Idėjų mugė „Darželis, į kurį nori kiekvienas vaikas. Aš suradau, o Tu?“ | Pedagogas.lt

Idėjų mugė „Darželis, į kurį nori kiekvienas vaikas. Aš suradau, o Tu?“

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/15

00:15:55

Emocinio intelekto (EQ) svarba ir lavinimo galimybės su PKG metodinėmis priemonėmis - Gintarė Meslinienė

2/15

00:16:42

Kartu su PI KA į kūrybinį pikniką! - Ramunė Burškaitienė

3/15

00:18:00

Pagalba specialiųjų poreikių vaikams I/d „Čiauškutis“ dienos socialinės globos centre: poreikiai ir galimybės - Benedikta Dikavičiūtė, Indrė Uselytė

4/15

00:12:25

Iššūkis: kaip dirbti su šiuolaikiniais tėvais? - Rūta Aleknavičiūtė, Rasa Pralgauskienė, Gitana Balčiuvienė, Danguolė Simanauskienė

5/15

00:10:00

Inovatyvūs būdai - gera vaiko emocinė sveikata ir savijauta - Dainora Čižinauskienė, Egidija Stonienė, Lina Norvaišienė

6/15

00:04:03

Bendruomenės susitarimais grįstas ugdymo organizavimas - Edita Gaižauskienė, Vaida Serupskienė

7/15

00:10:42

Kauno lopšelis-darželis „Želmenėlis“

8/15

00:08:01

Vilniaus specialusis lopšelis - darželis „Čiauškutis“ I dalis

9/15

00:09:42

Vilniaus specialusis lopšelis - darželis „Čiauškutis“ II dalis

10/15

00:07:29

Druskininkų lopšelis - darželis „Žibutė“ I dalis

11/15

00:04:30

Druskininkų lopšelis - darželis „Žibutė“ II dalis

12/15

00:09:08

Druskininkų „Atgimimo“ mokykla

13/15

00:06:56

Testas

14/15

00:00:00

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

15/15

Lietuvos švietimo pagalbos asociacija, Druskininkų savivaldybės administracija, Kauno lopšelis-darželis „Želmenėlis“ ir Druskininkų švietimo centras organizuotoje respublikinėje ikimokyklinio ugdymo idėjų mugėje „Darželis, į kurį nori kiekvienas vaikas. Aš suradau, o Tu?“, kvietė diskutuoti ir dalintis patirtimi. Renginio tikslas – dalytis kokybiško ikimokyklinio ugdymo idėjomis ir sėkmės istorijomis.

Pranešimų temos:

  • Skirtingi vaikai – skirtingi keliai į jų sėkmę: individualus vaiko pasiekimų vertinimas. Kaip ir kodėl?
  • Gera vaikų emocinė sveikata ir savijauta – pagrindinė ugdymo(si) sąlyga.
  • Iššūkis: kaip dirbti su šiuolaikiniais tėvais?
  • Aktyvus, įtraukiantis mokymasis plečiant edukacines erdves bei aplinkas: motyvacija – patirtis – kompetencijos.
  • Ugdymo turinio atnaujinimas: kada, kaip, kodėl? Kūrybiškumas ir inovacijos.
  • Planuojame prasmingai – sau, o ne į stalčių: kaip valdyti dokumentus, kad jie padėtų siekti kokybės, būtų orientuoti į konkrečius rezultatus?

 

Lektoriai

Benedikta Dikavičiūtė

Benedikta Dikavičiūtė

Edukologė, specialiojo lopšelio-darželio socialinė pedagogė.

Danguolė Simanauskienė

Danguolė Simanauskienė

Pavaduotoja ugdymui.

Ramunė Burškaitienė

Ramunė Burškaitienė

Socialinių mokslų daktarė, edukologė, rašytoja, kūrėja.

Dainora Čižinauskienė

Dainora Čižinauskienė

Priešmokyklinio ugdymo pedagogė.

Egidija Stonienė

Egidija Stonienė

Kauno lopšelis-darželis "Pagrandukas" pedagogė. 

Lina Norvaišienė

Lina Norvaišienė

Kauno lopšelis-darželis „Šilelis“ direktorė.

Edita Gaižauskienė

Edita Gaižauskienė

Kauno lopšelis-darželis ,,Nežiniukas" direktorė.

Aistė Birštonienė

Aistė Birštonienė

Ikimokyklinio ugdymo vyr. pedagogė.

Asta Buragienė

Asta Buragienė

Druskininkų lopšelis-darželis „Žibutė“ pedagogė.

Asta Žuromskienė

Asta Žuromskienė

Atgimimo mokyklos pedagogė.

Rasa Pralgauskienė

Rasa Pralgauskienė

Logopedė, spec. pedagogas.

Gintarė Meslinienė

Gintarė Meslinienė

Psichologė.

Atsiliepimai