Kaip ugdyti vaikus, turinčius intelekto ar fizinę negalią? | Pedagogas.lt

Kaip ugdyti vaikus, turinčius intelekto ar fizinę negalią?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/26

00:01:55

Kas yra negalia?

2/26

00:05:21

Vaikų su negalia poreikiai

3/26

00:01:30

Atėjo metas keisti nuostatas

4/26

00:01:16

Įtrauktis

5/26

00:13:05

Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, grupės

6/26

00:02:20

Ateina vaikas į mokyklą

7/26

00:02:03

Intelekto negalia

8/26

00:06:18

Remiantis praktiniais patarimais, galima išskirti 5 pagrindines veiklų pamokose sritis

9/26

00:06:37

Informacijos prieinamumas

10/26

00:08:20

Naudingos nuorodos

00:00:14

Regos sutrikimas

11/26

00:03:43

Kaip geriau pažinti mokinį, turintį regos sutrikimą

12/26

00:03:05

Techninės pagalbos priemonių naudojimas

13/26

00:04:30

Keletas svarbiausių etiketo taisyklių bendraujant su asmenimis, turinčiais regėjimo negalią

14/26

00:01:28

Pojūčių lavinimas

15/26

00:00:44

Orientacija ir mobilumas

16/26

00:00:38

Klausos sutrikimas

17/26

00:04:19

Mokinių, turinčių klausos negalią, stiprybės

18/26

00:00:39

Iššūkiai

00:03:38

Aplinkos pritaikymas

00:00:49

Fizinė negalia

19/26

00:01:08

Erdvės

20/26

00:02:23

Mokymosi ir kiti sutrikimai

21/26

00:03:57

Naudingos nuorodos – Lietuvos įtraukties švietime centra

00:00:21

Bendradarbiavimas

22/26

00:01:15

Pagrindiniai UDM principai

23/26

00:02:20

Klausimų - atsakymų sesija

24/26

00:02:28

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

25/26

Testas

26/26

Informacija

Mokymas priklauso kvalifikacijos tobulinimo programai „Mokinio padėjėjo mokymų programa. II dalis“ (40 ak. val.). Programa skirta visiems būsimiems ir esamiems mokinių padėjėjams, dirbantiems mokyklose, taip pat kitiems pedagogams. 


Mokėkite už mokymus mažiau ir įsigykite visą mokinio padėjėjo programą ČIA.


Programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-19).

Ugdant vaikus, turinčius intelekto sutrikimą arba fizinę negalią, reikalingas specialus požiūris ir pedagoginiai metodai, pritaikyti individualiems vaikų poreikiams. Taip pat būtina empatija ir prisitaikymas. Svarbu atsižvelgti į kiekvieno vaiko unikalumą ir sukurti palankią aplinką, kurioje jis galėtų tobulėti, mokytis ir jaustis vertinamas. Aplinkos, užduočių pritaikymas, ugdytinių pažinimas – tai pagrindas dirbant su specialiųjų poreikių mokiniais. Seminare bus nagrinėjama, kaip pritaikyti ugdymą ir jo aplinką, kad SUP vaikai galėtų ir norėtų vystyti savo gebėjimus. 

Mokymo metu:

  • susipažinsite su mokinio padėjėjo veiklos ypatumais;
  • išgirsite daug praktinių patarimų, kaip sukurti įgalinančias / struktūruotas ugdymo(si) aplinkas;
  • sužinosite, kokie yra pritaikymo būdai, metodai, priemonės;
  • sužinosite, kaip kinta socialinė, emocinė ugdytinių raida. 

 

Po mokymo gebėsite:

  • tapti mokyklos komandos dalimi;
  • pažinti, vertinti mokinių poreikius;
  • taikyti individualizuotas pagalbos strategijas;
  • skatinti mokinių socialinę integraciją;
  • taikyti alternatyvias ugdymo priemones;
  • kurti pritaikančią aplinką.

 

Mokymą sudaro:

  • praktinės užduotys;
  • praktiniai pavyzdžiai;
  • rekomendacijos;
  • situacijų analizės.

Atsiliepimai