Kaip užtikrinti sklandžią priešmokyklinuko pradžią mokykloje? | Pedagogas.lt

Kaip užtikrinti sklandžią priešmokyklinuko pradžią mokykloje?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Transliacija

1/4

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

2/4

Testas

3/4

Pažyma

4/4

Papildomai gaunate

  • Klausimai lektoriui

Informacija

Šis seminaras yra ilgalaikės programos „Kontekstinis ugdymas ir komandinis darbas darželyje'24“ dalis.

 

Ilgalaikės programos „Kontekstinis ugdymas ir komandinis darbas darželyje“ (40 val.)  (K213004299 ID536915)“ rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).

 

Visi dalyviai gaus atskirus 8 val. pažymėjimus už kiekvieną ilgalaikės programos dalį arba gali registruotis į visą programą.

Atnaujintoje Priešmokyklinio ugdymo bendrojoje programoje nurodyta, kad vaikas turėtų pažinti raides ir skaičius, tačiau rugsėjį atėjus į pirmą klasę jis patiria stresą, nes dar nemoka skaityti. Įtampą dėl programų prasilenkimo patiria ir patys pedagogai. Tad ką turėtų gebėti būsimas pirmokas, kaip jo neišgąsdinti ir neimti spausti nuo pirmų dienų? Galiausiai – kaip sumažinti atotrūkį tarp nurodymų programose, kai vaikas ateina į pirmą klasę?

 

Visi šie klausimai bus nagrinėjami seminare, skirtame priešmokyklinio ugdymo pedagogams ir mokysiantiems būsimuosius pirmokus. Šiuo atveju labai svarbu, kad žinių ir praktinių įrankių įgytų abi pusės – tik tai padės iki galo užtikrinti sklandų priešmokyklinukų startą mokykloje ir maksimaliai sumažinti vaikų bei pačių pedagogų patiriamą stresą.

Mokymo metu sužinosite:

  • kokie skirtumai tarp atnaujintų programų pastebimi pirmos klasės ugdymo praktikoje;
  • kaip tiek priešmokyklinio, tiek pradinio ugdymo pedagogams padėti vaikui pasiruošti mokyklai;
  • kaip suprasti ugdytinį ir jo galimybes, nekeliant vaikui bereikalingo spaudimo ir streso.

 

Po mokymų Jūs:

  • suprasite skirtumus tarp priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programų;
  • įvertinę skirtumus tarp ugdymo programų, gebėsite kelti racionalius lūkesčius ugdytiniams;
  • gebėsite planuoti ir numatyti ugdymo turinio kaitą, siekiant sklandaus ugdytinių mokymosi pirmoje klasėje.

Lektoriai

Vilė Černiuvienė

Vilė Černiuvienė

Ikimokyklinio ugdymo vyr. mokytoja, lektorė.

Atsiliepimai

Mokymo medžiaga