Kaip ugdome ateities lyderius: emocinis intelektas „vs“ dirbtinis intelektas

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/11

00:01:26

Kokių kompetencijų pareikalaus ateities ekonomika? | Gitanas Nausėda

2/11

00:28:35

Socialinio emocinio ugdymo svarba vaiko asmenybei | Renata Miljevič-Ridički

3/11

00:19:24

Socialionio emocinio ugdymo tyrimų pristatymas. Italijos patirtis | Valeria Cavioni

4/11

00:23:14

Socialionio emocinio ugdymo tyrimų pristatymas. Latvijos patirtis | Baiba Martinsone

5/11

00:15:19

Panelinė diskusija. Kas svarbiau: EQ/ dirbtinis intelekas, o gal tiesiog racionalus protas? | Jurgita Petrauskienė, Austėja Landsbergienė, Gediminas Misevičius, Valdas Jankauskas, Vaidas Bacys

6/11

00:45:23

Kaip technologijos keičia švietimo pasaulį? | Danguolė Rutkauskienė

7/11

00:31:35

Kas padeda ugdyti vaikų emocinę ir socialinę gerovę? | Carmel Cefai

8/11

00:28:51

Ateities lyderių ugdymas švietimo sistemoje. Į ką svarbu atkreipti dėmesį? | Eugenijus Laurinaitis

9/11

00:38:34

Reikalingos permainos švietime: prioritetiniai darbai moksleivių savirealizacijai pasiekti | Robertas Dargis

10/11

00:23:28

Testas

11/11

00:00:00

Dėmesio! Išklausius ir atsakius į testo klausimus, dokumentas, kurį gauste vadinasi PAŽYMA. Tai yra akredituota PAŽYMA tinkama kvalifikacijai kelti.

Šiandieninis pasaulis tapo toks susietas, kad jo iššūkius priimti ir įveikti gali tik lyderio savybių turintis asmuo. Lyderis – ateities augimo varomoji jėga, lemianti geresnius rezultatus visose srityse. Atlikti tyrimai patvirtina, kad lyderiui nebepakanka turėti tik išlavintus profesinius įgūdžius, būtina turėti tinkamas socialines ir emocines kompetencijas, tesiningą požiūrį į inovacijas ir pastarųjų plėtrą.

Dėmesio! Dalis konferencijos - anglų kalba (be vertimo).

Konferencijos tikslas – drauge su švietimo ir verslo ekspertais pažvelgti ir aiškiai suprasti socialinio emocinio ugdymo(si) svarbą, suvokti technologijų progresą ir reikšmę kasdieniniame gyvenime, pateikti konkrečius metodus, kaip planuoti pokyčius ir siekti jų asmeniškai bei mokymo įstaigose, norint įgalinti šiuolaikinį jaunimą imtis lyderystės veikiant. 

 

Mokymas sudaro 8 ak. val.

Mokymo akreditacija galioja iki 2023.04.23

Lektoriai