Kaip vertinti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių pasiekimus? | Pedagogas.lt

Kaip vertinti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių pasiekimus?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/16

00:02:42

Teisinis pagrindas: Švietimo įstatymas

2/16

00:00:39

Bendrųjų programų vertinimo nuostatos

3/16

00:00:21

Trys pagrindiniai vertinimo būdai

4/16

00:03:31

Vertinimas kaip ugdymo proceso dalis

5/16

00:15:53

Pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo pasiekimų lygiai

6/16

00:00:33

Individualizuotų programų vertinimas

7/16

00:03:21

Pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo pasiekimų lygiai

8/16

00:00:36

Praktiniai įrankiai ir jų taikymas

9/16

00:02:52

Praktiniai įrankiai 1–4 kl. mokiniams

00:12:38

Individualių vertinimo gairių atmintinė

00:08:12

Duomenų rinkimo metodai ir mokinio vaidmuo

00:01:43

Formuojamojo ir apibendrinamojo vertinimo pavyzdžiai

00:02:29

Kasdien naudojami įrankiai ir atsakomybės

00:05:00

Dienos pasiekimų planas

00:03:38

Savaitės pažangos žemėlapis

00:01:40

Refleksijos kortelės

00:01:13

Individualaus savaitės planas su simboliais

00:00:49

Tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimo santrauka (užpildoma piktogramomis)

00:04:34

Mokyklos vadovo sprendimas dėl NMPP

00:02:33

Pasiekimų lygių struktūra bendrosiose programose

10/16

00:01:38

Pasiekimų lygių pavyzdys: lietuvių kalba 1-2 klasių koncentre

11/16

00:03:50

Pasiekimų vertinimo skalės

12/16

00:03:12

Skaitmeninės mokymo priemonės (SMP)

13/16

00:00:28

Klausimų - atsakymų sesija

14/16

00:13:34

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

15/16

testas

16/16

Mokymo medžiaga

Informacija

Visi dalyviai gauna atskiras pažymas už kiekvieną programos seminarą, taip pat galima mokėti už mokymus mažiau ir įsigyti visą programą Pradinio ugdymo mokytojų akademija ’26 (40 val.) ČIA.

 

Programos rengimą ir renginius organizuoja bei kvalifikacijos tobulinimo programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). 

Daugelis mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų susiduria su iššūkiais, kaip tinkamai pritaikyti vertinimą specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams, kaip fiksuoti jų pažangą ir pasiekimus atsižvelgiant į individualias galimybes. Mokymų metu pateikta informacija padės suprasti praktinius vertinimo būdus ir įrankius, kurie leis užtikrinti sąžiningą, motyvuojantį ir įtraukų vertinimą.

 

Mokymo metu sužinosite:

  • Kaip nustatyti individualias vertinimo gaires specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams?
  • Kokius duomenis ir kokiais metodais rinkti stebint mokinių pažangą?
  • Kaip praktikoje taikyti formuojamąjį ir apibendrinamąjį vertinimą SUP turintiems mokiniams?
  • Kaip parinkti tinkamus vertinimo įrankius ir kaip juos naudoti kasdienėje praktikoje?

 

Po mokymo gebėsite:

  • Parengti individualius pasiekimų ir pažangos stebėjimo planus specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams.
  • Pritaikyti formuojamojo ir apibendrinamojo vertinimo metodus pagal mokinių poreikius.
  • Naudoti įvairius praktinius įrankius (lenteles, žemėlapius, refleksijas) pasiekimų ir pažangos fiksavimui.
  • Tikslingai bendradarbiauti su kolegomis ir tėvais (globėjais, rūpintojais), aptariant mokinių pasiekimus ir pažangą.

 

Mokymą sudaro:

  • praktiniai pavyzdžiai;
  • rekomendacijos;
  • situacijų analizės

Atsiliepimai