Kaip padėti mokytojui „parduoti“ pamoką moksleiviui?

  • 1.
    Įžanga. Temos pristatymas.
    0:03:27
  • 2.
    Domantas Širvinskas, komunikacijos agentūros „EduMint“ vadovas
    0:04:23
  • 3.
    Nerijus Januškevičius. Konsultantas, edukologas, socialinių mokslų magistras, supervizorius
    0:06:27
  • 4.
    Vygintas Eidėnas, pardavimų specialistas, Pedagogas.lt projektų vadovas
    0:07:30
  • 5.
    Giedrius Kavaliauskas, Techninių erdvių asociacijos direktorius
    0:14:59
  • 6.
    Algirdas Viltrakis, koučeris, viešojo kalbėjimo pedagogas
    0:16:05
  • 7.
    Nida Macijauskaitė ir Jobūkas Sebeckis, moksleiviai
    0:07:58
  • 8.
    Apibendrinimas
    0:03:51


Išklausius šį mokymą iki galo, Jums automatiškai bus išduota PAŽYMA liudijanti mokymo išklausymą. Šią pažymą rasite savo profilio skyrelėje "Mano pažymėjimai".

Mokytojai žino viską!

Tik ne visuomet šį „viską“ jiems pavyksta perteikti moksleiviams – atrasti, kas jiems įdomu, įtraukti į ieškojimus, eksperimentus, kūrybą. Kitaip tariant, nemaža dalis pedagogų patiria sunkumų, norėdami „parduoti“ savo pamoką moksleiviams.

  • Ką mokytojams, norintiems prisibelsti į vaikų širdis ir galvas, patarti galėtų komunikacijos, pardavimų specialistai?
  • Kuo pasidalinti galėtų sėkmingos patirties turintys ugdytojai
  • Ką mokytojams galėtų patarti moksleiviai?

Kokių veiksmų vertėtų imtis pedagogams, norintiems patraukti vaikus savo pusėn?

Organizatorius: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras.

Vertinimų komentarai

Vaida

Vilma
Dėkui,buvo tikrai įdomu pasiklausyti,kaip ir ką galvoja jauni,informacinių technologijų amžiaus žmonės.

Dalia
Šaunu, nors trumpos pamokėlės oratorystės meno.

Viktorija

Daiva

Renata

Modesta

Jūratė
Ačiū. Labai patiko.

Jolita

Rimvydė

Jurate
Patiko svečių nuomonės šiuo klausimu.Diskusija buvo įdomi.

Violeta