Idėjų mugė „Darželis, į kurį nori kiekvienas vaikas. Aš suradau, o Tu?“

  • 1.
    Įžanga
    0:15:55
  • 2.
    Emocinio intelekto (EQ) svarba ir lavinimo galimybės su PKG metodinėmis priemonėmis - Gintarė Meslinienė
    0:16:42
  • 3.
    Kartu su PI KA į kūrybinį pikniką! - Ramunė Burškaitienė
    0:18:00
  • 4.
    Pagalba specialiųjų poreikių vaikams I/d „Čiauškutis“ dienos socialinės globos centre: poreikiai ir galimybės - Benedikta Dikavičiūtė, Indrė Uselytė
    0:12:25
  • 5.
    Iššūkis: kaip dirbti su šiuolaikiniais tėvais? - Rūta Aleknavičiūtė, Rasa Pralgauskienė, Gitana Balčiuvienė, Danguolė Simanauskienė
    0:10:00
  • 6.
    Inovatyvūs būdai - gera vaiko emocinė sveikata ir savijauta - Dainora Čižinauskienė, Egidija Stonienė, Lina Norvaišienė
    0:04:03
  • 7.
    Bendruomenės susitarimais grįstas ugdymo organizavimas - Edita Gaižauskienė, Vaida Serupskienė
    0:10:42
  • 8.
    Kauno lopšelis-darželis „Želmenėlis“
    0:08:01
  • 9.
    Vilniaus specialusis lopšelis - darželis „Čiauškutis“ I dalis
    0:09:42
  • 10.
    Vilniaus specialusis lopšelis - darželis „Čiauškutis“ II dalis
    0:07:29
  • 11.
    Druskininkų lopšelis - darželis „Žibutė“ I dalis
    0:04:30
  • 12.
    Druskininkų lopšelis - darželis „Žibutė“ II dalis
    0:09:08
  • 13.
    Druskininkų „Atgimimo“ mokykla
    0:06:56
  • 14.
    Testas (5 klausimų)


Lietuvos švietimo pagalbos asociacija, Druskininkų savivaldybės administracija, Kauno lopšelis-darželis „Želmenėlis“ ir Druskininkų švietimo centras organizuotoje respublikinėje ikimokyklinio ugdymo idėjų mugėje „Darželis, į kurį nori kiekvienas vaikas. Aš suradau, o Tu?“, kvietė diskutuoti ir dalintis patirtimi. Renginio tikslas – dalytis kokybiško ikimokyklinio ugdymo idėjomis ir sėkmės istorijomis.

Pranešimų temos:

  • Skirtingi vaikai – skirtingi keliai į jų sėkmę: individualus vaiko pasiekimų vertinimas. Kaip ir kodėl?
  • Gera vaikų emocinė sveikata ir savijauta – pagrindinė ugdymo(si) sąlyga.
  • Iššūkis: kaip dirbti su šiuolaikiniais tėvais?
  • Aktyvus, įtraukiantis mokymasis plečiant edukacines erdves bei aplinkas: motyvacija – patirtis – kompetencijos.
  • Ugdymo turinio atnaujinimas: kada, kaip, kodėl? Kūrybiškumas ir inovacijos.
  • Planuojame prasmingai – sau, o ne į stalčių: kaip valdyti dokumentus, kad jie padėtų siekti kokybės, būtų orientuoti į konkrečius rezultatus?

 

Vertinimų komentarai

Lina
Įvairiapusės žinios, puikūs pristatymai

Rugilė

Nijolė

Gintarė
Ačiū

Egidija

Danė

Vilma

Dalė

Neli
Diskusija patiko, labai naudinga.

Liubovė

Jolanta
Iš tiesų labai įdomi diskusija, žinios labai pravers darbe, geri lektoriai.


3 ak. val. + testai + klausimai lektoriui
(4.84/870 balsai)

KOMENTARAI
870
PERŽIŪROS
9371

Gintarė Meslinienė

Psichologė.

Rasa Pralgauskienė

Logopedė, spec. pedagogas.

Asta Žuromskienė

Atgimimo mokyklos pedagogė.

Asta Buragienė

Druskininkų lopšelis-darželis „Žibutė“ pedagogė.

Aistė Birštonienė

Ikimokyklinio ugdymo vyr. pedagogė.

Edita Gaižauskienė

Kauno lopšelis-darželis ,,Nežiniukas" direktorė.

Lina Norvaišienė

Kauno lopšelis-darželis „Šilelis“ direktorė.

Egidija Stonienė

Kauno lopšelis-darželis "Pagrandukas" pedagogė. 

Dainora Čižinauskienė

Priešmokyklinio ugdymo pedagogė.

Ramunė Burškaitienė

Socialinių mokslų daktarė, edukologė, rašytoja, kūrėja.

Danguolė Simanauskienė

Pavaduotoja ugdymui.

Mokymai
2

Benedikta Dikavičiūtė

benedikta dikaviciute

PRANEŠĖJA

Edukologė, specialiojo lopšelio-darželio socialinė pedagogė.

Mokymai
2