Kaip ugdyti kūrybišką vaiką, o ne vidinį jo kritiką? | Pedagogas.lt

Kaip ugdyti kūrybišką vaiką, o ne vidinį jo kritiką?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/11

00:01:14

Ką reiškia „atrasti savo vietą“?

2/11

00:04:08

Kada ir kodėl atsiranda vidinis kritikas?

3/11

00:06:37

Kaip teisingai išsakyti kritiką vaikui?

4/11

00:07:00

Motyvuojanti pedagogika be kritikos

5/11

00:08:42

Vertinimo iššūkiai ir galimybės

6/11

00:06:13

Nepagrįstos pagyros ir pelnytos pagyros

7/11

00:13:38

Mokinių manipuliacijos mene

8/11

00:04:33

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

9/11

Klausimų - atsakymų sesija

10/11

00:02:57

Pažyma

11/11

Informacija

Ilgalaikių programų rengimą ir renginius organizuoja bei kvalifikacijos programas ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  Šio mokymo dalyviai gaus 6 val. KT pažymas.

Tiek pedagogai, tiek tėvai linkėdami vaikams kuo geriausio, ugdymo procese neapsieina be komentarų, patarimų, pastebėjimų. Kaip tie komentarai veikia augantį žmogų? Ar jie – motyvuojantys? O gal tokie, kurie ištirpdo vaiko savivertę? Kodėl žmogaus vidinis balsas dažniausiai tampa didžiausiu kritiku? Kaip susitarti su tuo vidiniu kritiku, kad leistų veikti laisvai? Kokią įtaką savikritika daro meniškiems vaikams?


Seminaras skirtas ikimokyklinio ugdymo, pradinių ir vidurinių klasių pedagogams, o taip pat tėveliams, seneliams ir visiems, kuriems tenka susidurti su vaiko kūrybinių kompetencijų ugdymu.


Lektoriai

Nomeda Marčėnaitė

Nomeda Marčėnaitė

Vilniaus dailės akademijos absolventė, knygų autorė ir iliustruotoja, laidų vedėja ir sumanytoja.

Atsiliepimai