Idėjų mugė „Darželis, į kurį nori kiekvienas vaikas. Aš suradau, o Tu?“

  • 1.
    Įžanga
    0:15:55
  • 2.
    Emocinio intelekto (EQ) svarba ir lavinimo galimybės su PKG metodinėmis priemonėmis - Gintarė Meslinienė
    0:16:42
  • 3.
    Kartu su PI KA į kūrybinį pikniką! - Ramunė Burškaitienė
    0:18:00
  • 4.
    Pagalba specialiųjų poreikių vaikams I/d „Čiauškutis“ dienos socialinės globos centre: poreikiai ir galimybės - Benedikta Dikavičiūtė, Indrė Uselytė
    0:12:25
  • 5.
    Iššūkis: kaip dirbti su šiuolaikiniais tėvais? - Rūta Aleknavičiūtė, Rasa Pralgauskienė, Gitana Balčiuvienė, Danguolė Simanauskienė
    0:10:00
  • 6.
    Inovatyvūs būdai - gera vaiko emocinė sveikata ir savijauta - Dainora Čižinauskienė, Egidija Stonienė, Lina Norvaišienė
    0:04:03
  • 7.
    Bendruomenės susitarimais grįstas ugdymo organizavimas - Edita Gaižauskienė, Vaida Serupskienė
    0:10:42
  • 8.
    Kauno lopšelis-darželis „Želmenėlis“
    0:08:01
  • 9.
    Vilniaus specialusis lopšelis - darželis „Čiauškutis“ I dalis
    0:09:42
  • 10.
    Vilniaus specialusis lopšelis - darželis „Čiauškutis“ II dalis
    0:07:29
  • 11.
    Druskininkų lopšelis - darželis „Žibutė“ I dalis
    0:04:30
  • 12.
    Druskininkų lopšelis - darželis „Žibutė“ II dalis
    0:09:08
  • 13.
    Druskininkų „Atgimimo“ mokykla
    0:06:56
  • 14.
    Testas (5 klausimų)


Lietuvos švietimo pagalbos asociacija, Druskininkų savivaldybės administracija, Kauno lopšelis-darželis „Želmenėlis“ ir Druskininkų švietimo centras organizuotoje respublikinėje ikimokyklinio ugdymo idėjų mugėje „Darželis, į kurį nori kiekvienas vaikas. Aš suradau, o Tu?“, kvietė diskutuoti ir dalintis patirtimi. Renginio tikslas – dalytis kokybiško ikimokyklinio ugdymo idėjomis ir sėkmės istorijomis.

Pranešimų temos:

  • Skirtingi vaikai – skirtingi keliai į jų sėkmę: individualus vaiko pasiekimų vertinimas. Kaip ir kodėl?
  • Gera vaikų emocinė sveikata ir savijauta – pagrindinė ugdymo(si) sąlyga.
  • Iššūkis: kaip dirbti su šiuolaikiniais tėvais?
  • Aktyvus, įtraukiantis mokymasis plečiant edukacines erdves bei aplinkas: motyvacija – patirtis – kompetencijos.
  • Ugdymo turinio atnaujinimas: kada, kaip, kodėl? Kūrybiškumas ir inovacijos.
  • Planuojame prasmingai – sau, o ne į stalčių: kaip valdyti dokumentus, kad jie padėtų siekti kokybės, būtų orientuoti į konkrečius rezultatus?

 

Vertinimų komentarai

Zita

Zita

Eva
AČIŪ

Albina

Edita

Natalija

Inga

Vilma

Rita

Irena

Giedra

Margarita

3 ak. val. + testai + klausimai lektoriui
(4.85/882 balsai)

KOMENTARAI
882
PERŽIŪROS
9841

Gintarė Meslinienė

Psichologė.

Rasa Pralgauskienė

Logopedė, spec. pedagogas.

Asta Žuromskienė

Atgimimo mokyklos pedagogė.

Asta Buragienė

Druskininkų lopšelis-darželis „Žibutė“ pedagogė.

Aistė Birštonienė

Ikimokyklinio ugdymo vyr. pedagogė.

Edita Gaižauskienė

Kauno lopšelis-darželis ,,Nežiniukas" direktorė.

Lina Norvaišienė

Kauno lopšelis-darželis „Šilelis“ direktorė.

Egidija Stonienė

Kauno lopšelis-darželis "Pagrandukas" pedagogė. 

Dainora Čižinauskienė

Priešmokyklinio ugdymo pedagogė.

Ramunė Burškaitienė

Socialinių mokslų daktarė, edukologė, rašytoja, kūrėja.

Danguolė Simanauskienė

Pavaduotoja ugdymui.

Mokymai
2

Benedikta Dikavičiūtė

benedikta dikaviciute

Pranešėja

Edukologė, specialiojo lopšelio-darželio socialinė pedagogė.

Mokymai
2