Kaip mokyti(s) matematikos šiandien? Patarimai 5–8 klasių matematikos mokytojams | Pedagogas.lt

Kaip mokyti(s) matematikos šiandien? Patarimai 5–8 klasių matematikos mokytojams

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/4

00:02:40

Pagrindiniai įrankiai

00:04:59

Pamokos pradžiai

00:10:17

Diferencijavimas

00:07:54

Refleksija

00:05:42

Gabieji mokiniai

00:11:07

Integracija/Intelektų ugdymas

00:14:31

Klausimų - atsakymų sesija

2/4

00:08:09

Testas

3/4

00:00:00

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

4/4

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
  • Klausimai lektoriui

Daugelis šiandien kelia klausimą: kaip mokyti(s) matematikos? Norint padėti mokiniams įsisavinti matematikos žinias pamokose vien tradicinių mokymo(si) priemonių ir metodų nebeužtenka. Siekiant, kad ugdymo procesas būtų efektyvus, svarbu pasitelkti naujausias mokymo(si) priemones bei metodus, kurie atlieptų tiek šiandieninio mokytojo, tiek mokinio poreikius. Kviečiame registruotis į NEMOKAMĄ vebinarą, kurio metu lektorė pasidalins efektyviais ir šiuolaikiškais matematikos mokymo patarimais, kurie padės siekti geresnių mokymosi rezultatų 5–8 klasių matematikos pamokose.

Vebinaro metu lektorė pasidalins praktiniais patarimais:

  • Kokias priemones bei metodus naudoti matematikos pamokose.
  • Kaip ugdyti skirtingų gebėjimų mokinius ir skatinti jų motyvaciją mokytis.
  • Kodėl svarbu derinti skaitmenines ir popierines mokymo(si) priemones bei kaip tai atlikti.

Vebinaro lektorė: Aliona Barkauskienė, Mokslo ir menų mokyklos „Taškius“ matematikos mokytoja bei EMA matematikos vadovėlio bendraautorė.

Atsiliepimai