Kaip pasirengti vaikų vertinimui? TD'25 | Pedagogas.lt

Kaip pasirengti vaikų vertinimui? TD'25

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Transliacija

1/4

Testas

2/4

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

3/4

Pažymėjimas

4/4

Informacija

Šis seminaras yra ilgalaikės programos „Tūkstantmečio darželis '25" dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus atskiras 2 val. pažymas už kiekvieną ilgalaikės programos seminarą, taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą.

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų pasiekimai turėtų būti vertinami pagal pasiekimų žingsnius arba skirtingas sritis bei kompetencijas. Nors gairės yra aiškios, bet tai, kaip atlikti ir kokia forma fiksuoti ugdytinių vertinimą, sprendžia arba ugdymo įstaiga, arba pats pedagogas.

 

Tad seminare bus nagrinėjama, į ką vertėtų atkreipti dėmesį rengiantis vaikų vertinimui ir kokių svarbių aspektų nepraleisti. 

Šis mokymas skirtas ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo pedagogams, pavaduotojoms/-jams ugdymui, įstaigų vadovams/-ėms, kurie darbo praktikoje susiduria su klausimais dėl vaikų vertinimo proceso organizavimo.

Mokymo metu sužinosite:

  • skirtumus tarp skirtingo amžiaus vaikų pasiekimų vertinimo;
  • apie kelis skirtingus vaikų pasiekimų vertinimo modelius.

 

Po mokymo gebėsite:

  • rinkti, fiksuoti ir profesionaliai vertinti duomenis bei informaciją, reikalingą vaiko pasiekimams nustatyti;
  • pasirinkti, kokie ugdytinio vertinimo metodai ir kokia bendra vertinimo forma Jūsų įstaigai arba grupei yra tinkamiausia.

Lektoriai

Violeta Deksnienė

Violeta Deksnienė

Rokiškio lopšelio-darželio ˶Varpelis˝ direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Atsiliepimai

Mokymo medžiaga

Atsiliepimai