Kaip padėti mokytojui „parduoti“ pamoką moksleiviui?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga. Temos pristatymas.

1/9

00:03:27

Domantas Širvinskas, komunikacijos agentūros „EduMint“ vadovas

2/9

00:04:23

Nerijus Januškevičius. Konsultantas, edukologas, socialinių mokslų magistras, supervizorius

3/9

00:06:27

Vygintas Eidėnas, pardavimų specialistas, Pedagogas.lt projektų vadovas

4/9

00:07:30

Giedrius Kavaliauskas, Techninių erdvių asociacijos direktorius

5/9

00:14:59

Algirdas Viltrakis, koučeris, viešojo kalbėjimo pedagogas

6/9

00:16:05

Nida Macijauskaitė ir Jobūkas Sebeckis, moksleiviai

7/9

00:07:58

Apibendrinimas

8/9

00:03:51

Testas

9/9

00:00:00

Mokytojai žino viską!

Tik ne visuomet šį „viską“ jiems pavyksta perteikti moksleiviams – atrasti, kas jiems įdomu, įtraukti į ieškojimus, eksperimentus, kūrybą. Kitaip tariant, nemaža dalis pedagogų patiria sunkumų, norėdami „parduoti“ savo pamoką moksleiviams.

  • Ką mokytojams, norintiems prisibelsti į vaikų širdis ir galvas, patarti galėtų komunikacijos, pardavimų specialistai?
  • Kuo pasidalinti galėtų sėkmingos patirties turintys ugdytojai?
  • Ką mokytojams galėtų patarti moksleiviai?
  • Kokių veiksmų vertėtų imtis pedagogams, norintiems patraukti vaikus savo pusėn?

Organizatorius: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras.

Lektoriai

Nerijus Januškevičius

Nerijus Januškevičius

Konsultantas, edukologas, socialinių mokslų magistras, supervizorius, patirtinio mokymo vadovas.

Daugiau apie lektorių

Giedrius Kavaliauskas

Giedrius Kavaliauskas

Įmonės „Techninių erdvių asociacija“ vadovas.

Daugiau apie lektorių

Algirdas Viltrakis

Algirdas Viltrakis

Sertifikuoto koučingo specialistas.

Daugiau apie lektorių

Domantas Širvinskas

Domantas Širvinskas

EduMint bendraįkūrėjas ir agentūros Social Mint vadovas, su komunikacija internete dirbantis dešimtmetį, Facebook rinkodaros mokantis daugiau nei dvejus metus.

Daugiau apie lektorių