Konfliktų su tėvais prevencija siekiant apsaugoti pedagogo autoritetą. ŠVIETIMO ĮSTAIGOS VADOVO LYDERYSTĖ | Pedagogas.lt

Konfliktų su tėvais prevencija siekiant apsaugoti pedagogo autoritetą. ŠVIETIMO ĮSTAIGOS VADOVO LYDERYSTĖ

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/15

00:03:00

Kur bėda?

2/15

00:00:38

Problema ar galimybė?

3/15

00:00:34

Galimybė

4/15

00:09:20

Elgesys

5/15

00:05:27

Užduotis. Galimybė keisti tėvų patirtis ir nuostatas

6/15

00:06:54

Kodėl gynyba nepadeda?

7/15

00:00:28

Roplio smegenys/naujosios smegenys

00:02:45

Konfliktuojantis žmogus = roplio smegenys

00:01:05

Užduotis. Išvesti pašnekovą į mąstančios būtybės būseną

8/15

00:00:47

Sprendimo algoritmas

00:03:04

Pykčio priešnuodis - meilė

9/15

00:00:31

Užduotis. Atsiprašyti. Padėkoti

10/15

00:07:13

Sprendimo algoritmas

00:12:52

Žiūrėti. Klausyti. Analizuoti. Jausti

11/15

00:03:36

Užduotis. Klausimais ir atjauta sugrąžinti pašnekovui gebėjimą mąstyti

12/15

00:04:27

Sprendimo algoritmas

00:11:10

Praktika daro stebuklus

13/15

00:03:48

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

14/15

Pažymėjimas

15/15

Informacija

 Mokymai skirti švietimo įstaigų vadovams, jų pavaduotojams bei visiems pedagogams, kuriems aktualu įgyti svarbiausių aktyvios lyderystės kompetencijų, organizuoti savo kasdienę veiklą, planuoti darbus bei deleguoti užduotis.

  Vadovams tenka sunki dalia priimti didžiausią krūvį atremiant piktų ir pretenzingų tėvų nusiskundimus. Dažnai tėvai atvyksta net nepasigilinę į situaciją, remdamiesi informacija tik iš vieno šaltinio- savo vaiko nusiskundimo. Neretai tėvai tiesiog bando perkelti ant ugdymo įstaigų vadovų pečių šeimos sunkumus ar negebėjimą auklėti vaikus. Neišspręsti konfliktai persikelia į klasę, tėvų forumus, kelia susiskaldymą ir priešiškumą tėvų bendruomenėje, trikdo ugdymo procesą. Bet svarbiausia – „neužgesinti“ konfliktai labai sekina klasėje ar grupėje dirbančių pedagogų emocinę sveikatą, sukuria jiems nepakeliamas darbo sąlygas ir beviltiškumo jausmą. Susiklosčius tokioms aplinkybėms ugdytojai negali išnaudoti savo potencialo, kūrybiškumo ir pradeda dirbti atsainiai. Tai sukelia dar daugiau nepasitenkinimo tėvų bendruomenėje. Užsisuka nuolatinis konfliktų ratas.   

Mokymo metu sužinosite:

  •  kodėl bet kokia gynybinė pozicija yra neefektyvi konflikto metu; 
  •  kaip konflikto metu suvaldyti savyje kylančias emocijas jų neužgniaužiant;
  •  kaip suvaldyti konfliktinę situaciją išlaikant iniciatyvą, tuo pačiu sukuriant geranorišką neagresyvią erdvę;
  •  kokie konkretūs žodžiai, frazės ir veiksmai nuramina įsiaudrinusį pašnekovą; 
  •  kaip pačiam neprarasti savitvardos ir neįsitraukti į nekonstruktyvų sekinantį ginčą.


Po mokymo gebėsite:

  • įvaldyti paprastą, bet visada veikiančią pokalbio schemą, kuri nuima konfliktuojančio žmogaus įtampą, padeda greitai ir vietoje surasti sprendimo būdą;
  • išmokti savitvardos ir iniciatyvos išlaikymo, tuo pačiu metu nekuriant įtampos; 
  • neįsitraukti į neefektyvią gynybą ar nekonstruktyvų ginčą;
  • užgesinti konfliktą savo kabinete, neleisdami jam persikelti į klasę ar tėvų bendruomenę;
  • panaudoti konkrečių žodžių, frazių ir veiksmų sąrašą, padedantį per kelias minutes sumažinti konfliktuojančio žmogaus susierzinimą ar pyktį;
  •  tapti patikima gynybine siena, saugančia savo kolektyvą nuo piktų tėvų ir tausojančia pedagogų emocinę sveikatą.   

Informacija

Šis mokymas yra ilgalaikės programos „ŠVIETIMO ĮSTAIGOS VADOVO LYDERYSTĖ" (40 val., K213003631 ID478159) dalis. Registruojantis į visą programą – pigiau! Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  Visi dalyviai gaus 8 val. KT pažymas. 

Lektoriai

Sandrija Kudirkaitė

Sandrija Kudirkaitė

Tarptautinio lygio saviugdos, verslo, pardavimų bei motyvacijos trenerė ir koučerė, savo praktikoje naudojanti ne tik naująsias mokymo technologijas, bet ir senovės kultūrų metodus.

Mokymo medžiaga

Atsiliepimai