Laura Valionienė
Geras specialistas yra geriausia premonė. Žmogus yra geriausia priemonės, kuris nebijo atsisėsti, stovėti, kartais ramiai pasedėti, kuris mokėtų prisiderinti prie tempo. Žmonių pojūčiai yra skirtingi, klausimas, kur priemones norėtume dėti. Pavyzdžiui, klasėje dėčiau palapinę, kamuolį. Palapinė yra geras dalykas, kadangi jeigu vaikas turi kažkokių dirgiklių, jis gali ramiai nueiti ir ten pailsėti. Žinau mokytojų, kurie savo klasėje turi porą treniruoklių. Tuomet yra aktyvesnė veikla. Dar galima būti pažiūrėti ar įstaiga turi žaliuzes, ar sienos profilis yra tuščias, ar viskuo nukrautas. Klasėje taip apt galėtų būti ir pagalvėles ant kėdžių. Idėjų yra daug, bet tai priklauso nuo individualaus vaiko. Reikėtų normalizuoti, tai reiškia, kad vis gali naudotis sensorinėmis priemonės, bet reikia atreikpti dėmesį į kiekvieną vaiką individualiai, kam tai galėti padėti, kam galbūt ir iššaukti nepasitinkinimą. Sensorinės erdvės yra gerai, tik reikia tinkamai jomis naudotis ir nepalikti vaiko tiesiog jose.