Mokinių dėmesys ir atmintis: kaip lūkesčius paversti realybe? | Pedagogas.lt

Mokinių dėmesys ir atmintis: kaip lūkesčius paversti realybe?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/3

00:03:28

1 pratimas atminčiai

00:02:50

2 pratimas. Įsiminimo dėsningumai

00:02:30

2 pratimo aptarimas

00:03:24

2 pratimo kartojimas

00:01:30

Neuronų tinklas smegenyse

00:05:44

3 pratimas atminčiai

00:02:21

3 ir 2 pratimo aptarimas

00:05:23

Atminties veikimo mechanizmai

00:09:48

1 pratimo atlikimas

00:01:06

1 pratimo aptarimas

00:07:11

Užmiršimo fenomenas

00:04:01

Kartojimo algoritmas

00:02:52

Dėmesys

00:06:35

Vaikų valingo dėmesio apimtis

00:04:41

4 pratimas. Valingas dėmesys

00:08:11

4 pratimo aptarimas

00:02:51

Nedėmesingo mokymo klaidos

00:05:50

Vaikų nevalingo dėmesio apimtis

00:12:57

Dėmesio selektyvumas

00:03:18

Dėmesio paskirstymas

00:04:35

Klausimų - atsakymų sesija

00:05:08

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

2/3

Pažymėjimas

3/3

Šis mokymas yra ilgalaikės programos „Mokymosi efektyvumo didinimas: procesai ir metodai (42 val., K213003040 ID376145 ) dalis.   Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  Visi dalyviai gaus 8 val. KT pažymas. 

Pedagogai turi žinoti ir mokėti pritaikyti kuo daugiau įvairių būdų, leidžiančių susidoroti su įvairiomis mokymo problemomis. Siekiant gerų mokymosi rezultatų, ypač reikšmingi yra pedagogų gebėjimai užtikrinti nuolatinį mokinių dėmesingumą bei optimaliai išnaudoti atminties potencialą. Šiame interaktyviame seminare bus atliekamos praktinės užduotys, kurių dėka dalyviai supras atminties ir dėmesingumo ypatumus bei kaip juos išnaudoti lavinant mokinių dėmesį ir didinant jų atminties resursus. 

Mokymas skirtas visiems ikimokyklinio ir bendrojo lavinimo pedagogams, nes gebėti išlaikyti ugdytinių dėmesį ir tinkamai panaudoti jų atminties potencialą privalo mokėti kiekvienas pedagogas. Mokymas skirtas ir visiems tėvams, kuriems aktualu žinoti atminties ir dėmesio koncentravimo metodus siekiant efektyvesnio naujų žinių ir įgūdžių formavimo.

Mokymo metu sužinosite:

  •  Kokios yra dėmesio rūšys ir kaip jos įtakoja mokymo kokybę?
  •  Kas padeda išlaikyti mokinių dėmesį?
  •  Kokias darote klaidas bandydami išlaikyti mokinių dėmesį?
  •  Kaip veikia atminties procesai?
  •  Kokie mokymo būdai padeda lengviau įsiminti mokomąją medžiagą?
  •  Kokie psichiniai procesai įtakoja dėmesingumą ir atmintį?

Po mokymo gebėsite:

  •  Suprasti, kas lemia mokinių dėmesingumą ir gerą atmintį;
  •  Parinkti tinkamus būdus mokinių dėmesingumui išlaikyti;
  •  Pateikti mokymo medžiagą taip, kad ji būtų lengviau įsimenama;
  •  Įvertinti, kaip kinta skirtingo amžiaus vaikų dėmesingumas ir gebėjimas įsiminti;
  •  Analizuoti savo daromas klaidas, neleidžiančias mokiniams realizuoti jų dėmesio ir atminties potencialo.

Lektoriai

Laura Dubosaitė

Laura Dubosaitė

Psichologė, LMTA pedagogikos katedros dėstytoja, lektorė.

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Klausimai lektoriui

Atsiliepimai