Informatinio mąstymo ugdymas darželyje. TD '24 | Pedagogas.lt

Informatinio mąstymo ugdymas darželyje. TD '24

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/21

00:00:42

Informatinis mąstymas

2/21

00:02:08

Ikimokyklinio ugdymo programos gairės

3/21

00:05:08

Informatinio mąstymo ugdymo paskirtis priešmokykliniame amžiuje

4/21

00:00:41

Siekiant įtraukti informacines technologijas į ugdymosi procesą, detalizuojamos 6 veiklos sritys

5/21

00:07:12

Mokytojo vaidmuo ugdant vaikų informatinį mąstymą

6/21

00:00:55

Informatinio mąstymo ugdymas darželyje

7/21

00:02:46

Animated drawings

8/21

00:04:12

Comic page creator

9/21

00:03:16

Chatter pix kids

10/21

00:02:28

Animal 4D+

11/21

00:03:17

Arloopa

12/21

00:03:06

Immersal

13/21

00:02:01

Mentimeter

14/21

00:02:25

QR kodai

15/21

00:02:13

Comica

16/21

00:01:37

Užsiėmimas vaikams ir tėvams

17/21

00:03:16

Programos praktiškai

18/21

00:00:15

Bee bot terapin

00:04:48

FlipAnim

00:05:07

Bouncy balls

00:03:41

Comica

00:05:23

Animated drawings

00:05:08

Immersal

00:06:20

Klausimų - atsakymų sesija

19/21

00:02:07

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

20/21

Testas

21/21

Informacija

 Šis mokymas yra tęstinės kvalifikacijos tobulinimo programos „Tūkstantmečio darželis '24“ dalis. 

Technologijos yra neatsiejama XXI a. vaikų kasdienybės dalis. Nors kartais technologijos turi neigiamą atspalvį, svarbu pabrėžti, kad jos gali veiksmingai padėti vaikui augti ir mokytis: lavinti kalbą, pažintinius, socialinius, emocinius, kūrybinius gebėjimus.

 

Mokymų metu mokytojai bus supažindinti su paprastais IKT (informacinių komunikacinių technologijų) įrankiais, kurie padės inovatyviai ir kūrybiškai organizuoti ikimokyklinukų bei priešmokyklinukų ugdymo procesą.

Mokymo metu sužinosite:

  • kas yra informatinis mąstymas;
  • kaip pedagogai gali prisidėti, ugdant darželinuko informatinį mąstymą;
  • kokie IKT įrankiai gali būti lengvai pritaikomi mokytojo darbe;
  • kaip praktiškai taikyti IKT įrankius ugdomosiose veiklose.

 

Po mokymo gebėsite:

  • naudoti tokius IKT įrankius kaip „Animated drawings“, „ChatterPix Kids“, “Animal 4D+”, „Immersal“ ir kt.;
  • parengti užduotis vaikams, naudojant IKT įrankius;
  • organizuoti inovatyvų, kūrybišką vaikų ugdymą.

 

 

Lektoriai

Laura Bajoriūnė

Laura Bajoriūnė

Socialinė pedagogė

Mireta Visockienė

Mireta Visockienė

ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė

Atsiliepimai