Kaip būti nepakeičiamu mokytoju ir mentoriumi, pas kurį visada norisi sugrįžti? KLASĖS VADOVO METAI | Pedagogas.lt

Kaip būti nepakeičiamu mokytoju ir mentoriumi, pas kurį visada norisi sugrįžti? KLASĖS VADOVO METAI

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/4

00:01:31

Kaip sukurti tvarų ir ilgalaikį ryšį su mokiniais?

00:04:26

Kokia yra gero mokytojo sau ir mokiniams formulė?

00:01:10

Vertybės

00:12:47

Struktūra

00:06:13

Kaip ugdyti kritinį mąstymą ir vertybines nuostatas bei jas taikyti darbe

00:12:47

Klasės auklėtojo veikla – klasės susirinkimai veiksminga priemonė auginti asmenybes

00:08:49

Mokytis padedantis vertinimas

00:16:27

Kaip subtiliai prisijaukinti net mažiausiai sukalbamą mokinį?

00:06:32

Asmenybė

00:14:58

Klausimų - atsakymų sesija

2/4

00:05:51

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

3/4

Pažyma

4/4

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
  • Klausimai lektoriui

Informacija

Šis mokymas yra ilgalaikės programos „Klasės vadovo metai: meistriškumas, psichologija, lyderystė (40 val.)“ dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus 3 val. KT pažymas.

Mokymas yra aktualus visiems švietimo sistemos pedagogams, nes atnaujinamos dalykų Bendrojo ugdymo programos, kur didžiausias dėmesys skiriamas kompetencijų ugdymui. Gero mokytojo formulė labai paprasta: mylėti mokinius, būti kartu, nuoširdžiai domėtis, kantriai mokyti, nereikalauti dėkingumo, laikui atėjus, paleisti. Tikėti, kad mokiniai pranoks tave. Mokomoji dalyko medžiaga tampa tik priemone ugdyti gebėjimus, kritinį požiūrį, formuoti vertybines nuostatas ar kita. Svarbu tampa ne „Ko?“ mokysime, bet „Kaip?“. 


Mokymo metu sužinosite:

  • kokie veiksniai lemia sėkmingą pamoką;
  • kaip sukurti tvarų ir ilgalaikį ryšį su mokiniais;
  • kokia yra gero mokytojo sau ir mokiniams formulė;
  • kokie yra pasiteisinę mokymosi receptai.

Po mokymo gebėsite:

  • ugdyti kritinį mąstymą ir vertybines nuostatas bei jas taikyti darbe;
  • suprasti sėkmingos pamokos formulę ir ją taikyti praktiškai;
  • nustatyti mokytis padedantį vertinimą kiekvienam individualiai;
  • subtiliai prisijaukinti net mažiausiai sukalbamą mokinį.



Lektorė

Gitana Ivanauskienė

Gitana Ivanauskienė

Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja, metodininkė

Atsiliepimai