Kaip atsisakyti žalingų lyderio elgesio modelių? ŠVIETIMO ĮSTAIGOS VADOVO LYDERYSTĖ | Pedagogas.lt

Kaip atsisakyti žalingų lyderio elgesio modelių? ŠVIETIMO ĮSTAIGOS VADOVO LYDERYSTĖ

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/26

00:01:39

Ikaro mitas

2/26

00:01:50

Didelių kompanijų vadovai, kurie buvo atleisti skandalingai

3/26

00:02:47

Kelias į vadovaujamas pozicijas (kaip švietime?)

4/26

00:03:42

Lyderistei svarbu

5/26

00:02:48

Lyderystės stiliai (efektyviausi?)

6/26

00:05:14

Kas blogiau?

7/26

00:02:48

Kas labiausiai pakiša koją lyderiams?

8/26

00:03:29

Kas labiausiai lemia lyderio nesėkmes?

9/26

00:03:06

Kuri savybė gali tapti „juodąja“?

10/26

00:05:23

Lyderio elgesio modelis

11/26

00:01:21

Toksiškas trikampis

12/26

00:02:17

Kodėl lyderiai suklumpa?

13/26

00:02:16

Kas dažniausiai pastebima mokyklų vadodavime?

14/26

00:03:09

Asmenybės problemos ir lyderystė

15/26

00:03:21

Šeši dažniausi asmenybės sutrikimai ir lyderystė

16/26

00:06:42

Kaip galima keistis?

17/26

00:02:24

Trigerių tipai

18/26

Atmokimo tipai

19/26

00:01:29

Atmokimo procesas

20/26

00:01:41

Mokymo situacijos, padedančios atmokti

21/26

00:03:08

Atmokti padeda

22/26

00:03:54

Santrauka

23/26

00:01:51

Klausimų - atsakymų sesija

24/26

00:10:52

Pažymėjimas

25/26

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

26/26

 Mokymai skirti švietimo įstaigų vadovams, jų pavaduotojams bei visiems pedagogams, kuriems aktualu įgyti svarbiausių aktyvios lyderystės kompetencijų, organizuoti savo kasdienę veiklą, planuoti darbus bei deleguoti užduotis.

Vadovavimas ir lyderystė nėra lygiavertės bei tą patį reiškiančios sąvokos. Švietimo kontekste dažniau girdimos ir vartojamos lyderio ir lyderystės sąvokos, kaip antai pasidalytoji, transakcinė ar tarnaujanti lyderystė. Visgi, lyderystės raiška nėra vienoda, o net ir panašiomis lyderystės savybėmis pasižyminčių vadovų elgesys ir sprendimai skiriasi. Siekdami pagerinti savo darbo efektyvumą ir santykį su kitais, lyderiai nuolat ieško būdų tobulinti savo kompetencijas per įvairias mokymosi veiklas, tačiau retas kuris žino, kad siekiant atsikratyti nepageidaujamų elgesio modelių, juos galima tiesiog atmokti. Šiame seminare vadovai, lyderiai ir tie, kurie mano tokie esantys, susipažins ne tik su lyderystės stiliais, organizacijų kultūros vaidmeniu lyderystės raiškai, tačiau ir su tuo, kaip atmokti „žalingų“ lyderio elgesio modelių.
Mokymo metu sužinosite:

  • Koks lyderystės tipas efektyviausias šiuolaikinėse švietimo organizacijose?
  • Kaip lyderystė priklauso nuo organizacijos kultūros?
  • Kokie yra efektyviausi atmokimo būdai, kurie gali būti naudojami stiprinant lyderystę, bet apie kuriuos mažai kalbama?

Po mokymo gebėsite:

  • Atpažinti savo lyderystės stilių;
  • Įvertinti organizacijos, kurioje dirba kultūros tipus;
  • Taikyti bent du grįžtamojo ryšio būdus lyderystės kompetencijai tobulinti;
  • Atpažinti efektyviausius mokymosi būdus lyderystei stiprinti;
  • Taikyti bent vieną atmokimo strategiją.

Lektoriai

Rytis Komičius

Rytis Komičius

Rytis Komičius – Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijos direktorius, anglų kalbos ir psichologijos mokytojas, mokyklų išorės vertintojas.

Informacija

Šis mokymas yra ilgalaikės programos „Švietimo įstaigos vadovo lyderystė" (40 val., K213003631 ID478159) dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  Visi dalyviai gaus 8 val. KT pažymas.

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Klausimai lektoriui

Atsiliepimai