Mokymo dalių sąrašas
1 MODULIS: Kaip atpažinti savo ir vaikų emocijas?
1/8
00:01:12
Įžanga
2/8
00:04:57
Kodėl svarbu pažinti save?
3/8
00:03:05
Praktinė užduotis. Užsirašykite
00:01:54
Refleksija po užduoties
00:08:38
Savęs pažinimas
00:01:57
AŠ - I
00:00:50
AŠ - I. Pavyzdžiai
00:00:31
AŠ - II
00:00:36
AŠ - II. Pavyzdžiai
00:00:32
AŠ - III
00:01:22
Savęs pažinimas
00:04:21
Klausimai, padedantys atskleisti vertybes
00:00:58
Užduoties refleksija
00:04:03
Praktinė užduotis. Nupieškite klasę (mokyklą) kaip gyvūną?
00:01:30
Praktinė užduotis. Kuo pasižymi šis gyvūnas?
00:00:21
Užduoties refleksija
00:02:21
Kaip mokyti vaikus pažinti save?
00:00:37
Kartu su mokiniais pafantazuokite
00:10:50
Pakalbėkite su vaikais
00:02:06
Sėkmės žemėlapis
00:08:40
Pasitikėti savimi – tai tikėti savim
00:00:44
Kokiais žmonėmis mes nepasitikime?
00:06:11
Nepasitikėjimas savimi
00:10:12
Pasitikėjimas savimi
00:03:31
Pasitikėjimas savimi mažėja
00:07:49
Kaip ugdyti tinkamą savęs vertinimą ir pasitikėjimą savimi
00:10:57
Kaip lavinti emocijų pažinimą?
00:00:15
Užduotis. Surašykite emocijų ir jausmų pavadinimus
00:00:19
Didinkite savo ir vaikų emocinį raštingumą
00:03:54
Emocijų ir jausmų ratas
00:02:52
Patys įvardinkite savo jausmus
00:00:44
Užduotis. Užbaigti sakinį ką daryti
00:04:12
Kaip lavinti emocijų pažinimą?
00:14:07
Ryto jausmų ratas
00:02:12
Emocijų termometras
00:00:31
„Nykščio žaidimas“
00:00:41
Emocijų pažinimo žaidimai
00:05:35
Kas slepiasi už pykčio?
00:06:21
Ką veikia mano kūnas?
00:02:52
Pratimas “Kinas”
00:02:10
Vidinė motyvacija
00:06:23
Kaip lavinti savimotyvaciją?
00:07:29
Kaip ugdyti vidinę motyvaciją?
00:04:27
Empatija
00:01:16
Užduotis. Papasakok, ką matei
00:00:52
Užduotis. Užrašykite ką pamatėte nuotraukoje
00:00:44
Užduoties refleksija
00:15:07
Klausykite ir išgirskite
00:05:03
Atsisakykite stereotipų
00:02:56
Savikontrolė
00:00:23
Ką suteikia savikontrolė?
00:01:57
Sukurkite taisykles ir jų laikykitės
00:04:45
Išsikelkite tikslus kartu su vaikais
00:01:31
Mokykite atpalaiduoti kūną
00:21:06
Kai pyktis „suima”
00:03:07
Prieš kontrolinius „atsipalaidavimo terapija”
00:03:12
2 MODULIS: Kaip išlaikyti bendravimo ir drausmės balansą?
4/8
00:05:52
Vaikui mokykloje svarbu. 1 dalis
00:18:57
Vaikui mokykloje svarbu. 2 dalis
00:20:15
Prisiminkite savo mokytoją, kuris palikos jums įspūdį
00:06:33
Pagrindinis visų tėvų ir mokytojų vaidmuo
00:01:01
Auklėjimo stilius
00:00:51
Mokytojų stiliai
00:00:09
Atlaidūs mokytojai
00:02:46
Neįsitraukę mokytojai
00:01:35
Valdingi mokytojai
00:02:09
Autoritetingi mokytojai
00:01:47
Autoritetingas mokytojas
00:11:11
Kaip elgsis skirtingo stiliaus auklėtojos?
00:03:48
Šiuolaikiniai vaikai
00:00:58
Nesiklausymo/nesupratimo priežastys 1 dalis
00:12:33
Nesiklausymo/nesupratimo priežastys 2 dalis
00:06:33
Kodėl vaikai ima kalbėti per pamoką ir ją trukdyti?
00:06:26
Koks mokytojų elgesys skatina nesiklausymą? 1 dalis
00:07:03
Koks mokytojų elgesys skatina nesiklausymą? 2 dalis
00:05:17
Koks mokytojų elgesys skatina nesiklausymą? 3 dalis
00:04:45
Ką dažniausiai darote, kai vaikai neklauso?
00:00:30
Kokio rezultato mes siekiame drausmindami vaikus?
00:00:15
Tikslas
00:00:30
Ką daryti, kad vaikai pradėtų klausyti?
00:00:10
Mūsų vizija
00:01:22
Pradėkime nuo bendrų susitarimų ir taisyklių
00:02:11
Kam reikalingos taisyklės?
00:00:41
Įsivaizduokite, kad...
00:00:59
Kokie bus jūsų veiksmai?
00:00:15
O dabar įsivaizduokite, kad...
00:00:22
Kokie bus jūsų veiksmai šį kartą?
00:00:30
Taisyklių svarba
00:00:37
Kaip nustatyti taisykles? 1 dalis
00:05:21
Kaip nustatyti taisykles? 2 dalis
00:04:10
Turėkite ritualus
00:08:10
Po pamokos
00:02:08
Kai vaikas „reikalauja dėmesio“ pamokos metu
00:12:09
3 MODULIS: Vaikų manipuliaijos mokykloje kaip jas atpažinti ir atsispirti?
5/8
00:01:49
Manipuliatoriumi gimstama ar tampama?
00:01:16
Gimęs vaikas patenka į nežinomybę
00:00:46
Kaip mažylis prašo?
00:02:26
Atėjęs į mokyklą vaikas patenka į nežinomybę
00:01:50
Visų pirma teisingo elgesio moko tėvai
00:02:35
Atminkite, kad manipuliuojama
00:00:29
Mokinys klasėje gali susikurti savo vaidmenį
00:05:05
Prašymas ar manipuliacija?
00:02:20
Kaip mokytojai moko vaikus manipuliuoti?
00:00:28
Gąsdinimas
00:08:44
Jausmų sužadinimas
00:03:58
Ligonio metodas
00:02:48
Kiti metodai
00:01:27
Kodėl vaikai manipuliuoja?
00:00:11
Nepasitiki savimi ir kitais
00:12:38
Baimė būti ne tobulam
00:03:39
Kaip padėti vaikui?
00:04:03
Baimė mokytojo/s reakcijos arba siekimas išvengti bausmių
00:08:33
Siekia savo tikslo
00:02:41
Vaikai tikrina leistino elgesio ribas
00:04:31
Kai susiduria su draudimu
00:02:22
Kai susiduria su pareiga (prašymu)
00:03:57
Kai siekia gauti dėmesio ir užuojautos
00:04:05
Kai siekia, kad už juos viską padarytų kiti
00:02:24
Kai realus gyvenimas neatrodo toks žavingas
00:05:00
Klausimų atsakymų sesija
00:08:02
Aktyvus arba pasyvus manipuliatorius
00:01:25
Meilikavimas
00:09:44
Labai prašau, nors (tik) vieną (šį) kartelį..
00:04:50
Savęs lyginimas su kitais
00:08:05
Jei netiki, paskambink..
00:01:56
Tapimas "ligoniuku"
00:03:37
Bandymas sukelti konfliktą tarp tėvų ir mokytojų
00:03:07
Aktyvūs manipuliavimo būdai
00:01:34
Grasinimai
00:08:12
Kaip nepasiduoti vaikų manipuliacijai?
00:03:09
Vaikai užauga ir toliau manipuliuoja
00:03:06
4 MODULIS: Bendravimo su tėvais psichologiniai iššūkiai
6/8
00:01:10
Į kuria pusę sukasi balerina?
00:01:14
Sudėtingi tėveliai. Kokie jie?
00:18:47
Kodėl verta bendrauti net su sudėtingais tėvais
00:09:00
Priežastys, kodėl tėveliai tampa sudėtingi
00:06:00
Kaip mokytojai prisideda prie tėvų sudėtingumo?
00:08:00
Sudėtingų tėvų tipai
00:00:41
Mano vaikas „Angelas“ / Savybės
00:02:29
Mano vaikas „Angelas“ / Kaip elgtis?
00:07:54
Tėveliai „Malūnsparniai“ / Savybės
00:04:26
Tėveliai „Malūnsparniai“ / Kaip elgtis?
00:04:14
Tėveliai „Nedalyvaujantys“ / Savybės
00:01:33
Tėveliai „Nedalyvaujantys“ / Kaip elgtis?
00:08:12
Tėveliai „Genijų augintojai“ / Savybės
00:06:22
Tėveliai „Genijų augintojai“ / Kaip elgtis?
00:02:59
Tėveliai „Bambekliai“ / Savybės
00:05:02
Tėveliai „Bambekliai“ / Kaip elgtis?
00:02:19
Tėveliai „Viską žinantieji“ / Savybės
00:09:05
Tėveliai „Viską žinantieji“ / Kaip elgtis?
00:01:04
Tėveliai „Degtukai/ Galios demonstruotojai“ / Savybės
00:01:50
Tėveliai „Degtukai/ Galios demonstruotojai“ / Kaip elgtis?
00:03:41
Tėveliai „Užslėpta bomba“ / Savybės
00:03:34
Tėveliai „Užslėpta bomba“ / Kaip elgtis?
00:09:20
Tėveliai „Aktyvistai“ / Savybės
00:03:13
Tėveliai „Užslėpta bomba“ / Kaip elgtis?
00:06:04
Koks pagrindinis tikslas bendraujant su tėvais?
00:00:40
Susitarkite kaip bendradarbiausite
00:12:03
Tėvų ir pedagogų pokalbiai. Svarbu
00:04:27
Pokalbio pradžia
00:01:52
Kaip pranešti tėvams apie netinkamą vaiko elgesį
00:04:28
Kai tėveliai pradeda rėkti ar žeminti
00:02:14
Kai tėvai ateina su pastabomis pas jus
00:05:14
Klausimų atsakymų sesija
00:04:41
Testas
7/8
00:00:00
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
8/8
Mokinių emocinių kompetencijų ir bendravimo iššūkiai bei galimybės ( 40 val., 211001101)
Bendra trukmė 11h 39m
Mokymų dalių viduje: 166
Mokymo dalių sąrašas
1 MODULIS: Kaip atpažinti savo ir vaikų emocijas?
1/8
00:01:12
Įžanga
2/8
00:04:57
Kodėl svarbu pažinti save?
3/8
00:03:05
Praktinė užduotis. Užsirašykite
00:01:54
Refleksija po užduoties
00:08:38
Savęs pažinimas
00:01:57
AŠ - I
00:00:50
AŠ - I. Pavyzdžiai
00:00:31
AŠ - II
00:00:36
AŠ - II. Pavyzdžiai
00:00:32
AŠ - III
00:01:22
Savęs pažinimas
00:04:21
Klausimai, padedantys atskleisti vertybes
00:00:58
Užduoties refleksija
00:04:03
Praktinė užduotis. Nupieškite klasę (mokyklą) kaip gyvūną?
00:01:30
Praktinė užduotis. Kuo pasižymi šis gyvūnas?
00:00:21
Užduoties refleksija
00:02:21
Kaip mokyti vaikus pažinti save?
00:00:37
Kartu su mokiniais pafantazuokite
00:10:50
Pakalbėkite su vaikais
00:02:06
Sėkmės žemėlapis
00:08:40
Pasitikėti savimi – tai tikėti savim
00:00:44
Kokiais žmonėmis mes nepasitikime?
00:06:11
Nepasitikėjimas savimi
00:10:12
Pasitikėjimas savimi
00:03:31
Pasitikėjimas savimi mažėja
00:07:49
Kaip ugdyti tinkamą savęs vertinimą ir pasitikėjimą savimi
00:10:57
Kaip lavinti emocijų pažinimą?
00:00:15
Užduotis. Surašykite emocijų ir jausmų pavadinimus
00:00:19
Didinkite savo ir vaikų emocinį raštingumą
00:03:54
Emocijų ir jausmų ratas
00:02:52
Patys įvardinkite savo jausmus
00:00:44
Užduotis. Užbaigti sakinį ką daryti
00:04:12
Kaip lavinti emocijų pažinimą?
00:14:07
Ryto jausmų ratas
00:02:12
Emocijų termometras
00:00:31
„Nykščio žaidimas“
00:00:41
Emocijų pažinimo žaidimai
00:05:35
Kas slepiasi už pykčio?
00:06:21
Ką veikia mano kūnas?
00:02:52
Pratimas “Kinas”
00:02:10
Vidinė motyvacija
00:06:23
Kaip lavinti savimotyvaciją?
00:07:29
Kaip ugdyti vidinę motyvaciją?
00:04:27
Empatija
00:01:16
Užduotis. Papasakok, ką matei
00:00:52
Užduotis. Užrašykite ką pamatėte nuotraukoje
00:00:44
Užduoties refleksija
00:15:07
Klausykite ir išgirskite
00:05:03
Atsisakykite stereotipų
00:02:56
Savikontrolė
00:00:23
Ką suteikia savikontrolė?
00:01:57
Sukurkite taisykles ir jų laikykitės
00:04:45
Išsikelkite tikslus kartu su vaikais
00:01:31
Mokykite atpalaiduoti kūną
00:21:06
Kai pyktis „suima”
00:03:07
Prieš kontrolinius „atsipalaidavimo terapija”
00:03:12
2 MODULIS: Kaip išlaikyti bendravimo ir drausmės balansą?
4/8
00:05:52
Vaikui mokykloje svarbu. 1 dalis
00:18:57
Vaikui mokykloje svarbu. 2 dalis
00:20:15
Prisiminkite savo mokytoją, kuris palikos jums įspūdį
00:06:33
Pagrindinis visų tėvų ir mokytojų vaidmuo
00:01:01
Auklėjimo stilius
00:00:51
Mokytojų stiliai
00:00:09
Atlaidūs mokytojai
00:02:46
Neįsitraukę mokytojai
00:01:35
Valdingi mokytojai
00:02:09
Autoritetingi mokytojai
00:01:47
Autoritetingas mokytojas
00:11:11
Kaip elgsis skirtingo stiliaus auklėtojos?
00:03:48
Šiuolaikiniai vaikai
00:00:58
Nesiklausymo/nesupratimo priežastys 1 dalis
00:12:33
Nesiklausymo/nesupratimo priežastys 2 dalis
00:06:33
Kodėl vaikai ima kalbėti per pamoką ir ją trukdyti?
00:06:26
Koks mokytojų elgesys skatina nesiklausymą? 1 dalis
00:07:03
Koks mokytojų elgesys skatina nesiklausymą? 2 dalis
00:05:17
Koks mokytojų elgesys skatina nesiklausymą? 3 dalis
00:04:45
Ką dažniausiai darote, kai vaikai neklauso?
00:00:30
Kokio rezultato mes siekiame drausmindami vaikus?
00:00:15
Tikslas
00:00:30
Ką daryti, kad vaikai pradėtų klausyti?
00:00:10
Mūsų vizija
00:01:22
Pradėkime nuo bendrų susitarimų ir taisyklių
00:02:11
Kam reikalingos taisyklės?
00:00:41
Įsivaizduokite, kad...
00:00:59
Kokie bus jūsų veiksmai?
00:00:15
O dabar įsivaizduokite, kad...
00:00:22
Kokie bus jūsų veiksmai šį kartą?
00:00:30
Taisyklių svarba
00:00:37
Kaip nustatyti taisykles? 1 dalis
00:05:21
Kaip nustatyti taisykles? 2 dalis
00:04:10
Turėkite ritualus
00:08:10
Po pamokos
00:02:08
Kai vaikas „reikalauja dėmesio“ pamokos metu
00:12:09
3 MODULIS: Vaikų manipuliaijos mokykloje kaip jas atpažinti ir atsispirti?
5/8
00:01:49
Manipuliatoriumi gimstama ar tampama?
00:01:16
Gimęs vaikas patenka į nežinomybę
00:00:46
Kaip mažylis prašo?
00:02:26
Atėjęs į mokyklą vaikas patenka į nežinomybę
00:01:50
Visų pirma teisingo elgesio moko tėvai
00:02:35
Atminkite, kad manipuliuojama
00:00:29
Mokinys klasėje gali susikurti savo vaidmenį
00:05:05
Prašymas ar manipuliacija?
00:02:20
Kaip mokytojai moko vaikus manipuliuoti?
00:00:28
Gąsdinimas
00:08:44
Jausmų sužadinimas
00:03:58
Ligonio metodas
00:02:48
Kiti metodai
00:01:27
Kodėl vaikai manipuliuoja?
00:00:11
Nepasitiki savimi ir kitais
00:12:38
Baimė būti ne tobulam
00:03:39
Kaip padėti vaikui?
00:04:03
Baimė mokytojo/s reakcijos arba siekimas išvengti bausmių
00:08:33
Siekia savo tikslo
00:02:41
Vaikai tikrina leistino elgesio ribas
00:04:31
Kai susiduria su draudimu
00:02:22
Kai susiduria su pareiga (prašymu)
00:03:57
Kai siekia gauti dėmesio ir užuojautos
00:04:05
Kai siekia, kad už juos viską padarytų kiti
00:02:24
Kai realus gyvenimas neatrodo toks žavingas
00:05:00
Klausimų atsakymų sesija
00:08:02
Aktyvus arba pasyvus manipuliatorius
00:01:25
Meilikavimas
00:09:44
Labai prašau, nors (tik) vieną (šį) kartelį..
00:04:50
Savęs lyginimas su kitais
00:08:05
Jei netiki, paskambink..
00:01:56
Tapimas "ligoniuku"
00:03:37
Bandymas sukelti konfliktą tarp tėvų ir mokytojų
00:03:07
Aktyvūs manipuliavimo būdai
00:01:34
Grasinimai
00:08:12
Kaip nepasiduoti vaikų manipuliacijai?
00:03:09
Vaikai užauga ir toliau manipuliuoja
00:03:06
4 MODULIS: Bendravimo su tėvais psichologiniai iššūkiai
6/8
00:01:10
Į kuria pusę sukasi balerina?
00:01:14
Sudėtingi tėveliai. Kokie jie?
00:18:47
Kodėl verta bendrauti net su sudėtingais tėvais
00:09:00
Priežastys, kodėl tėveliai tampa sudėtingi
00:06:00
Kaip mokytojai prisideda prie tėvų sudėtingumo?
00:08:00
Sudėtingų tėvų tipai
00:00:41
Mano vaikas „Angelas“ / Savybės
00:02:29
Mano vaikas „Angelas“ / Kaip elgtis?
00:07:54
Tėveliai „Malūnsparniai“ / Savybės
00:04:26
Tėveliai „Malūnsparniai“ / Kaip elgtis?
00:04:14
Tėveliai „Nedalyvaujantys“ / Savybės
00:01:33
Tėveliai „Nedalyvaujantys“ / Kaip elgtis?
00:08:12
Tėveliai „Genijų augintojai“ / Savybės
00:06:22
Tėveliai „Genijų augintojai“ / Kaip elgtis?
00:02:59
Tėveliai „Bambekliai“ / Savybės
00:05:02
Tėveliai „Bambekliai“ / Kaip elgtis?
00:02:19
Tėveliai „Viską žinantieji“ / Savybės
00:09:05
Tėveliai „Viską žinantieji“ / Kaip elgtis?
00:01:04
Tėveliai „Degtukai/ Galios demonstruotojai“ / Savybės
00:01:50
Tėveliai „Degtukai/ Galios demonstruotojai“ / Kaip elgtis?
00:03:41
Tėveliai „Užslėpta bomba“ / Savybės
00:03:34
Tėveliai „Užslėpta bomba“ / Kaip elgtis?
00:09:20
Tėveliai „Aktyvistai“ / Savybės
00:03:13
Tėveliai „Užslėpta bomba“ / Kaip elgtis?
00:06:04
Koks pagrindinis tikslas bendraujant su tėvais?
00:00:40
Susitarkite kaip bendradarbiausite
00:12:03
Tėvų ir pedagogų pokalbiai. Svarbu
00:04:27
Pokalbio pradžia
00:01:52
Kaip pranešti tėvams apie netinkamą vaiko elgesį
00:04:28
Kai tėveliai pradeda rėkti ar žeminti
00:02:14
Kai tėvai ateina su pastabomis pas jus
00:05:14
Klausimų atsakymų sesija
00:04:41
Testas
7/8
00:00:00
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
8/8
Įsigykite šį mokymą
40,00 €
Populiariausia
0,00 €
Narystės kaina tik
12,00 €
8,82 € / mėn.
Gairės
krizinės situacijos
Emocinis intelektas
emocinio intelekto ugdymas
vaikų manipuliacijos
emocijų atpažinimas
bendravimas su sudėtingais tėvais.