Individualios asmenybės klasėje: kaip skirti dėmesio visiems vaikams pamokos metu? | Pedagogas.lt

Individualios asmenybės klasėje: kaip skirti dėmesio visiems vaikams pamokos metu?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/21

00:06:00

Kontekstas

2/21

00:00:02

Aplinka

00:06:23

Šiandienos karta

3/21

00:03:49

21 amžiaus kompetencija

4/21

00:02:42

Įtrauki pamoka

5/21

00:06:53

Pamokų tipai

6/21

00:02:57

Pamokos struktūra

7/21

00:12:26

Pamokos planavimas ir organizavimas

8/21

00:05:33

Mokymas

9/21

00:03:26

Mokymasis

10/21

00:05:30

Pagalba mokiniui

11/21

00:01:22

DI klasėje

12/21

00:04:37

Vertinimo vertinimas

13/21

00:00:38

Vertinimo būdų skirtumai

14/21

00:02:21

Santykiai, tvarka, klasės valdymas

15/21

00:04:10

Mokymosi aplinka

16/21

00:01:56

Nuorodos

17/21

00:01:43

Baigiamasis žodis

18/21

00:01:36

Klausimų - atsakymų sesija

19/21

00:14:55

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

20/21

Testas

21/21

SVARBU!

Seminaras yra akredituotos KT programos „Ugdymas ir psichologija (40 val., ID635538 K211002059)“ dalis. Programą ruošia ir renginius organizuoja VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).

 

Visi dalyviai gaus atskiras 3 ak. val. pažymas už kiekvieną ilgalaikės programos dalį. Taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą. Daugiau informacijos apie programą rasite paspaudę ČIA.

Pamokose dalyvauja skirtingų gebėjimų ir poreikių mokiniai: tiek turintys specialiųjų ugdymosi poreikių (SUP), tiek gabūs, tiek pasižymintys kitokiomis skirtybėmis ir reikalaujantys individualaus dėmesio. Tad mokytojai susiduria su iššūkiais, kaip užtikrinti kokybišką mokymosi procesą, skirti pakankamai dėmesio kiekvienam mokiniui ir rengti bei įgyvendinti įtraukias pamokas.

 

Mokymas padės pedagogams rasti veiksmingų praktinių būdų dorotis su šiais iššūkiais ir sėkmingai paskirstyti dėmesį bei išteklius, sklandžiai organizuoti mokymosi procesą, užtikrintai valdyti klasę ir taikyti įtraukties principus.

 

Mokymo metu sužinosite:

  • kaip efektyviai organizuoti pamokas, kad kiekvienas mokinys būtų įtrauktas;
  • kokie metodai leidžia skirtingų gebėjimų mokiniams mokytis kartu;
  • kaip valdyti klasės laiką ir išteklius, kad visiems mokiniams būtų skiriama pakankamai dėmesio;
  • kaip užtikrinti, kad kiekvienas mokinys jaustųsi vertinamas ir motyvuotas mokytis.

 

Po mokymo gebėsite:

  • kurti ir pritaikyti įtraukios pamokos gaires pagal klasės poreikius;
  • efektyviai taikyti skirtingus mokymo metodus, leidžiančius įtraukti visus mokinius;
  • valdyti klasę ir mokinių įsitraukimą, paskirstydami dėmesį visiems mokiniams;
  • pritaikyti mokymo medžiagą skirtingų gebėjimų mokiniams, užtikrindami jų pažangą;
  • integruoti įtraukumo strategijas į kasdieninį mokymo procesą;
  • užtikrinti emocinį palaikymą visiems klasės mokiniams.

Atsiliepimai