Migrantų vaikų integracija ir švietimas: iššūkiai ir galimybės

  • 1.
    Įžanga
    0:03:04
  • 2.
    Seminaro eiga
    0:00:42
  • 3.
    Įvadas į MiCREATE
    0:08:25
  • 4.
    Kultūra, daugiakultūrinis švietimas ir įvairovės valdymas
    0:14:17
  • 5.
    Praktiniai pavyzdžiai
    0:27:33
  • 6.
    Menais pagrįstos praktikos
    0:20:03
  • 7.
    Kasdienio mokyklos gyvenimo organizavimas
    0:12:59
  • 8.
    Etninių konfliktų prevencija ir jų valdymas mokyklos aplinkoje
    0:13:29
  • 9.
    Klausimų atsakymų sesija
    0:08:05
  • 10.
    Testas (4 klausimų)


Paskaitos dalyviams išduodamas 2 val. pažymėjimas.

Mokymo aktualumas

Šių mokymų metu svarstysime ir pristatysime ką gali padaryti mokytojai, kad padėtų migrantų ir pabėgėlių vaikams sėkmingai integruotis Lietuvos švietimo sistemoje ir kokios praktikos bei metodikos egzistuoja, skirtos mokyklų daugiakultūriškumui ir tarpkultūriškumui puoselėti.

Mokymo metu sužinosite:

  • kas yra daugiakultūris ir tarpkultūris švietimas?
  • kokie yra inovatyvūs įrankiai ir metodikos, kurios skatina migrantų ir pabėgėlių vaikų integraciją į švietimo sistemą?
  • kaip galima suorganizuoti migrantų vaikų kasdieninį gyvenimą mokyklose? 
  • kokios yra gerosios praktikos apie konfliktų etniniu ir kultūriniu pagrindu sprendimą ir kaip jas pritaikyti kasdienybėje?

Po mokymo gebėsite:

  • stiprinti gebėjimus, reikalingus plėtojant daugiakultūrinį sąmoningumą mokyklose per kolektyvinę ir kūrybinę praktiką;
  • geriau įvertinti riziką ir patenkinti konkrečius migrantų vaikų poreikius priimančiose mokyklose;
  • didinti migrantų mokinių dalyvavimą mokyklų veiklose, mokymo programose ir bendruomenėse, mažinant jų atskirtį;
  • stiprinti gebėjimus, reikalingus padedant migrantų vaikams mokytis vietinę kalbą;
  • stiprinti mokytojų įgūdžius, reikalingus sprendžiant konfliktus, nulemtus etninės ir kultūrinės įvairovės.

Vertinimų komentarai

Vladislava

Andzela

Rasa

Jovita

Karolina

Egidijus

Neringa

Laima
Gerai, daug informacijos. Ačiū :)

Jurgita

Rūta

Lilija

Tatjana

2 val.
+ Papildoma medžiaga
+ Praktinės užduotys
+ Klausimai lektoriui
(4.78/89 Balsai)

Komentarai
89
Peržiūros
1840

Jelena Mazaj

jelena mazaj

Lektorius

Šiuo metu Jelena eina vienos didžiausių Italijos NVO Aukštojo mokslo ir inovacijų skyriaus koordinatorės pareigas.

Rūta Grigaliūnaitė

ruta grigaliunaite

Lektorius

Rūta yra lektoriavusi mokymuose Italijoje, Portugalijoje, Gruzijoje ir Kambodžoje, įvairovės valdymo, lyčių lygybės ir tarpkultūrinių kompetencijų ugdymo temom.

Cesie

cesie
CESIE yra Europos studijų ir iniciatyvų centras, įkurtas 2001 m., įkvėptas sociologo Danilo Dolci darbo ir teorijų.