Kaip padėti mokytojui „parduoti“ pamoką moksleiviui?

  • 1.
    Įžanga. Temos pristatymas.
    0:03:27
  • 2.
    Domantas Širvinskas, komunikacijos agentūros „EduMint“ vadovas
    0:04:23
  • 3.
    Nerijus Januškevičius. Konsultantas, edukologas, socialinių mokslų magistras, supervizorius
    0:06:27
  • 4.
    Vygintas Eidėnas, pardavimų specialistas, Pedagogas.lt projektų vadovas
    0:07:30
  • 5.
    Giedrius Kavaliauskas, Techninių erdvių asociacijos direktorius
    0:14:59
  • 6.
    Algirdas Viltrakis, koučeris, viešojo kalbėjimo pedagogas
    0:16:05
  • 7.
    Nida Macijauskaitė ir Jobūkas Sebeckis, moksleiviai
    0:07:58
  • 8.
    Apibendrinimas
    0:03:51


Išklausius šį mokymą iki galo, Jums automatiškai bus išduota PAŽYMA liudijanti mokymo išklausymą. Šią pažymą rasite savo profilio skyrelėje "Mano pažymėjimai".

Mokytojai žino viską!

Tik ne visuomet šį „viską“ jiems pavyksta perteikti moksleiviams – atrasti, kas jiems įdomu, įtraukti į ieškojimus, eksperimentus, kūrybą. Kitaip tariant, nemaža dalis pedagogų patiria sunkumų, norėdami „parduoti“ savo pamoką moksleiviams.

  • Ką mokytojams, norintiems prisibelsti į vaikų širdis ir galvas, patarti galėtų komunikacijos, pardavimų specialistai?
  • Kuo pasidalinti galėtų sėkmingos patirties turintys ugdytojai
  • Ką mokytojams galėtų patarti moksleiviai?

Kokių veiksmų vertėtų imtis pedagogams, norintiems patraukti vaikus savo pusėn?

Organizatorius: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras.

Vertinimų komentarai

Erika

Rita

Loreta
Puiki tema, nuoširdi diskusija.

Eugenijus

Rasa

Rima

Genovaitė
Ačiū. Buvo įdomu ir naudinga.

Filomena

Gema
Ačiū

Birutė
Buvo įdomi diskusijos forma

Rūta
Amžinoji vertybė: mokytojas - draugas. Mokytojo ir mokinio santykių credo.

Rima