Kokybiškas bendradarbiavimas su tėvais – vienas svarbiausių veiksnių siekiant sėkmingo ir nuoseklaus vaiko ugdymosi proceso. Tačiau praktikoje pedagogai susiduria su labai skirtingais tėvų bendravimo stiliais, lūkesčiais, emocijomis ir nuostatomis.
TD’26 programos akcentai – stiprinti ugdymo bendruomenę, kurti atvirą dialogą ir pasitikėjimu grįstą bendradarbiavimą. Norint tai pasiekti, būtina mokytis lanksčiai, pagarbiai ir profesionaliai bendrauti su įvairių charakterių, kultūrų ir nuostatų tėvais, siekiant bendro tikslo – vaiko gerovės.
Mokymų metu dalyviai:
-
sužinos apie pagrindinius tėvų bendravimo stilius ir charakterio bruožų įtaką bendradarbiavimui;
-
išmoks atpažinti įvairius tėvų elgesio modelius bei suprasti jų motyvus, baimes ar lūkesčius;
-
įgis praktinių bendravimo įrankių: kaip kurti pasitikėjimą, spręsti konfliktines situacijas, užmegzti ryšį net su uždarais ar priešiškais tėvais;
-
mokysis taikyti aktyvaus klausymo, empatijos ir aiškios komunikacijos principus realiose situacijose;
-
reflektuos apie pedagogo emocinę savitvardą ir ribų nustatymą profesionaliame santykyje;
-
sužinos, kaip stiprinti ugdymo įstaigos komunikaciją su šeimomis taikant TD’26 diegiamas priemones – skaitmeninius įrankius, įtraukių veiklų organizavimą ir tėvų kaip partnerių įgalinimą;
-
ugdys gebėjimą kurti bendradarbiaujančią, pagarbią ir vaiko poreikius atliepiančią ugdymo bendruomenę.