Kokio lytiškumo ugdymo nori mokiniai? Ir ką gali mokytojai?

  • 1.
    Įžanga
    0:01:56
  • 2.
    Kokio lytiškumo ugdymo nori mokiniai? Ir ką gali mokytojai?
    0:43:04
  • 3.
    Klausimai - atsakymai
    0:23:26
  • 4.
    Testas (2 klausimų)


Transliacijos turinys:
> Kodėl lytiškumo ugdymas nėra tik apie kūną ir kodėl tai svarbu suprasti?
> Kokį lytiškumo ugdymą rekomenduoja Pasaulio sveikatos organizacija?
> Kas yra lytinis raštingumas?
> Kodėl seksualinė komunikacija yra pirmiausiai komunikacija apie ribas?
> Kokios kitų, lytiškumo ugdymą jau įgyvendinančių, šalių patirtys?
> Kokie klausimai kyla vaikams ir paaugliams diskusijose apie lytiškumą?
> Kokias dažniausias klaidas, organizuojant lytiškumo ugdymą, įvardija mokiniai? 

> Kokiomis patirtimis gali pasidalinti lytiškumo ugdymą jau įgyvendinantys ugdytojai?   

Vertinimų komentarai

Tatjana

Jelena

Kristina
Puiku

VALERIJA
Dėkoju, kad suteikėte pasitikėjimo kalbėti tokia svarbia visiems tema.

Rokiškio Juozo Tūbelio progimnazija

Dovilė

Ina

Karolina

Marinė

Justyna

Laima
Ačiū lektorėms, malonu buvo klausyti. Atrodo viskas taip paprasta, bet vaikų klausimų gali sulaukti įvairių...

Vaida

2 ak. val. + testai + klausimai lektoriui
(4.87/784 balsai)

KOMENTARAI
784
PERŽIŪROS
6574

Akvilė Giniotaitė

akvile giniotaite

VŠĮ „Įvairovės ir edukacijos namai“ lytiškumo ugdymo advokatavimo koordinatorė bei edukologijos mokslų doktorantė. 

Lina Januškevičiūtė

lina januskeviciute

LEKTORĖ

VšĮ „Įvairovės ir edukacijos namai“ mokymų trenerė, psichologė, turinti didelę patirtį darbo neformalaus ugdymo metodais.

Mokymai
2

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.