Kaip tėvai gali padėti vaikams mokytis?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/4

00:01:32

Kodėl vaikai nemėgsta ruošti pamokų?

00:03:54

Motyvacijos faktoriai

00:00:16

Aukšta akademinė savivertė

00:06:00

Atlygis

00:09:58

Dėmesingumas ir nuobodulio tolerancija

00:13:55

Kaip padidinti vaiko savarankiškumą?

00:03:24

Vaiko sėkmė per savarankiškumą

00:03:33

Tėvų lūkesčiai

00:10:08

Kaip vaikus paskatinti?

00:08:05

Edukacinis turinys

00:03:19

Skirtinga pagalba pagal vaikų skirtumus

00:05:33

Vaikų savikontrolės lygis

00:05:57

Motyvaciją didinantys veiksniai

00:03:44

Klausimų-atsakymų sesija

2/4

00:12:49

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

3/4

Pažymėjimas

4/4

Kaip išlaikyti vaiko dėmesį ir susidomėjimą net ir tais dalykais, kurie nėra tokie patrauklūs? Kaip mokinius motyvuoti mokytis? Mokymas skirtas visiems pedagogams bei mokinių tėvams, kuriems aktualu mokinių motyvacijos ir mokymosi efektyvumo metodai, įtraukiantys mokinius į naujų dalykų mokymąsi. 


Dažnai girdime diskusijas apie tai, kiek tėvai turėtų įsitraukti į mokymosi procesus ir kieno tai yra atsakomybė: vaiko, mokytojų ar tėvų?


Yra trys pagrindinės tėvų grupės:


  1. Per daug įsitraukę į vaikų pamokų ruošą – tie, kurie su vaikais visada ruošia namų darbus, kontroliuoja ir kelia didelius lūkesčius sau ir vaikui. Tokie tėvai nuolat pavargę, o jų vaikai prisiima per mažai atsakomybės už savo rezultatus.
  2. Per mažai įsitraukę – tokie tėvai galvoja, kad už vaiko mokymąsi atsakinga mokykla ir mokytojai, per mažai domisi, kaip sekasi vaikui. Dažnu atveju vėliau tenka švaistyti daug emocinės energijos ir finansų korepetitoriams, kad vaikas pabaigtų mokyklą sėkmingai.
  3. Besiblaškantys – neturintys aiškios sistemos, kaip ir kiek padėti vaikui mokantis, kaip vaiką teisingai motyvuoti, todėl yra nuolat neužtikrinti savo sprendimais.


Tuo tarpu mokytojai:


  1. Neturi aiškių, veikiančių rekomendacijų, kurias galėtų perduoti tėvams apie pagalbą ruošiantis pamokoms.
  2. Nežino, kieno darbą priima ir vertina – mokinio ar tėvų, tuomet labai sunku įvertinti vaiko pasiekimus. 


Daug metų su mokiniais, mokytojais ir tėvais dirbantis lektorius Vaidas Arvasevičius, kuris pats yra trijų sūnų tėvas, pasidalins veikiančia sistema, kaip tėvams sukurti sąlygas, kad vaikas norėtų ir galėtų savarankiškai mokytis ir atlikti namų darbus pagal savo amžių ir galimybės, o mokytojai gaus aiškias gaires, kaip komunikuoti su tėvais.


Po mokymo Jūs žinosite:


  • kodėl vaikus taip erzina ruošti pamokas?
  • kaip sumažinti tėvų pagalbą pamokų ruošimui?
  • kokiems vaikams tėvų pagalba yra naudinga, o kokiems vaikams atneša daugiau žalos?
  • kaip padidinti vaiko savarankiškumą?
  • kokie būdai skatina motyvaciją mokymuisi?
  • kaip tėvų lūkesčiai daro įtaką vaiko savivertei?
Renginius ir mokymus organizuoja bei kvalifikacijos programas ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus 4 val. KT pažymėjimus.

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Klausimai lektoriui

Lektoriai

Vaidas Arvasevičius

Vaidas Arvasevičius

Porų, šeimų ir tėvystės, Kognityvinės ir elgesio terapijos konsultantas.

Daugiau apie lektorių

Atsiliepimai