Kaip kalbėti su vaikais, kad jie išgirstų? | Pedagogas.lt

Kaip kalbėti su vaikais, kad jie išgirstų?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/10

00:02:41

Hiršas Goldšmitas 

2/10

00:14:06

Raktiniai žodžiai

3/10

00:05:41

Marija montesori

4/10

00:01:53

BENDRIEJI PRINCIPAI: kaip bendrauti?

5/10

00:04:04

Efektyviausios bendravimo su mažais vaikais frazės

6/10

Apibrėžtos elgesio ribos ir asmeninių jausmų teisė

00:03:10

Mandagumas ir pasirinkimo galimybė

00:05:00

Nauja aplinka ir įsiveržimas į asmeninę erdvę

00:04:13

Atsiprašymas

00:05:17

Tikslinga pagalba ir sumanumas

00:02:21

Padrąsinimas ir savivertė

00:03:30

Nuostaba ir pyktis

00:03:02

Piktnaudžiavimas vardu

00:06:56

Žodžiai „stok”, „nusiramink“, „NE! NEGALIMA!“, „stop", „pavojinga”, „draudžiama"

Reikalavimai

00:12:58

Derybos

7/10

00:02:35

Lėlės

8/10

00:04:45

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

9/10

Pažyma

10/10

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Klausimai lektoriui

Kviečiame į PRAKTINIUS MOKYMUS „Kaip kalbėti su vaikais, kad jie išgirstų?“. Mokymai skirti ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo mokytojams, mokytojų padėjėjams, kurie susiduria su sunkumais komunikuojant su ikimokyklinio bei priešmokyklinio amžiaus ugdytiniais. į kainą įskaičiuotas mokymo įrašas.

Mes, darželio mokytojai, kasdien savo ugdytinių prašome, baramės, klausiame, bandome patarti, deramės, netgi reikalaujame – rodos, tiek būdų kalbėtis su vaikais, tik ar visi jie veikia? Vis atrodo, kad mūsų, suaugusiųjų, pasakyti žodžiai atsimuša „tarsi žirniai į sieną“. Kaip kalbėti su vaikais, kad jie mus išgirstų ir jaustų norą bendrauti?

Mokymo metu sužinosite:

  • kokie gali būti komunikacijos su vaikais būdai?
  • kokius būdus renkasi mokytojai Izraelio ugdymo įstaigose?
  • kad visai nebūtina kalbėti garsiai arba kalbėti žodžiais, kad būtum išgirstas.
  • kuo ikimokykliniame ugdyme gali būti naudingos lėlės, stalo teatras ir net judrieji žaidimai?

Po mokymo gebėsite:

  • kurti artimesnį santykį su ugdytiniais;
  • naudoti daugiau ir įvairesnių komunikavimo formų;
  • komunikuoti suprantamiau ir išreikšti savo lūkesčius ne tik žodžiais, bet ir judesiais.
Šis mokymas yra ilgalaikės programos „Tūkstantmečio darželis: įtrauktis, inovacijos, psichologija" (40 val. ) dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  Visi dalyviai gaus 2 val. KT pažymas. 

Lektoriai

Juventa Mudėnienė

Juventa Mudėnienė

Ergoterapeutė, įtraukiojo ugdymo specialistė

Atsiliepimai