Kaip įveikti profesinius sunkumus ir kritiką? | Pedagogas.lt

Kaip įveikti profesinius sunkumus ir kritiką?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/10

00:03:06

Gyventi padeda realistinis supratimas apie save, kitus žmones ir pasaulį

2/10

00:12:54

Didėjantis spaudimas iš tėvų, mokinių, visuomenės ir institucijų -daug lūkesčių, bet riboti resursai. Kaip tai augina vidinį kritiką?

3/10

00:04:40

Konfliktai kolektyve ar su bendruomene –skirtingi požiūriai, ne visada konstruktyvus bendradarbiavimas.

4/10

00:08:10

Konfliktų sprendimas

00:12:42

Konstruktyvūs veiksmai konflikto situacijoje

00:08:18

Kokia tikroji sunkumų, su kuriais susiduriame, priežastis?

5/10

00:06:40

Kokie įrankiai padeda emocijų valdymui, kritikos priėmimui, streso mažinimui? T.p. Kritikos valdymo prizmė

6/10

00:21:03

Kaip stiprinti psichologinį atsparumą ir savivertę?

7/10

00:06:04

Klausimų - atsakymų sesija

8/10

00:04:54

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

9/10

Testas

10/10

SVARBU!

Seminaras yra akredituotos KT programos „Ugdymas ir psichologija (40 val., ID635538 K211002059)“ dalis. Programą ruošia ir renginius organizuoja VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).

 

Visi dalyviai gaus atskiras 3 ak. val. pažymas už kiekvieną ilgalaikės programos dalį. Taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą. Daugiau informacijos apie programą rasite paspaudę ČIA.

Mokytojo darbas – ne tik žinios ir ugdymas, bet ir nuolatinis vertinimas. Kritika gali ateiti iš visų pusių – mokinių, tėvų, kolegų, vadovų ar net pačių savęs. Kartais ji konstruktyvi, kartais neteisinga, o kartais tiesiog žeidžianti. Bet didžiausias iššūkis – kaip į ją reaguoti?

 

Daugelis pedagogų kritiką priima asmeniškai, o vidinis kritikas tik dar labiau sustiprina abejonę savo gebėjimais. Kaip nustoti kovoti su savimi, išmokti atsiriboti nuo destruktyvios kritikos ir panaudoti ją augimui?

 

Kam skirta ši tema?

Mokymas yra ypač aktualūs, nes padės spręsti iššūkius, su kuriais pedagogai bei kiti švietimo sistemos darbuotojai susiduria savo darbe:

  • Didėjantis spaudimas iš tėvų, mokinių, visuomenės ir institucijų – daug lūkesčių, bet riboti resursai.
  • Konfliktai kolektyve ar su bendruomene – skirtingi požiūriai, ne visada konstruktyvus bendradarbiavimas.

Mokymo metu sužinosite:

  • Kokia tikroji sunkumų, su kuriais susiduriame, priežastis?
  • Kokie įrankiai padeda emocijų valdymui, kritikos priėmimui, streso mažinimui?
  • Kaip stiprinti psichologinį atsparumą ir savivertę?
  • Kaip konstruktyviai atsakyti į kritiką?

 

Po mokymo gebėsite:

Gebėjimas konstruktyviai priimti kritiką

  • Skirti, kuri kritika yra vertinga, o kuri – destruktyvi.
  • Priimti grįžtamąjį ryšį be gynybos ir pasitelkti jį profesiniam augimui.

Gebėjimas valdyti emocijas sudėtingose situacijose

  • Atpažinti savo emocines reakcijas (pyktį, gėdą, stresą).
  • Taikyti praktinius metodus emocijų kontrolei.

Gebėjimas konstruktyviai komunikuoti kritinėse situacijose

  • Naudoti aktyvų klausymą, aiškiai formuluoti ribas, užduoti klausimus, padedančius suprasti kito poziciją.
  • Kurti bendradarbiavimu grįstą dialogą net ir konfrontacijos metu.

Gebėjimas planuoti ilgalaikę profesinę savisaugą

  • Pasitelkti kolegų palaikymą ar mentorystę kaip resursą.

Atsiliepimai