Individualizuotų ir diferencijuotų užduočių kūrimas specialiųjų poreikių turintiems mokiniams. | Pedagogas.lt

Individualizuotų ir diferencijuotų užduočių kūrimas specialiųjų poreikių turintiems mokiniams.

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/10

00:00:41

Specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai - kas jie?

2/10

00:00:36

Užduočių individualizvimas ir diferencijavimas - kada, kam, kaip?

3/10

00:06:04

Canva

4/10

00:12:48

Learning apps

5/10

00:14:58

Wordwall

6/10

00:21:50

Microsoft Office 365. Word

7/10

00:13:32

Klausimų - atsakymų sesija

8/10

00:11:40

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

9/10

Testas

10/10

Mokymo medžiaga

Informacija

Šis mokymas yra tęstinės kvalifikacijos tobulinimo programos „Pradinio ugdymo mokytojų akademija '24“ dalis (40 val.).
 
Mokymai skirti mokytojams, švietimo pagalbos specialistams ir visiems, kurie dirba su specialiųjų poreikių mokiniais.

Registruokitės į visą programą  pigiau ČIA! 

Keičiantis ugdymo turiniui, mokykloms atvėrus duris specialiųjų poreikių turintiems mokiniams, mokytojai diskutuoja ir nerimauja, kaip dirbti su visa klase ir tuo pačiu metu padėti ypatingiems mokiniams. Dažniausiai specialiųjų poreikių turintiems mokiniams užduočių reikia ieškoti arba kurti patiems. Mokymuose susipažinsite su naudojamomis programomis, platformomis ir priemonėmis, kurios padės mokytojui diferencijuoti ir individualizuoti užduotis.

 
Per mokymus sužinosite:


  • kaip kurti užduotis Canva, Wordwall, Learning Apps ir panašiose platformose;
  • kaip ir kokias užduotis pateikti mokiniams, turintiems skaitymo ir rašymo sunkumų;
  • kaip parinkti ir pateikti užduotis mokiniams, turintiems mokymo sunkumų dėl dėmesio ir emocijų sutrikimo.


 
Po mokymų gebėsite:


  • kurti individualias ir pritaikytas užduotis Canva, Wordwall platformose;
  • pritaikyti mokymo medžiagą mokinimas, turintiems mokymosi sunkumų dėl skaitymo ir rašymo sutrikimų, dėmesio stokos;
  • rasti nemokamų jau paruoštų užduočių.


 
Mokymus sudaro:


  • praktinės užduotys;
  • praktiniai pavyzdžiai;
  • rekomendacijos.


Lektoriai

Liucija Kolpak

Liucija Kolpak

Lektorė turi dvidešimties metų pedagoginio darbo patirtį. Yra įgijusi mokytojo metodininko laipsnį. Dirba su specialiųjų poreikių mokiniais.

Atsiliepimai