Kaip lavinti skirtingus vaikų intelektus? (6 val., 211001099)

  • 1.
    Prezentacija
    0:01:42
  • 2.
    Įžanga
    0:00:57
  • 3.
    Veiksmai, nulemiantys mokyklos sėkmę
    0:03:47
  • 4.
    Fizinis intelektas
    0:01:18
  • 5.
    Fizinio intelekto ugdymas
    0:14:35
  • 6.
    Pratimai, skirti fizinio intelekto vystymui
    0:04:31
  • 7.
    Kaip fizinį intelektą vystyti mokykloje?
    0:07:28
  • 8.
    Protinis intelektas
    0:03:35
  • 9.
    Protinio intelekto ugdymas
    0:09:26
  • 10.
    Praktinė užduotis
    0:02:25
  • 11.
    Kaip lavinti protinį intelektą mokykloje?
    0:06:06
  • 12.
    Emocinis intelektas
    0:01:12
  • 13.
    Pagrindinės emocinio intelekto sritys
    0:00:51
  • 14.
    Kaip lavinti savęs pažinimą?
    0:12:23
  • 15.
    Kaip lavinti savikontrolę?
    0:08:42
  • 16.
    Kaip ugdyti empatiją?
    0:05:34
  • 17.
    Praktinė užduotis
    0:01:53
  • 18.
    Kaip lavinti savimotyvaciją?
    0:03:58
  • 19.
    Kaip lavinti bendravimą?
    0:05:53
  • 20.
    Kaip lavinti emocinį intelektą mokykloje?
    0:07:30
  • 21.
    Dvasinis intelektas
    0:02:00
  • 22.
    Dvasinio intelekto ugdymas
    0:06:18
  • 23.
    Kaip lavinti dvasinį intelektą mokykloje?
    0:05:31
  • 24.
    Mokymo santrauka
    0:02:27
  • 25.
    Testas (11 klausimų)

Priskirti

Visapusiškas mokinių lavinimas

Mokymo metu išgirsite, kodėl mokyklos sėkmei svarbu visapusiškas mokinių ugdymas, kaip prie mokyklos bendruomenės kūrimo prisideda mokinių  fizinio, protinio ir dvasinio intelekto lavinimas.

Lektorė supažindins su pagrindinėmis intelekto rūšimis, jų ugdymu. Taip pat sužinosite metodų, kaip galima lavinti mokinių bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius mokykloje. 

 

Akredituotas mokymas. Išrašomi kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai.

Peržiūrėję mokymą gebėsite:

  • Kurti ugdomąją aplinką, kuri skatintų mokinius bendrauti ir bendradarbiauti;
  • Susieti specifinius gebėjimus su mokinių bendrųjų gebėjimų ugdymu;
  • Kurti  aplinką, kurioje plėtotųsi mokinių saviraiška bei kūrybiškumas;
  • Palaikyti mokinių aukštą mokymosi motyvaciją ir domėjimąsi mokymusi ir mokslu;
  • Organizuoti ir vadovauti mokinių veiklai pagal mokinių interesus ir poreikius.

Pagrindinės mokymo temos:

  • Intelekto rūšys ir kaip jos susijusios su mokymo sėkme;
  • Fizinio intelekto lavinimas ir jo vystymo būdai mokykloje;
  • Protinio intelekto lavinimas mokykloje;
  • Pagrindinės emocinio intelekto sritys ir jų lavinimas;
  • Dvasinio intelekto ugdymas ir lavinimo būdai.

 

Vertinimų komentarai

Irina

Valentina

Lilija

Inga

Margarita

Violeta

Jolanta

Imantė

Žanna

Julija
Labai struktūrizuotai be pasikartojimu pateikta medžiaga, malonus balso tembras.

Janina
Dėkoju

Miroslava
Labai naudinga

6 val.
+ Praktinės užduotys
+ Klausimai lektoriui
(4.92/464 Balsai)

Komentarai
464
Peržiūros
10119

Jūratė Bortkevičienė

jurate bortkeviciene

Lektorė

UAB „Galimybių Arsenalas“ įmonės įkūrėja. Konferencijos „Atsakinga tėvystė“ idėjos autorė. Knygos “Atsakinga tėvystė: kelias į darnius tėvų ir vaikų santykius” autorė.

Mokymai
26

Galimybių Arsenalas, UAB

galimybiu arsenalas, uab
Mūsų veikla: organizacijų konsultavimas, tyrimai, įvertinimo centrai, atrankos, psichologiniai-vadybiniai mokymai, paskaitos: asmenybės tobulinimo, tėveliams, mokytojams, auklėtojams, paaugliams.