Šiandienos mokytojas susiduria su įtraukiojo ugdymo iššūkiais. Kai kurios skaitmeninės priemonės padeda juos šiek tiek palengvinti. Apie vieną iš priemonių lektorė Sigita Koroliovė pristatys būtent šio mokymo metu.
Kiekvieno mokinio įgalinimas mokytis, jo skatinimas siekti asmeninės pažangos, tinkamos įtraukiojo ugdymo aplinkos kūrimas mokytojui yra nemažas iššūkis. Jo įveikimą palengvina skaitmeninės technologijos. Kai kurios iš jų leidžia sukurti kokybišką ir įtraukiantį turinį su minimaliomis pedagogo pastangomis.
Šis mokymas skirtas tiems, kurie nuolat ieško naujovių ir galimybių kurti motyvaciją keliančias užduotis ir žaismingus, vertingus savo turiniu žaidimus.
Mokymų dalyviai susipažins su internetine programa „Edu-Games“, suteikiančia galimybę kurti patrauklią ugdymo(si) aplinką skirtingų poreikių, gebėjimų ir pomėgių vaikams.
Mokymų metu:
- Sužinosite, kaip ir kodėl atsirado programa „Edu-Games“.
- Mokysitės kurti mokomąsias užduotis, žaidimus, galvosūkius ir iš karto pritaikyti jas kiekvienam vaikui pagal poreikį.
- Aptarsite naudojimosi ja reikalavimus.
- Susipažinsite su programos turiniu ir galimybėmis įtraukiajame ugdyme.
Po mokymų gebėsite:
- Rengti motyvaciją keliančias, loginį mąstymą lavinančias užduotis, žaismingus, vertingus savo turiniu žaidimus.
- Kurti įtraukiojo ugdymo aplinką pritaikant mokomąją medžiagą skirtingų poreikių, gebėjimų ir pomėgių vaikams.