Kaip mokytojo padėjėjui stiprinti emocinį atsparumą dirbant su specialiųjų poreikių turinčiais vaikais? | Pedagogas.lt

Kaip mokytojo padėjėjui stiprinti emocinį atsparumą dirbant su specialiųjų poreikių turinčiais vaikais?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/24

00:00:47

Emocinis atsparumas

2/24

00:01:10

Gerumas sau

3/24

00:10:23

Streso požymiai

4/24

00:03:20

Fizinis atsipalaidavimo pratimas

5/24

00:02:25

Streso, perdegimo duomenys mokyklose

6/24

00:02:24

Keliami uždaviniai mokytojam ir jų padėjėjam

7/24

00:06:55

Kas gali padėti mokytojo darbe

8/24

00:05:24

Kaip reaguoja mūsų smegenys

9/24

00:12:52

Profesiniai ir asmeniniai iššūkiai

10/24

00:05:32

Kas vyksta su smegenimis, kai vaikystėje patiriama daug streso

11/24

00:02:05

Neuronai

12/24

00:07:57

Emocijos

13/24

00:07:35

Kaip smegenys renka informaciją

14/24

00:03:56

Migdolinis kūnas ir prieškaktinė žievė

15/24

00:05:34

Laimės hormonų dozė

16/24

00:00:36

Dopaminas

00:01:07

Oksitocinas

00:01:56

Serotoninas

00:02:05

Endorfinai

00:01:55

Socialinių emocijų poreikis

00:07:41

Stresas

17/24

00:06:42

Nervas klajoklis (Vagus Nerve)

18/24

00:01:58

Nosies testas

19/24

00:02:09

Gerklės liežuvėlis

20/24

00:01:31

Greitas poveikis

21/24

00:07:18

Klausimų - atsakymų sesija

22/24

00:11:47

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

23/24

Testas

24/24

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga

Informacija

Mokymas priklauso ilgalaikei programai „Mokytojo padėjėjo mokymų programa’24“ (40 val.). Programa skirta visiems būsimiems ir esamiems mokytojų padejėjams, dirbantiems mokyklose, taip pat pedagogams, norintiems pažinti specialiųjų poreikių turinčius vaikus ir gebėti pritaikyti jiems tinkamus ugdymo metodus. 

 

Mokėkite už mokymus mažiau ir įsigykite visą mokytojo padėjėjo programą ČIA.

 

Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). 

Dirbdami mokytojai neretai susiduria su stipriomis vaikų emocijomis ar nevaldomu elgesiu. Todėl viena iš pagrindinių ir svarbiausių mokytojo padėjėjo savybių yra emocinis lankstumas ir gebėjimas prisitaikyti prie vaiko. Tam svarbu ne tik pažinti vaiką ir jo poreikius, bet ir patį save. Todėl mokytojo padėjėjo darbas yra neatsiejamas nuo emocinio intelekto ugdymo. Mokyme sužinosite, kokiais metodais mokytojas galėtų padėti sau stiprinti gebėjimą būti emociškai atspariu. 

 

Mokymo metu sužinosite:

 

  • kaip mokytojo padėjėjui rūpintis savo emocine sveikata;
  • kaip mokytojo padėjėjui išlikti lanksčiam neprognozuojamose situacijose;
  • kaip reaguoti į stipriai vaikų reiškiamas emocijas ir elgesį;
  • kaip teikti grįžtamąjį ryšį vaikui, tėvams ir padėti dorotis su sunkumais.

 

Po mokymo gebėsite:

 

  • atpažinti savo jausmus situacijose, kurios yra neprognozuojamos;
  • tinkamai reaguoti į vaikų su specialiaisiais poreikiais emocijas ir elgesį;
  • išlaikyti pozityvų požiūrį, kuris svarbus mokymosi procese;
  • megzti saugų emocinį ryšį su vaikais.

 

Mokymą sudaro:

 

  • metodų / žaidimų aprašymai;
  • praktinės užduotys;
  • praktiniai pavyzdžiai;
  • rekomendacijos.

 

Lektoriai

Laura Vencė

Laura Vencė

Laura Vencė – lektorė, neuromokslininkė.

Atsiliepimai