Kaip pritaikyti mokymo strategijas, kad vaikas, turintis ASS, sugebėtų mokytis?

  • 1.
    Anonsas
    0:01:09
  • 2.
    Įžanga
    0:03:35
  • 3.
    Vaiko supratimo lygis. Prisitaikymas prie vaiko gebėjimų.
    0:10:26
  • 4.
    Kaip parinkti tinkamą kalbos vartojimą bendraujant su vaiku? Simbolių pavyzdžiai
    0:09:23
  • 5.
    Kaip parinkti tinkamą kalbos vartojimą bendraujant su vaiku? Kokie turi būti simboliai ir jų naudojimas
    0:12:50
  • 6.
    Tvarkaraščių naudojimas. Priežastys naudoti tvarkaraščius.
    0:03:54
  • 7.
    Tvarkaraščių naudojimas. Kaip tinkamai išmokyti juo naudotis?
    0:06:22
  • 8.
    Tvarkaraščių naudojimas. Kodėl jie yra veiksmingi?
    0:04:25
  • 9.
    Tvarkaraščių naudojimas. Tvarkaraščių rūšys
    0:09:59
  • 10.
    Vietos klasėje parinkimas. Blaškiklių kontroliavimas
    0:11:39
  • 11.
    Pozityvaus pastiprinimo naudojimas – žetonai – tinkamo elgesio ir veiklos pastiprinimas. Motyvacijos rūšys
    0:03:24
  • 12.
    Pozityvaus pastiprinimo naudojimas – žetonai – tinkamo elgesio ir veiklos pastiprinimas. Kas yra pastiprinimas ir koks jis gali būti?
    0:12:42
  • 13.
    Pozityvaus pastiprinimo naudojimas – žetonai – tinkamo elgesio ir veiklos pastiprinimas. Ką suteikia pastiprinimas ir ką svarbu apie jį žinoti?
    0:20:26
  • 14.
    Pozityvaus pastiprinimo naudojimas – žetonai – tinkamo elgesio ir veiklos pastiprinimas. Žetonų sistema
    0:08:09
  • 15.
    Pozityvaus pastiprinimo naudojimas – žetonai – tinkamo elgesio ir veiklos pastiprinimas. Žetonų privalumai
    0:10:41
  • 16.
    Testas (8 klausimų)

Priskirti mokymą

Žmonių turinčių ASS (Autizmo spektro sutrikimas) kasmet daugėja. Tad ir mokymo įstaigose tokių vaikų atsiranda vis daugiau. Kiekvieno pedagogo pareiga yra ne tik padėti šiems vaikams, turintiems ASS, įsitraukti į ugdymo procesą, bet ir padėti Jiems išmokti ir suprasti. Todėl natūraliai kyla klausimas, kaip tai padaryti? Kaip pritaikyti mokymo strategijas, kad vaikas, turintis ASS, sugebėtų mokytis? 

Giedrė Skaisgirytė - elgesio analizės specialistė, VŠĮ „ISADD Lietuva” mokymų koordinatorė tęsia „Sėkmingos integracijos sukūrimas dirbant su vaikais, turinčiais autizmo spektro sutrikimą (ASS)“ nuotolinių video mokymų ciklą.  Ketvirtoje iš aštuonių nuotolinių video mokymų dalyje bus dalijamasi ne tik teorinėmis žiniomis, bet ir praktiniais patarimais, kaip pritaikyti mokymo strategijas.

Mokyme sužinosite:

  • Vaiko supratimo lygis. Prisitaikymas prie vaiko gebėjimų. Kaip parinkti tinkamą kalbos vartojimą bendraujant su vaiku? Simbolių naudojimas.
  • Tvarkaraščių naudojimas. Vietos parinkimas, staigūs pokyčiai.
  • Vietos klasėje parinkimas. Blaškiklių kontroliavimas.
  • Pozityvaus pastiprinimo naudojimas – žetonai – tinkamo elgesio ir veikos pastiprinimas.
  • Pamokos darbo organizavimas atsižvelgiant į vaiko gebėjimą koncentruoti dėmesį. Papildomų veiklų, padedančių sutelkti vaiko dėmesį, parinkimas.
  • Streso valdymas – atsitraukimas, nusiraminimo strategijos. Streso priežastys. Problemų sprendimas.
  • Saugi vieta ugdymo įstaigoje – ne bausmė ar apdovanojimas, o rami vieta tęsti darbą.

Mokymas sudaro 10 ak. val. 

Vertinimų komentarai

Ana
Naudingai

Inga

Trakų
Daug puikių žinių, bet labai greitas tempas

Indrė

Jūrate

Ieva

Svetlana

2 val 09 min + testai + klausimai lektoriui

(4.86/7 balsai)

KOMENTARAI
7
PERŽIŪROS
70

Giedrė Skaisgirytė

giedre skaisgiryte

PRANEŠĖJAS

Elgesio analizės specialistė, Všį „ISADD Lietuva“ mokymų  koordinatorė

Mokymai
5

ISADD Lietuva, VšĮ

VšĮ “ISADD Lietuva” teikia paslaugas ir konsultuoja esant įvairiems vystymosi raidos sutrikimams. Palaiko glaudžius ryšius su ISADD Pty. Ltd. Intervencinės paslaugos Autizmui ir lėtesniam vystymuisi (Intervention Services for Autism and Developmental