Kaip bendradarbiauti su skirtingų charakterių tėvais? TD'26 | Pedagogas.lt

Kaip bendradarbiauti su skirtingų charakterių tėvais? TD'26

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Transliacija

1/3

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

2/3

Testas

3/3

Informacija

Šis seminaras yra ilgalaikės programos „Tūkstantmečio darželis '26" dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus atskiras pažymas už kiekvieną programos seminarą, taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą.

Kokybiškas bendradarbiavimas su tėvais – vienas svarbiausių veiksnių siekiant sėkmingo ir nuoseklaus vaiko ugdymosi proceso. Tačiau praktikoje pedagogai susiduria su labai skirtingais tėvų bendravimo stiliais, lūkesčiais, emocijomis ir nuostatomis.

 

TD’26 programos akcentai – stiprinti ugdymo bendruomenę, kurti atvirą dialogą ir pasitikėjimu grįstą bendradarbiavimą. Norint tai pasiekti, būtina mokytis lanksčiai, pagarbiai ir profesionaliai bendrauti su įvairių charakterių, kultūrų ir nuostatų tėvais, siekiant bendro tikslo – vaiko gerovės.

 

Mokymų metu dalyviai:

  • sužinos apie pagrindinius tėvų bendravimo stilius ir charakterio bruožų įtaką bendradarbiavimui;

  • išmoks atpažinti įvairius tėvų elgesio modelius bei suprasti jų motyvus, baimes ar lūkesčius;

  • įgis praktinių bendravimo įrankių: kaip kurti pasitikėjimą, spręsti konfliktines situacijas, užmegzti ryšį net su uždarais ar priešiškais tėvais;

  • mokysis taikyti aktyvaus klausymo, empatijos ir aiškios komunikacijos principus realiose situacijose;

  • reflektuos apie pedagogo emocinę savitvardą ir ribų nustatymą profesionaliame santykyje;

  • sužinos, kaip stiprinti ugdymo įstaigos komunikaciją su šeimomis taikant TD’26 diegiamas priemones – skaitmeninius įrankius, įtraukių veiklų organizavimą ir tėvų kaip partnerių įgalinimą;

  • ugdys gebėjimą kurti bendradarbiaujančią, pagarbią ir vaiko poreikius atliepiančią ugdymo bendruomenę.

Atsiliepimai