Mokymo dalių sąrašas
Įžanga
1/16
00:02:42
Teisinis pagrindas: Švietimo įstatymas
2/16
00:00:39
Bendrųjų programų vertinimo nuostatos
3/16
00:00:21
Trys pagrindiniai vertinimo būdai
4/16
00:03:31
Vertinimas kaip ugdymo proceso dalis
5/16
00:15:53
Pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo pasiekimų lygiai
6/16
00:00:33
Individualizuotų programų vertinimas
7/16
00:03:21
Pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo pasiekimų lygiai
8/16
00:00:36
Praktiniai įrankiai ir jų taikymas
9/16
00:02:52
Praktiniai įrankiai 1–4 kl. mokiniams
00:12:38
Individualių vertinimo gairių atmintinė
00:08:12
Duomenų rinkimo metodai ir mokinio vaidmuo
00:01:43
Formuojamojo ir apibendrinamojo vertinimo pavyzdžiai
00:02:29
Kasdien naudojami įrankiai ir atsakomybės
00:05:00
Dienos pasiekimų planas
00:03:38
Savaitės pažangos žemėlapis
00:01:40
Refleksijos kortelės
00:01:13
Individualaus savaitės planas su simboliais
00:00:49
Tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimo santrauka (užpildoma piktogramomis)
00:04:34
Mokyklos vadovo sprendimas dėl NMPP
00:02:33
Pasiekimų lygių struktūra bendrosiose programose
10/16
00:01:38
Pasiekimų lygių pavyzdys: lietuvių kalba 1-2 klasių koncentre
11/16
00:03:50
Pasiekimų vertinimo skalės
12/16
00:03:12
Skaitmeninės mokymo priemonės (SMP)
13/16
00:00:28
Klausimų - atsakymų sesija
14/16
00:13:34
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
15/16
testas
16/16
Kaip vertinti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių pasiekimus?
Bendra trukmė 1h 37m
Mokymų dalių viduje: 26
Mokymo dalių sąrašas
Įžanga
1/16
00:02:42
Teisinis pagrindas: Švietimo įstatymas
2/16
00:00:39
Bendrųjų programų vertinimo nuostatos
3/16
00:00:21
Trys pagrindiniai vertinimo būdai
4/16
00:03:31
Vertinimas kaip ugdymo proceso dalis
5/16
00:15:53
Pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo pasiekimų lygiai
6/16
00:00:33
Individualizuotų programų vertinimas
7/16
00:03:21
Pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo pasiekimų lygiai
8/16
00:00:36
Praktiniai įrankiai ir jų taikymas
9/16
00:02:52
Praktiniai įrankiai 1–4 kl. mokiniams
00:12:38
Individualių vertinimo gairių atmintinė
00:08:12
Duomenų rinkimo metodai ir mokinio vaidmuo
00:01:43
Formuojamojo ir apibendrinamojo vertinimo pavyzdžiai
00:02:29
Kasdien naudojami įrankiai ir atsakomybės
00:05:00
Dienos pasiekimų planas
00:03:38
Savaitės pažangos žemėlapis
00:01:40
Refleksijos kortelės
00:01:13
Individualaus savaitės planas su simboliais
00:00:49
Tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimo santrauka (užpildoma piktogramomis)
00:04:34
Mokyklos vadovo sprendimas dėl NMPP
00:02:33
Pasiekimų lygių struktūra bendrosiose programose
10/16
00:01:38
Pasiekimų lygių pavyzdys: lietuvių kalba 1-2 klasių koncentre
11/16
00:03:50
Pasiekimų vertinimo skalės
12/16
00:03:12
Skaitmeninės mokymo priemonės (SMP)
13/16
00:00:28
Klausimų - atsakymų sesija
14/16
00:13:34
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
15/16
testas
16/16
Įsigykite šį mokymą
1 Prieiga
21,00 €
Populiariausia
1 prieiga
0,00 €
Narystės kaina tik 12,00 € / mėn.
Gairės
specialiųjų poreikių mokiniai
Vaikų pasiekimų vertinimas
mokinių vertinimas