Įtraukiančios matematikos pamokos specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams. (10 val. K213002999)

  • 1.
    Įžanga
    0:05:10
  • 2.
    Sąvokos, kurias naudosime mokymo metu
    0:05:55
  • 3.
    Specialiųjų poreikių samprata bėgant metams
    0:05:00
  • 4.
    Keturios specialiųjų poreikių mokinių grupės mokykloje
    0:08:30
  • 5.
    Pavyzdiniai pamokų planai. (penkta, šešta, septinta ir aštunta klasės)
    0:35:10
  • 6.
    Aštuntos klasės kontrolinis/atsiskaitomasis darbas tema „Laipsniai ir šaknys“
    0:14:12
  • 7.
    Įtraukiančios pamokos. (penkta, šešta, septina, aštunta ir visos klasės kartu)
    0:16:03
  • 8.
    Įtraukiančios pamokos ir iššūkiai ypač gabiems mokiniams
    0:13:23
  • 9.
    Įtraukiančios pamokos ir iššūkiai individualizuotas programas turintiems mokiniams
    0:10:06
  • 10.
    Apibendrinimas
    0:03:04
  • 11.
    Savarankiškas darbas
    0:01:16
  • 12.
    Klausimų atsakymų sesija
    0:15:52
  • 13.
    Testas (5 klausimų)

Priskirti

Šis mokymas yra ilgalaikės akredituotos pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programos „Matematika: integruotos ir įtraukiančios pamokos.“ (213002999) dalis.

Kasmet klasėse vis daugėja atpažintų specialiųjų poreikių mokinių, o nuo 2024 m. turėtų būti sudarytos sąlygos specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams lankyti artimiausią pasirinktą mokyklą. Vadovėliai mokyklose yra nepritaikyti skirtingų mokymosi poreikių turintiems mokiniams, taip pat dažnai pamirštami  ir ypač aukštų gebėjimų mokiniai. Gabiems mokiniams standartinės matematikos pamokos yra neįdomios – jiems trūksta veiklos ir iššūkių, todėl mokytojams tenka ruoštis pamokoms papildomai ir ieškoti užduočių tinkamų gabiems mokiniams. Darbas su mokiniais turinčiais individualizuotas ugdymo programas taip pat reikalauja kitokio pasirengimo ir adaptuoto vertinimo, kad mokiniai neprarastų mokymosi motyvacijos ir patirtų iššūkių įveikimo ir laimėjimo jausmą. 

Mokymo metu sužinosite:

  • kokios yra  keturios specialiųjų poreikių grupės mokykloje ?
  • kaip matematikos pamokas adaptuoti specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems ir gabiems mokiniams ?
  • kokias įtraukiančias mtematikos pamokas galima vesti specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams?
  • kokius darbus matematikos pamokose galima rengti su gabiais mokiniais ?
  • kaip parengti kontrolinį darbą klasei, kurioje mokosi individualizuotos programos, pritaikytos programos ir ypač gabūs mokiniai?

Po mokymo gebėsite:

  • motyvuoti mokytis matematikos specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius ir gabius mokinius;
  • rengti teminius matematikos pamokų planus 5-8 klasių specialiųjų poreikių turintiems ir gabiems mokiniams;
  • vesti temines (duomenys, rinkiniai, taško koordinatės, trapecijos ir lygiagretainiai) pamokas individualizuotas programas  turintiems mokiniams;
  • įtraukti ir sudominti matematikos pamokomis ypač gabius mokinius.

Vertinimų komentarai

Julita

Natalija

Inga

Viktorija
puikiai

Laimutė

Asta

Jurgita

Olga
nors mano darbo stažas jau 36 m, bet sužinojau daug naujo ir vertingo

10 val.
+ Papildoma medžiaga
+ Praktinės užduotys
+ Klausimai lektoriui
(4.75/8 Balsai)

Komentarai
8
Peržiūros
291

Vilma Urbonaitė

vilma urbonaite

Lektorė

Matematikos mokytoja, korepetitorė, lektorė.  Jau 11 metų  veda seminarus ir sėkmingai mokinius rengia matematikos ir fizikos brandos egzaminams.

Mokymai
3

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.