Hiperaktyvus vaikas. Pagalbos būdai ir elgesio korekcijos metodai.

  • 1.
    Anonsas
    0:01:28
  • 2.
    Įžanga
    0:00:54
  • 3.
    Hiperaktyvumo sutrikimas
    0:01:28
  • 4.
    Sutrikimo charakteristika
    0:01:49
  • 5.
    Hiperaktyvumo sutrikimo priežastys
    0:02:09
  • 6.
    Hiperaktyvus vaikas
    0:02:49
  • 7.
    Hiperaktyvaus vaiko savybės
    0:00:37
  • 8.
    Hiperaktyvaus vaiko mąstymo ypatybės
    0:01:12
  • 9.
    Atvejai, kai judėjimas leidžia plėtoti mintis
    0:01:04
  • 10.
    Nerviniai tikai
    0:00:56
  • 11.
    Mikčiojimas
    0:00:57
  • 12.
    Nerangumas
    0:00:59
  • 13.
    Impulsyvumas ir agresyvumas
    0:01:12
  • 14.
    Judrumas pagal amžiaus grupes. Kas įprasta? Kada sunerimti? Kaip elgtis?
    0:00:10
  • 15.
    Kūdikiai
    0:01:00
  • 16.
    Kūdikiai. Kada sunerimti?
    0:01:11
  • 17.
    Kūdikiai. Kaip elgtis?
    0:01:01
  • 18.
    1 – 3 metų vaikai
    0:01:53
  • 19.
    1 – 3 metų vaikai. Kada sunerimti?
    0:00:52
  • 20.
    1 – 3 metų vaikai. Kaip elgtis?
    0:02:21
  • 21.
    3 – 6 metų vaikai
    0:01:23
  • 22.
    3 – 6 metų vaikai. Kada sunerimti?
    0:00:26
  • 23.
    3 – 6 metų vaikai. Kaip elgtis?
    0:03:27
  • 24.
    Ką svarbu suprasti apie hiperaktyvumo sutrikimo apraiškais bei eigą?
    0:00:57
  • 25.
    Šeima
    0:04:28
  • 26.
    Kalba ir mąstymas
    0:06:12
  • 27.
    Judrumas ir impulsyvumas
    0:02:51
  • 28.
    Darbas su hiperaktyviu vaiku
    0:01:26
  • 29.
    Kas padeda?
    0:11:07
  • 30.
    Mitai apie hiperaktyvų vaiką
    0:01:54
  • 31.
    Hiperaktyvaus elgesio korekcija ir pagalbos būdai
    0:01:27
  • 32.
    Pedagogo ir vaiko ryšys
    0:01:59
  • 33.
    Dėmesio ugdymas
    0:02:22
  • 34.
    Vaiko savijauta ugdymo įstaigoje
    0:02:14
  • 35.
    Efektyvūs pagalbos būdai
    0:01:45
  • 36.
    Rekomendacijos pedagogams
    0:10:18
  • 37.
    Mokymo santrauka
    0:06:56
  • 38.
    Testas (9 klausimų)

Priskirti mokymą

Naujausių tyrimų duomenimis, 3-10 % ikimokyklinio amžiaus vaikų yra hiperaktyvūs, o informacijos apie hiperaktyvumo sutrikimą bei darbą su jį turinčiais vaikais vis dar maža, todėl šis mokymas itin pasitarnaus ne tik dirbantiems su ikimokyklinio amžiaus hiperaktyviais vaikais ugdymo ar globos įstaigose, bet ir tėvams, nes hiperaktyvumas gali peraugti į rimtas socialines problemas, todėl į jį neturėtų būti žiūrima pro pirštus.

Esminiai klausimai, į kuriuos atsakoma mokyme:

  • Koks yra hiperaktyvus vaikas?
  • Kokios hiperaktyvumo priežastys?
  • Ar hiperaktyvumas išaugamas?
  • Kaip padėti hiperaktyviam vaikui?
  • Kaip dirbti su hiperaktyviu vaiku?

 

Mokymas sudaro 8 ak. val.

Vertinimų komentarai

Jūratė

Virginija
Ačiū. Sustiprino tiek žinias, tiek ir pasitikėjimą savimi.

Tatjana
Ačiū lektorei už įdomų ir naudingą seminarą.

Jurgita

Jolanta

Laura

TATJANA

Rita

Eva

Plungės

VIOLETA

Visagino

1 val 27 min + testai + klausimai lektoriui

(4.84/55 balsai)

KOMENTARAI
55
PERŽIŪROS
305

Inga Budraitienė

inga budraitiene

LEKTORĖ

Psichologė ikimokyklinio ugdymo įstaigose