Gabių mokinių ugdymas per tiriamąją veiklą (K214000017, 7 val.) | Pedagogas.lt

Gabių mokinių ugdymas per tiriamąją veiklą (K214000017, 7 val.)

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/15

00:02:11

Dėmesys gabiems vaikams

2/15

00:08:36

Bendrieji intelektiniai gebėjimai

3/15

00:05:03

Gabių vaikų tipai

4/15

00:00:36

1 tipas

00:01:39

2 tipas

00:04:00

3 tipas

00:03:56

4 tipas

00:04:10

5 tipas

00:03:04

6 tipas

00:03:06

Sunkumai mokyklose

5/15

00:02:49

X progimnazijos gabių vaikų ugdymo programa

6/15

00:01:29

Gabių ir talentingų vaikų ugdymo metodinės rekomendacijos

7/15

00:03:18

Kaip ugdyti gabius mokinius?

8/15

00:05:16

Galimos KONFLIKTINĖS SITUACIJOS

9/15

00:08:42

Tiriamasis darbas kaip gabių mokinių ugdymo priemonė

10/15

00:00:30

1 dalis

00:09:07

2 dalis

00:13:20

3 dalis

00:09:56

Mokytojo veikla

11/15

00:04:46

Tiriamųjų darbų nauda mokiniams

12/15

00:09:01

Klausimų - atsakymų sesija

13/15

00:01:46

Testas

14/15

00:00:00

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

15/15

Šis modulis yra ilgalaikės programos "Gabūs vaikai: kaip atpažinti ir ugdyti?" (K214000017, 42 val.) dalis.

Paskaitos dalyviams išduodamas 7 val. pažymėjimas.

Mokymo aktualumas

Mokymuose pateikiami praktiškai jau išbandyti, gyvenimiški ir kiekvienam pedagogui priimtini pavyzdžiai. Šis seminaras ne tik suteiks teorinių žinių gabių mokinių atpažinimui, bet bus pateikti ir konkretūs metodai gabių mokinių ugdymui. Mokytojas pagilins patirtinio ugdymo planavimo žinias ir gebės organizuoti patirtinį mokymą savo kasdieninėje ugdomojoje veikloje, kaip tikslingesnės veiklos su gabiais mokinais alternatyvą.

Seminaras skirtas gamtos mokslų mokytojams praktikams, dėstantiems 5-8 klasėse.

Mokymo metu sužinosite:

  • gabių mokinių identifikavimo metodus;
  • mokyklose esančius realius gabių mokinių atpažinimo rodiklius ir instrumentus;
  • sunkumai su kuriais susiduria mokytojai ugdydami gabius vaikus;
  • mokinių savarankiškos iniciatyvos ugdymą per tiriamąją veiklą;
  • gabiųjų mokinių savęs pateikimo ypatybes.

Po mokymo gebėsite:

  • taikyti konkrečius metodus ugdant mokinius gamtos mokslų pamokose;
  • atpažinti, net „pasislėpusius“, gabiuosius mokinius;
  • naudotis  gabiųjų mokinių savęs pristatymo lavinimo būdais;
  • taikyti gabių mokinių skatinimą vertinant ir įsivertinant.

Lektoriai

Virginija Kriaučiūnaitė

Virginija Kriaučiūnaitė

Chemijos, biologijos ir anglų kalbos pedagogė. Turi sukaupusi 27 metus pedagoginio darbo patirties.

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
  • Klausimai lektoriui
  • Praktinės užduotys

Atsiliepimai