Kaip įvaldyti viešojo kalbėjimo meną klasės vadovui? KLASĖS VADOVO METAI | Pedagogas.lt

Kaip įvaldyti viešojo kalbėjimo meną klasės vadovui? KLASĖS VADOVO METAI

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/4

00:03:01

Kas yra retorika?

00:06:38

8 retorikos meno elementai

00:12:33

Savivertė

00:04:54

Viešo / online kalbėjimo baimė

00:02:04

Įsitikinimai - mūsų įprasminta patirtis

00:03:00

Refreimingas (perprasminimas)

00:04:19

Savivertės didinimas

00:04:35

Kas yra charizma?

00:12:32

7 charizmos priešai

00:02:56

Sąmoningas kvėpavimas

00:07:38

Mūsų kūnas

00:01:20

Kūno laisvė

00:06:44

Nuo ko priklauso mūsų poveikis klausytojams

00:03:21

10 balso lavinimo pratimų

00:00:51

Auditorijai reikia istorijos

00:01:32

Įtaigios kalbos struktūra

00:00:26

Žodžiai

00:03:32

Mano vertybės

00:01:41

Santrauka

00:01:03

Klausimų - atsakymų sesija

2/4

00:09:53

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

3/4

Pažyma

4/4

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Klausimai lektoriui

Informacija

Šis mokymas yra ilgalaikės programos „Klasės vadovo metai: meistriškumas, psichologija, lyderystė (40 val.)“ dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus 3 val. KT pažymas.

Gyvename informacijos perkrovos amžiuje, esame nuolat apsupti informacijos srauto ir istorijų – socialiniuose tinkluose, internete, medijose, viešojoje ir privačioje erdvėje. Šiame kontekste retorikos menas tampa svarbus kaip niekuomet anksčiau. Visi atsiduriame situacijose, kada reikia stoti prieš auditoriją ir pasisakyti. Nesvarbu, ar tai būtų pamokos temos pristatymas ar klasės tėvų susirinkimas ar pranešimas masei žmonių, mus užklumpa baimė ir nežinomybė kaip savo kalbą padaryti efektyvią, nuo ko pradėti ir kaip sėkmingai ją užbaigti. 


Mokymo metu sužinosite:

  • kodėl pedagogui naudinga įvaldyti retorikos meną;
  • minčių / įsitikinimų / nuostatų įtaka mūsų kalbėjimui;
  • viešo kalbėjimo-auditorijos baimė: jos prigimtis ir valdymo būdai;
  • kvėpavimo galia kalbant viešai;
  • kūno stebėjimas ir valdymas. Praktikos, skirtos kūno pažinimui ir atpalaidavimui;
  • balso svarba bendraujant su auditorija;
  • žodyno svarba: žodžiai „žudikai“ ir žodžiai „motyvatoriai“.

Po mokymo gebėsite:

  • gauti aiškų algoritmą, kaip kuriamos istorijos, prezentacijos, kalbos;
  • mokėti tinkamai pasiruošti kiekvienai struktūrinei savo pranešimo ar pamokos daliai;
  • taikyti metodus, kad išmoktumėte valdyti viešo kalbėjimo baimę;
  • atskleisti užslėptus savo talentus bendraujant tiek su mokiniais, jų tėvais ar kita auditorija;
  • pradėti kalbėti įtaigiai;
  • taikyti gudrybes bendraujant su auditorija, kad būtumėte išklausyti ir išgirsti.

Lektorius

Donaldas Duškinas

Donaldas Duškinas

Profesionalus dramos teatro režisierius bei aktorius. Teatrologijos ir dramos režisūros magistras. Įmonės „Ad hominem“ („Art&Consulting projects”) direktorius ir bendrasavininkas.

Atsiliepimai