Įtraukusis ugdymas: kaip pamokoje taikyti kinestetinius metodus? | Pedagogas.lt

Įtraukusis ugdymas: kaip pamokoje taikyti kinestetinius metodus?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/19

00:01:56

Mokslu grįstos praktikos aktualijos

2/19

00:00:08

Kinestetinis mokymasis

00:01:12

Projektas „Inovacijos vaikų darželyje“

00:02:41

Universalus dizainas ugdymui

3/19

00:01:24

Įtraukusis ugdymas

00:01:07

UDL ugdymo aplinka

00:02:58

Refleksija (1)

4/19

00:00:49

Fizinis aktyvumas mokykloje

5/19

00:02:15

Tyrimas

00:07:30

Iššūkis mokytojoms

00:03:12

Anketa

6/19

00:01:43

Kuriems iš ugdytinių kinestetinio mokymosi poreikis yra preferencinis?

7/19

00:04:45

Refleksija (2)

8/19

00:00:50

Mokyklos kiemo projektavimo rekomendacijos vaikų fizinio aktyvumo galimybėms didinti

9/19

00:07:21

„Mokykla vargina” vs. „mokykloje smagu”

10/19

00:04:48

NB! Potencialiai visos pamokos (ne vien Fizinio ugdymo ) gali būti judrios

11/19

00:01:04

Lauko klasės / pamokos lauke (ne vien Fizinio ugdymo) ir kasdien

12/19

00:00:21

Refleksija (3)

13/19

00:01:51

Kūrybiškų idėjų rinkinys pedagogams

14/19

00:01:08

Kortelės

00:02:18

Mechaninio laikrodžio pažinimas dirbant grupėse

00:02:14

Sąvokų mokymasis

00:03:00

Abecelės raidžių estafetė

00:02:16

Matematinis kamuolys

00:02:08

Gamtoje

00:04:18

GPS menas

00:02:36

Zip zap zup

00:04:48

Plačiau apie kinestetinius mokymosi metodus

15/19

00:02:21

Nuo kinestetiškai stimuliuojančios mokymo(si) aplinkos link fiziškai raštingo ugdytinio

16/19

00:02:24

Klausimų - atsakymų sesija

17/19

00:05:41

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

18/19

Testas

19/19

Informacija

Mokymas priklauso kvalifikacijos tobulinimo programai Pradinio ugdymo mokytojų akademija ’25 (40 val.). 

 

Visi dalyviai gauna atskiras 3 ak. val. pažymas už kiekvieną programos seminarą, taip pat galima mokėti už mokymus mažiau ir įsigyti visą programą Pradinio ugdymo mokytojų akademija ’25“ (40 val.) ČIA.

 

Programos rengimą ir renginius organizuoja bei kvalifikacijos tobulinimo programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  

 Kinestetinių mokymo(si) metodų taikymo patirtis rodo, kad mokiniai ne tik lengviau įsisavina žinias, bet ir ugdosi kūrybiškumą, pamokos tampa judresnės, emocionalesnės, mažiau patiriama įtampos ar streso. Visgi pažymėtina, jog stokojama žinių apie kinestetinius mokymo metodus bei jų platesnes taikymo galimybes.

 

Mokymo metu sužinosite:

  • kokią naudą teikia kinestetinio mokymo(si) metodais praturtintas ugdymo procesas?
  • kokie mokymo metodai yra kinestetinio pobūdžio?
  • kaip pritaikyti kinestetinius mokymosi metodus savo pamokose?
  • kaip atpažinti, kuriems iš ugdytinių kinestetinio mokymosi poreikis yra preferencinis?

 

Po mokymo gebėsite:

  • apibūdinti kinestetinio mokymo(si) teikiamą įvairiapusę naudą;
  • atpažinti kinestetinio mokymo metodus, susipažinus su jų įvairove bei praktiniais pavyzdžiais;
  • labiau atsižvelgiant į savo mokinių mokymosi stilių įvairovę, kūrybiškai parinkti savo pamokų ugdymo tikslus atitinkančius kinestetinius mokymo(si) metodus;
  • plėtoti kinestetinių mokymo metodų taikymą praktikoje.

Atsiliepimai