Fizikos meistriškumo mokymai. Mokymasis tyrinėjant (K211001209, 5 val.)

  • 1.
    Lektorės prisistatymas
    0:00:18
  • 2.
    Praktinė veikla
    0:02:00
  • 3.
    Tiriamieji darbai
    0:04:07
  • 4.
    Mokslinis metodas (1 užduotis)
    0:01:40
  • 5.
    Pagalbos klausimai
    0:00:56
  • 6.
    Mokslinis metodas (2 užduotis)
    0:00:12
  • 7.
    Klausimai mokiniams
    0:01:55
  • 8.
    Abėcėlės tvarka
    0:00:20
  • 9.
    Atsakymas
    0:00:12
  • 10.
    Kodėl negalima atidaryti dėžutės?
    0:02:01
  • 11.
    Tiriamojo darbo temos formulavimas
    0:01:54
  • 12.
    Pasirinkta tiriamojo darbo tema turi
    0:01:29
  • 13.
    Mokslinės teorijos privalo atitikti bent vieną šių kriterijų
    0:01:54
  • 14.
    Pseudomokslas / alternatyvusis mokslas
    0:01:11
  • 15.
    Kodėl tikima horoskopais?
    0:01:55
  • 16.
    Duomenų analizė
    0:05:08
  • 17.
    Namų laboratorija
    0:28:39
  • 18.
    Darbas grupėse. Projektai
    0:13:10
  • 19.
    Tyrimo rezultatų vertinimas
    0:06:57
  • 20.
    Pasiekimų lygių požymiai
    0:01:28
  • 21.
    Uždavinių įsivertinimas
    0:07:41
  • 22.
    Klausimų - atsakymų sesija
    0:03:21
  • 23.
    Testas (4 klausimų)

Priskirti

Dažnas mokinys, dar net nepradėjęs mokytis fizikos, jau yra susidaręs išankstinę nuomonę, kad ši sritis ypač sudėtinga, todėl ji nėra populiari tarp mėgstamiausių mokomųjų dalykų. Fizikos mokytojui keliami įdomūs ir tuo pat metu nelengvi iššūkiai: kaip sugriauti neigiamus mitus apie fiziką ir stiprinti mokinių susidomėjimą? Kokiais principais ir praktiniais metodais vadovautis norint fiziką dėstyti suprantamai ir įdomiai?

Šie mokymai yra ilgalaikės akredituotos mokymų programos "Meistriškumo mokymai mokytojams dalykininkams: matematika, fizika, chemija, biologija." (40 val.) dalis.


Mokymo metu sužinosite:

  • kokie metodai tinkami norint sėkmingai organizuoti praktinę veiklą?
  • kaip suvienodinti mokinio ir mokytojo vertinimo kriterijų supratimą?


Po mokymo gebėsite:

  • suformuluoti tinkamus vertinimo kriterijus; 
  • efektyviai organizuoti praktinių darbų eigą ir vertinimą; 
  • plėtoti mokinių tiriamosios veiklos kompetencijas.

Vertinimų komentarai

Ilona
Labai patiko daug konkrečių praktinių užduočių, kuriuos jau pradėjau taikyti.

5 val.
+ Papildoma medžiaga
+ Praktinės užduotys
+ Klausimai lektoriui
(5.00/1 Balsas)

Komentarai
1
Peržiūros
44

Rigonda Skorulskienė

rigonda skorulskiene

Lektorė, mokytoja-praktikė

Kauno Jezuitų gimnazijos fizikos mokytoja ekspertė, fizikos mokslų doktorantė. Lektorė taip pat 2020 m. dirbo metodininke Nacionalinėje švietimo agentūroje.

Mokymai
5

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.