Kaip integruoti informatinį mąstymą pradinukų pamokose? PRADINIO UGDYMO MOKYTOJŲ AKADEMIJA

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/3

00:04:14

Informatinio mąstymo samprata

00:15:38

Informatinio mąstymo ugdymo nauda

00:06:17

Priemonės ir metodai informatinio mąstymo ugdymui

00:41:02

Informatinis mąstymas per įvairių dalykų pamokas

00:13:31

Programavimo ABC su xLogo

00:17:12

Klausimų - atsakymų sesija

2/3

00:07:43

Pažyma

3/3

Mokymo medžiaga

Šis mokymas yra ilgalaikės programos „Pradinio ugdymo mokytojų akademija: įtraukusis ugdymas, inovatyvūs ugdymo metodai, psichologija“ (40 val. ) dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  Visi dalyviai gaus 3 val. KT pažymas. 

Aprašymas

Informatinis mąstymas viena svarbiausių XXI a. mokinių ugdymo kompetencijų. Informatinį mąstymą nėra sudėtinga integruoti į beveik kiekvieną pradinių klasių mokomąjį dalyką, ar priešmokyklinio ugdymo programą, tačiau šią kompetenciją galima ugdyti ir kaip atskirą  mokomąjį dalyką. Informatinio mąstymo (computational thinking) nauda mokiniui yra didžiulė: skatinamas mokinių kritinis mąstymas, problemų sprendimo gebėjimai, inžinerinis mąstymas ir net lavinami kūrybinio/techninio dizaino gebėjimai.

Mokymo metu sužinosite:

✔️ kas yra informatinis mąstymas ir ką jis ugdo?
✔️ kuo naudingas yra informatinis mąstymas pradinių klasių mokiniams?
✔️ kaip ugdyti informatinį mąstymą per įvairių dalykų pamokas?
✔️ kokias priemones ir metodus naudoti informatinio mąstymo ugdymui?
✔️ kaip praktiškai pritaikyti informatinio mąstymo strategijas problemų sprendimui?
✔️ kokių pavyzdžių galima pritaikyti kasdieninėse veiklose, skatinant mokinių informatinį mąstymą?
✔️ kaip (nebūnant informacinių technologijų mokytoju) išmokti programavimo ABC?

Lektoriai