp mėgstamiausių mokomųjų dalykų. Fizikos mokytojui keliami įdomūs ir tuo pat metu nelengvi iššūkiai: kaip sugriauti neigiamus mitus apie fiziką ir stiprinti mokinių susidomėjimą? Kokiais principais ir praktiniais metodais vadovautis norint fiziką dėstyti suprantamai ir įdomiai?

Mokymo metu sužinosite:

  • kaip fizikos mokytojas turi mokyti mokinius skaityti?
  • kaip padėti mokiniams prisijaukinti fizikos uždavinius?
  • kokias klaidas skaitydami tekstinius uždavinius dažniausiai daro mokiniai?


Po mokymo gebėsite:

  • ugdyti skaitymo gebėjimus fizikos pamokose;
  • organizuoti fizikos uždavinių sprendimą;
  • padėti mokiniams išvengti dažniausiai daromų klaidų skaitant uždavinius.

Vertinimų komentarai

Virgilijus
Patiko Rigondos mintys. Manau, kai ką pritaikysiu ir savo pamokose.

Paulina

Loreta

Anastasija

Ingrida

5 val.
+ Papildoma medžiaga
+ Praktinės užduotys
+ Klausimai lektoriui
(4.80/5 Balsai)

Komentarai
5
Peržiūros
408

Rigonda Skorulskienė

rigonda skorulskiene

Lektorė, mokytoja-praktikė

Kauno Jezuitų gimnazijos fizikos mokytoja ekspertė, fizikos mokslų doktorantė. Lektorė taip pat 2020 m. dirbo metodininke Nacionalinėje švietimo agentūroje.

Mokymai
5

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.