Kokio lytiškumo ugdymo nori mokiniai? Ir ką gali mokytojai?

  • 1.
    Įžanga
    0:01:56
  • 2.
    Kokio lytiškumo ugdymo nori mokiniai? Ir ką gali mokytojai?
    0:43:04
  • 3.
    Klausimai - atsakymai
    0:23:26
  • 4.
    Testas (2 klausimų)


Transliacijos turinys:
> Kodėl lytiškumo ugdymas nėra tik apie kūną ir kodėl tai svarbu suprasti?
> Kokį lytiškumo ugdymą rekomenduoja Pasaulio sveikatos organizacija?
> Kas yra lytinis raštingumas?
> Kodėl seksualinė komunikacija yra pirmiausiai komunikacija apie ribas?
> Kokios kitų, lytiškumo ugdymą jau įgyvendinančių, šalių patirtys?
> Kokie klausimai kyla vaikams ir paaugliams diskusijose apie lytiškumą?
> Kokias dažniausias klaidas, organizuojant lytiškumo ugdymą, įvardija mokiniai? 

> Kokiomis patirtimis gali pasidalinti lytiškumo ugdymą jau įgyvendinantys ugdytojai?   

Vertinimų komentarai

Inga
Labai patiko. Daug vertingos informacijos. Ačiū.

Diana

Deimantė

Rita

Erika

Kristina
Mokymai geri, tačiau tobulėjimui ribu nėra norėtusi dar daugiau praktinių patarimų

Jolanta

Dovilė

Sigita
Medžiaga išdėstyta aiškiai,glaustai su pavyzdžiais. Ačiū!

Banga

Kristina
Šaunuolės,labai patiko paaiškinimai

Inga

2 ak. val. + testai + klausimai lektoriui
(4.84/438 balsai)

KOMENTARAI
438
PERŽIŪROS
3207

Akvilė Giniotaitė

akvile giniotaite

VŠĮ „Įvairovės ir edukacijos namai“ lytiškumo ugdymo advokatavimo koordinatorė bei edukologijos mokslų doktorantė. 

Lina Januškevičiūtė

lina januskeviciute

LEKTORĖ

VšĮ „Įvairovės ir edukacijos namai“ mokymų trenerė, psichologė, turinti didelę patirtį darbo neformalaus ugdymo metodais.

Mokymai
2

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.