Komandinis darbas – kas sudaro už vaiko ugdymą atsakingą komandą?

  • 1.
    Anonsas
    0:01:23
  • 2.
    Įžanga
    0:02:44
  • 3.
    Ugdymo įstaigos direktoriaus vaidmuo: integracijos kūrimas, aplinkos be patyčių politika, parama pedagogui, vaiko progreso vertinimas, naujų strategijų kūrimas
    0:07:38
  • 4.
    Pedagogo vaidmuo: ugdymo programos parengimas, įtraukimas į klasės bendravimą, tolerantiškos atmosferos kūrimas
    0:12:55
  • 5.
    Pedagogo padėjėjo vaidmuo: pagalba įgyvendinant klasės ir individualius vaiko tikslus, elgesio korekcija, pagalba sutelkiant dėmesį
    0:04:33
  • 6.
    Vaiko, turinčio ASS, tėvų vaidmuo: vaiko parengimas kiekvienai dienai, papildomos informacijos suteikimas, pagalba ruošiant namų darbus, elgesio programų įgyvendinimas, pastiprinimo parengimas, emocinių problemų valdymas
    0:17:00
  • 7.
    Psichologų ir terapeutų vaidmuo: pagalba tėvams, pedagogams ir jų padėjėjams, reikiamų įgūdžių ugdymas, mokymas tinkamai elgtis įvairiose situacijose
    0:15:30
  • 8.
    Vaiko progreso vertinimas. Komandinis problemų sprendimas. Bendras įtraukties strategijų kūrimas. Bendrų tikslų nustatymas
    0:10:47
  • 9.
    Testas (8 klausimų)

Priskirti mokymą

Šis mokymas yra 8-oji dalis mokymų ciklo „SĖKMINGOS INTEGRACIJOS SUKŪRIMAS DIRBANT SU VAIKAIS, TURINČIAIS AUTIZMO SPEKTRO SUTRIKIMĄ (ASS)“. 

Visus šio ciklo mokymus rasite čia>>

Šiame mokyme sužinosite apie:

  • Ugdymo įstaigos direktoriaus vaidmuo: integracijos kūrimas, aplinkos be patyčių politika,
  • parama pedagogui, vaiko progreso vertinimas, naujų strategijų kūrimas.
  • Pedagogo vaidmuo: ugdymo programos parengimas, įtraukimas į klasės bendravimą,
  • tolerantiškos atmosferos kūrimas.
  • Pedagogo padėjėjo vaidmuo: pagalba įgyvendinant klasės ir individualius vaiko tikslus,
  • elgesio korekcija, pagalba sutelkiant dėmesį.
  • Vaiko, turinčio ASS, tėvų vaidmuo: vaiko parengimas kiekvienai dienai, papildomos
  • informacijos suteikimas, pagalba ruošiant namų darbus, elgesio programų įgyvendinimas,
  • pastiprinimo parengimas, emocinių problemų valdymas.
  • Psichologų ir terapeutų vaidmuo: pagalba tėvams, pedagogams ir jų padėjėjams, reikiamų
  • įgūdžių ugdymas, mokymas tinkamai elgtis įvairiose situacijose.
  • Vaiko progreso vertinimas. Komandinis problemų sprendimas. Bendras įtraukties strategijų
  • kūrimas. Bendrų tikslų nustatymas.

Mokymo akreditacija galioja iki 2021.05.28

Vertinimų komentarai

Ilona

Lina

Jolianta

Liolita

Gintarė

Alicija
Įdomu,aktualu, bet sunkiai įgyvendinama. Ačiū labai.

Monika

Ingrida

Aistė

Teresa

Renata

Jūratė

9 ak. val. + testai + klausimai lektoriui
(4.94/191 balsai)

KOMENTARAI
191
PERŽIŪROS
2683

Giedrė Skaisgirytė

giedre skaisgiryte

PRANEŠĖJAS

Elgesio analizės specialistė, Všį „ISADD Lietuva“ mokymų  koordinatorė

Mokymai
10

ISADD Lietuva, VšĮ

VšĮ “ISADD Lietuva” teikia paslaugas ir konsultuoja esant įvairiems vystymosi raidos sutrikimams. Palaiko glaudžius ryšius su ISADD Pty. Ltd. Intervencinės paslaugos Autizmui ir lėtesniam vystymuisi (Intervention Services for Autism and Developmental