Kaip ugdyti vaikus, turinčius kalbos ir kalbėjimo sutrikimų? (K212000013)

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/17

00:02:36

Kalbėjimo ir kalbos sutrikimų klasifikacija

2/17

00:06:34

Fonetinis kalbėjimo sutrikimas

3/17

00:10:24

Fonologinis kalbos sutrikimas

4/17

00:09:49

Kalbos neišsivystymas

5/17

00:09:56

Skaitymo ir rašymo sutrikimai

6/17

00:09:23

Sklandaus kalbėjimo sutrikimai: mikčiojimas ir greitakalbystė

7/17

00:12:51

Pagalba vaikams, turintiems kalbėjimo ir kalbos sutrikimų

8/17

00:14:32

Kalbinių gebėjimų ugdymas. Mokymo priemonės

9/17

00:08:39

Fonetinis kalbėjimo sutrikimas: įveikimas

10/17

00:07:51

Fonologinis kalbos sutrikimas: įveikimas

11/17

00:05:28

Kalbos neišsivystymas: įveikimas

12/17

00:08:40

Skaitymo sutrikimų įveikimas

13/17

00:07:29

Vaikų, turinčių kalbėjimo ir kalbos sutrikimų vertinimas

14/17

00:21:16

Klausimų - atsakymų sesija

15/17

00:18:47

Testas

16/17

00:00:00

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

17/17

Šis mokymas yra ilgalaikės akredituotos pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programos „Įtraukusis ugdymas: kaip pasirengti ir organizuoti?“ (212000013) dalis.

Paskaitos dalyviams išduodamas 8 val. pažymėjimas.

Seminaras skirtas ikimokyklinio ir mokyklinio ugdymo pedagogams, mokytojų padėjėjams.

 

Po mokymo sužinosite ir gebėsite:

  • Atpažinti vaikus, turinčius kalbėjimo, kalbos ir komunikacijos sutrikimų.
  • Kokie kalbėjimo ir kalbos sutrikimų vertinimo metodai?
  • Kaip padėti ugdytiniams, turintiems kalbėjimo, kalbos ir komunikacijos sutrikimų: įveikimo strategijos ir metodai?

Lektoriai

Vilma Makauskienė

Vilma Makauskienė

Logopedė ekspertė, knygos „Kalbėjimo, kalbos ir komunikacijos sutrikimai“ (2022) bendraautorė.

Daugiau apie lektorių

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
  • Klausimai lektoriui

Atsiliepimai