Kaip ugdome ateities lyderius: emocinis intelektas „vs“ dirbtinis intelektas | Pedagogas.lt

Kaip ugdome ateities lyderius: emocinis intelektas „vs“ dirbtinis intelektas

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/12

00:01:26

Kokių kompetencijų pareikalaus ateities ekonomika? | Gitanas Nausėda

2/12

00:28:35

Socialinio emocinio ugdymo svarba vaiko asmenybei | Renata Miljevič-Ridički

3/12

00:19:24

Socialionio emocinio ugdymo tyrimų pristatymas. Italijos patirtis | Valeria Cavioni

4/12

00:23:14

Socialionio emocinio ugdymo tyrimų pristatymas. Latvijos patirtis | Baiba Martinsone

5/12

00:15:19

Panelinė diskusija. Kas svarbiau: EQ/ dirbtinis intelekas, o gal tiesiog racionalus protas? | Jurgita Petrauskienė, Austėja Landsbergienė, Gediminas Misevičius, Valdas Jankauskas, Vaidas Bacys

6/12

00:45:23

Kaip technologijos keičia švietimo pasaulį? | Danguolė Rutkauskienė

7/12

00:31:35

Kas padeda ugdyti vaikų emocinę ir socialinę gerovę? | Carmel Cefai

8/12

00:28:51

Ateities lyderių ugdymas švietimo sistemoje. Į ką svarbu atkreipti dėmesį? | Eugenijus Laurinaitis

9/12

00:38:34

Reikalingos permainos švietime: prioritetiniai darbai moksleivių savirealizacijai pasiekti | Robertas Dargis

10/12

00:23:28

Testas

11/12

00:00:00

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

12/12

Dėmesio! Išklausius ir atsakius į testo klausimus, dokumentas, kurį gauste vadinasi PAŽYMA. Tai yra akredituota PAŽYMA tinkama kvalifikacijai kelti.

Šiandieninis pasaulis tapo toks susietas, kad jo iššūkius priimti ir įveikti gali tik lyderio savybių turintis asmuo. Lyderis – ateities augimo varomoji jėga, lemianti geresnius rezultatus visose srityse. Atlikti tyrimai patvirtina, kad lyderiui nebepakanka turėti tik išlavintus profesinius įgūdžius, būtina turėti tinkamas socialines ir emocines kompetencijas, tesiningą požiūrį į inovacijas ir pastarųjų plėtrą.

Dėmesio! Dalis konferencijos - anglų kalba (be vertimo).

Konferencijos tikslas – drauge su švietimo ir verslo ekspertais pažvelgti ir aiškiai suprasti socialinio emocinio ugdymo(si) svarbą, suvokti technologijų progresą ir reikšmę kasdieniniame gyvenime, pateikti konkrečius metodus, kaip planuoti pokyčius ir siekti jų asmeniškai bei mokymo įstaigose, norint įgalinti šiuolaikinį jaunimą imtis lyderystės veikiant. 

 

Mokymas sudaro 8 ak. val.

Mokymo akreditacija galioja iki 2023.04.23

Lektoriai

Austėja Landsbergienė

Austėja Landsbergienė

Edukologijos mokslų daktarė Austėja Landsbergienė jau gerai pažįstama jauniems tėveliams, kurie rūpinasi savo vaikų ugdymu.

Valdas Jankauskas

Valdas Jankauskas

Lietuvos vaikų ir jaunimo centro vadovas.

Robertas Dargis

Robertas Dargis

Pramonininkų ir darbdavių interesus atstovaujančios, didžiausios verslo asocijuotos organizacijos Lietuvoje - Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) prezidentas.

Vaidas Bacys

Vaidas Bacys

Šiaulių rajono Aukštelkės ir Kurtuvėnų mokyklų - daugiafunkcių centrų direktorius

Renata Miljevič - Ridički

Renata Miljevič - Ridički

Zagrebo (Kroatija) universiteto profesorė.

Valeria Cavioni

Valeria Cavioni

Psichologė, humanitarinių mokslų daktarė Milano-Bicocca universitete (Italija).

Baiba Martinsone

Baiba Martinsone

Latvijos universiteto profesorė, psichologijos daktarė.

Jurgita Petrauskienė

Jurgita Petrauskienė

Lietuvos pedagogė, edukacijos ekspertė, politinė veikėja, buvusi švietimo ir mokslo ministrė.

Eugenijus Laurinaitis

Eugenijus Laurinaitis

Gydytojas psichiatras, psichoterapeutas bei grupių terapeutas, Vilniaus universiteto (VU) docentas, M. Romerio universiteto profesorius, psichoterapijos dėstytojas, lektorius, Lietuvos psichoterapijos

Danguolė Rutkauskienė

Danguolė Rutkauskienė

KTU e. mokymosi technologijų centro direktorė, socialinių mokslų daktarė, docentė.

Gitanas Nausėda

Gitanas Nausėda

Lietuvos finansininkas, dėstytojas, politikas, nuo 2019 m. gegužės 26 d. – devintasis Lietuvos prezidentas.

Atsiliepimai